En nog steeds actueel.quote:
Gaat ook moeilijk. Nu Bryan Adamsquote:Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef Wexy het volgende:
[..]
En nog steeds actueel.
Hoewel, Obama heeft nog niet bewezen dat hij zo is.
Het is nog wel actueel, Obama is nog steeds "slechts" president-electquote:Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef Wexy het volgende:
[..]
En nog steeds actueel.
Hoewel, Obama heeft nog niet bewezen dat hij zo is.
Inderdaad, zonde eigenlijk want het is gewoon een sterk nummer...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:25 schreef Vogel87 het volgende:
Deze vond ik vroeger nog wel mooi, maar is tegenwoordig teveel kapotgedraaid in allerhande kroegen en cafés.
Welke lijstjes bekijk jij dan? Ik woon ook in België, maar summer of 69 staat niet in de top 3 van de meeste lijsten hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef Fred_B het volgende:
In Belgie is dit standaard Top 3 in dit soort lijstjes
Vorig jaar heeft Bryan Adams toch op 1 in de Top2000 gestaan? Als Nederlander in Vlaanderen volg ik het niet tot in detail, maar ik meende dat op te hebben gevangen.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Welke lijstjes bekijk jij dan? Ik woon ook in België, maar summer of 69 staat niet in de top 3 van de meeste lijsten hoor.
Mee eens, ook één van mijn favorieten.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:31 schreef Aisumasen het volgende:
Dit is een song waar niet doorheen gepraat dient te worden en volledig afgedraaid hoort te worden. Ik ben benieuwd. Meesterwerk. Persoonlijk beste nummer aller tijden.
Mja, Donna is een kutzender. Maar oke, daar heb je wel gelijk in. Overigens is het huidige nummer geniaal, netzoals The Beatlesquote:Op woensdag 31 december 2008 16:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Bryan Adams toch op 1 in de Top2000 gestaan? Als Nederlander in Vlaanderen volg ik het niet tot in detail, maar ik meende dat op te hebben gevangen.
Stereo-beeld op dit nummer is zeer experimenteel, dus het zou kunnen dat één van de kanalen bij jou wordt weggedrukt?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:31 schreef Roi het volgende:
Stemmen klinken veeeel te zacht, of ligt dat aan mij ?!?
Dat is toch ook alleen op de LP te horen? Waarbij die stemmen achterste voren gaanquote:Op woensdag 31 december 2008 16:33 schreef TheZapster het volgende:
The Beatles![]()
Wat een nummeralleen het einde is zo raar maar dat laten ze nooit op de radio horen
Belachelijk. Tenminste: dat dit en Marco Borsato zo hoog staatquote:Op woensdag 31 december 2008 16:30 schreef D.Rose het volgende:
20% van de top 100 is Nederlands. Beetje heul veul
Klopt, in de run-out groove van de Engelse persing. Maar eigenlijk dient het slotakkoord ook niet afgekapt te worden. EN ZEKER NIET VOOR DEZE KITSCHquote:Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is toch ook alleen op de LP te horen? Waarbij die stemmen achterste voren gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |