Welke? Kan me dat wel voorstellenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb één plaat van ze geprobeerd en die vond ik te hysterisch.
Dat is geen plaat maar een nummerquote:
Goede zaakquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:18 schreef Aalbers het volgende:
goednummer, en ik ga arcade fire in het nieuwe jaar wel beluisteren
Moest even Googlen, maar volgens mij "Funeral". Er was mij verteld (op dit forumquote:
Zit nu achter fatima.quote:
Neighborhood # 1 (Tunnels), Wake Up, Rebellion, Intervention en No Cars Goquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef cafca het volgende:
Overigens, om ff op die dochters terug te komen: Ik wilde mijn dochter Johnny noemen, maar daar was vrouwlief het niet helemaal mee eens. Heb nog ff getwijfeld toen ik bij de burgelijke stand stond, maar toch maar niet
Welke kringen bedoel je? Moet ik me nu zorgen maken dat ik tot een kring behoor?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:21 schreef cafca het volgende:
Och, ik vind Arcade Fire best leuk, maar wel een beetje overrated in bepaalde kringen
Wel zwart shirt, nootjes niet volgens mij.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In zwart shirt, nootjes te bikken?
Haha. ''ja euh we hadden toch besloten om voor laura te gaan? Ik heb haar toch maar Johny genoemd."quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef cafca het volgende:
Overigens, om ff op die dochters terug te komen: Ik wilde mijn dochter Johnny noemen, maar daar was vrouwlief het niet helemaal mee eens. Heb nog ff getwijfeld toen ik bij de burgelijke stand stond, maar toch maar niet
Uitstekend geschikt dan toch voor de Top 2000...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:21 schreef cafca het volgende:
Och, ik vind Arcade Fire best leuk, maar wel een beetje overrated in bepaalde kringen
Rechts achter Fatima?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel zwart shirt, nootjes niet volgens mij.
In kringen van zelfbenoemde muziekkenners, zeg maar. Mensen die ook de Velvet Underground en Joy Division geweeeeeeeldig vinden of zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke kringen bedoel je? Moet ik me nu zorgen maken dat ik tot een kring behoor?
En een jongen? Sue?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef cafca het volgende:
Je UI !!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitstekend geschikt dan toch voor de Top 2000...
Zeker aan het begin van het kwisje zaten ze pal tussen Raymond en Fatima in, op het einde ook weer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rechts achter Fatima?
Of met colbert?
Ik kan terugspoelen...
Ik herken me daar niet in, de mensen die ik ken die het vet vinden vinden het stuk voor stuk goed omdat ZIJ het goed vinden, niet omdat het MOET ofzo. Joy Division vind ik ook gaaf, Velvet Underground ken ik niet goed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef cafca het volgende:
[..]
In kringen van zelfbenoemde muziekkenners, zeg maar. Mensen die ook de Velvet Underground en Joy Division geweeeeeeeldig vinden of zo.
Ze? Is Burnett schizofreenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeker aan het begin van het kwisje zaten ze pal tussen Raymond en Fatima in, op het einde ook weer.
And the missis..quote:
Dat moet je dus niet doen.... Luister wat meer radio2 door het jaar heen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben een beetje De Dijk moe omdat ik dagelijks Radio Veronica luister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |