Nee, ook op de CD. Maar op de LP was het geloof ik wel zo dat de laatste passage eindeloos herhaald wordt.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is toch ook alleen op de LP te horen? Waarbij die stemmen achterste voren gaan
Hier hetzelfde. Hij mag er best in, maar zo hoog is wat overdreven.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb als Brabander wel een zwak voor dit nummer, maar hij staat wel érg hoog
Want daar brandt nog licht.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef FritsFlits het volgende:
En dan denk ik aan Brabant
Want daar werd ik nicht
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef Hephaistos. het volgende:
En dan straks ook nog Borsato er keihard overheen
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef FritsFlits het volgende:
En dan denk ik aan Brabant
Want daar werd ik nicht
Ik wel vaker.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef MaJo het volgende:
Hehe ik ken dit nummer gewoon niet![]()
Heb er wel van gehoord hoor, maar nog nooit zelf gehoord. Prima
![]()
Had ik nog niet aan gedacht, omg. Nuja, toegegeven: Dit nummer is beter als zijn acteerprestatiesquote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Roi het volgende:
Dit staat dus hoger dan A Day in the Life...
You are blessed.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef MaJo het volgende:
Hehe ik ken dit nummer gewoon niet![]()
Heb er wel van gehoord hoor, maar nog nooit zelf gehoord. Prima
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef djenneke het volgende:
Ik had een paar jaar geleden een manager die dit haar lijflied noemde. We konden het niet zo goed vinden met elkaar
Wil je dat niet meer op deze manier presenteren? Nu moet ik huilenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Roi het volgende:
Trance muziekje...
Dit staat dus hoger dan A Day in the Life...
I knowquote:
ik ook niet. ze hadden wel een goed kapsel zag ik gisteren.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef ScottTracy het volgende:
Oh, dit vind ik ook niet zoveel aan.
Niet echt verassendquote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef djenneke het volgende:
Ik had een paar jaar geleden een manager die dit haar lijflied noemde. We konden het niet zo goed vinden met elkaar
in het noorden valt het meequote:Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef djenneke het volgende:
Is het bij jullie ook allemaal al zo mistig?
yupsquote:Op woensdag 31 december 2008 16:47 schreef MrFl0ppY het volgende:
Man, bij 63 wordt het pas weer interessant met Paint it black
We'll be back.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wens jullie fijne jaarwisseling en een gelukkig 2009![]()
![]()
![]()
Byebye.
Hier (Bussum) valt het tot nu toe reuze mee. Maar dat komt waarschijnlijk nog wel.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef djenneke het volgende:
Is het bij jullie ook allemaal al zo mistig?
Maar 't is natuurlijk Old & Wise, kijk maar naar de lijstquote:Op woensdag 31 december 2008 16:53 schreef Homdeck het volgende:
Onlangs op Fok! verkozen tot beste nummer uit de jaren 80
Comfortably numb stond er in '99 en '01 ook niet in. Waarschijnlijk stonden ze niet in de lijst.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef Arn0 het volgende:
Volgens wikipedia stond deze in '99 nog niet eens in de top 2000, onbegrijpelijk.
Op 'zekere' morgen? Nu alweer vergeten dat dat dan dus deze morgen was?quote:Mijn zoon was gisteren jarig
[...]
En toen op zekere morgen
Die alcohol, he. Die tast je geheugen aanquote:Op woensdag 31 december 2008 17:09 schreef broer het volgende:
Briljante tekst.
[..]
Op 'zekere' morgen? Nu alweer vergeten dat dat dan dus deze morgen was?
mooi nummerquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Echt..geen..donder..aan
krijgen we nog meer André Hazes..quote:Op woensdag 31 december 2008 17:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Leuk hoor, al die provinciaaltjes. Volgende keer mogen alleen hollanders stemmen
Bij REM niet gelukkigquote:Op woensdag 31 december 2008 17:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
bij Ede Staal val je ook maar in slaap
Voor de Lobby van DVHN kreeg Ede Staal zo'n 3 stemmen per jaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:16 schreef Vogel87 het volgende:
Ede Staal hoort er ook zeker in. Maar dat soort provinciale muziek mag door gelobby nooit zo hoog (top 100) in de lijst eindigen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |