Seks is goed voor de buikspieren en leuker dan fitnessquote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
STFU
Ik probeer er juist vanaf te komen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Ik heb ook nog tattoo's, en borsthaar.
Nee is eng straks eet ie je op hij is dol op chocolaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kom mij nou maar je vetsixpack showen
Mij dan wel showen? ik ben geen chocolaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee is eng straks eet ie je op hij is dol op chocola
quote:
Maar ik ben ook om op te etenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee is eng straks eet ie je op hij is dol op chocola
De gelijkenisquote:
Goede. Vriendin hosselen volgend jaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks is goed voor de buikspieren en leuker dan fitness
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kom mij nou maar je vetsixpack showen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Nee, de tattoo's zitten op mijn tieten.quote:
Ah, vandaar dat vriendje zoveel is afgevallenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks is goed voor de buikspieren en leuker dan fitness
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, de tattoo's zitten op mijn tieten.
Moet lukken tochquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goede. Vriendin hosselen volgend jaar.
quote:[..]
Hihi, komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan ga je m zelf maar aanpassenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, de tattoo's zitten op mijn tieten.
Denk aan sterretje van Oh Oh Chersoquote:
Merelquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ga je m zelf maar aanpassen
eerlijk gezegd dacht ik daar ook aanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk aan sterretje van Oh Oh Cherso
Yummayquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Maar ik ben ook om op te eten
Vogels eet ie ook wel eensquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mij dan wel showen? ik ben geen chocola
Wat, het is zoquote:
Getuige het nieuws van eerder dit jaar wel jaquote:
Neuh, mensen kijken maar op Hyves ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ga je m zelf maar aanpassen
Die heeft ze veel meer naar buitenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk aan sterretje van Oh Oh Cherso
Alleen heeft Bart er nog vuur bijquote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eerlijk gezegd dacht ik daar ook aan
pics van je hyves?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, het is zo
[..]
Getuige het nieuws van eerder dit jaar wel ja
[..]
Neuh, mensen kijken maar op Hyves ofzo.
Kom danquote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Yummay
[..]
Vogels eet ie ook wel eens
Vertel?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, het is zo
[..]
Getuige het nieuws van eerder dit jaar wel ja
quote:[..]
Neuh, mensen kijken maar op Hyves ofzo.
We zijn hier toch zo goed als dagelijks hoorquote:
Gelukkig ben ik geen vogelquote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Yummay
[..]
Vogels eet ie ook wel eens
Lees maar ff in de KSC, als ik het twee keer moet typen word ik nog linkerquote:
Je hoeft je vandaag alleen maar te showen, je hoeft me nog niet op te eten. ik ben vandaag een rode M&Mquote:Op donderdag 30 december 2010 21:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik ben misselijk an M&M's vandaag niet
ik toch ook wel, maar blijkbaar net op andere tijden danquote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zijn hier toch zo goed als dagelijks hoor
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:26 schreef 92Merel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sterretjeversie
genoeg van gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hoeft je vandaag alleen maar te showen, je hoeft me nog niet op te eten. ik ben vandaag een rode M&M
quote:
Jij weet het al. Iets met mensen die weer contact zoekenquote:
Zo ongeveer jaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:26 schreef 92Merel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sterretjeversie
Iewl, dus jij hebt vaak de rode zee bevaren?quote:
Ja echt welquote:
jeeeejquote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jij weet het al. Iets met mensen die weer contact zoeken
[..]
Zo ongeveer ja
Oh maar dat is toch niet eerder dit jaar gekkiequote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Zo ongeveer ja
Die kans is aanwezig jaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik toch ook wel, maar blijkbaar net op andere tijden dan
Ja mijn vriend bloedde vandaag ik zei dat het zijn verjaardag ongesteldheid was (hij is jarig)quote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iewl, dus jij hebt vaak de rode zee bevaren?
[..]
Ja echt wel
Bahquote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iewl, dus jij hebt vaak de rode zee bevaren?
[..]
Ja echt wel
Wat doeee jeeee?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Zo ongeveer ja
Oh, wacht, inderdaad. Eerder dit jaar bedoelde ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dat is toch niet eerder dit jaar gekkie
No wayquote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bah![]()
Volgens vriendjelief moest elke man een keer de rode zee bevaren hebben![]()
![]()
![]()
Daarom, wie gaat nog voor het origineel als ze deze versie ook kan krijgen?
Een orgasme helpt wel tegen de bijbehorende krampen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bah![]()
![]()
![]()
Nu snap ik er echt niks meer vanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, wacht, inderdaad. Eerder dit jaar bedoelde ik.
Oke, gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja mijn vriend bloedde vandaag ik zei dat het zijn verjaardag ongesteldheid was (hij is jarig)
Haha deze versie is ook nog nooit bevaren..quote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bah![]()
![]()
![]()
Rode zeequote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bah![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een orgasme helpt wel tegen de bijbehorende krampen.
Toch heb ik liever de krampen
Hey sterkte met die situatie he. Als ik wijze woorden had zou ik ze typen maar helaasquote:
Pics van mijn hyves geven.quote:
AIDS! Eerder vandaag.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu snap ik er echt niks meer van
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rode zee
Een paar keer per ongeluk gedaan
dankjewelquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey sterkte met die situatie he. Als ik wijze woorden had zou ik ze typen maar helaas![]()
Kutsituatie waar ik geen ervaring mee heb (gelukkig)
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rode zee
Een paar keer per ongeluk gedaan
Feminax? Gewoon doorbikkelen. Dubbel liggen van de pijn in je buik maar doorgaanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig alleen de eerste dag last van en leve aleve feminax![]()
Dan is het helemaal weg
Zeg, Hoiquote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe begin ik een gesprek met jou?
AIDS heb ik al. Ik zoek alleen Chlamydia nogquote:
Mijn www:quote:
Geeft wel aan hoe vaak ik dat ding updatequote:"Ik zeg gewoon hoi, en als ze geen gedag terug zegt, ga ik naar haar zus toe." - Matsoe Matsoe
Nee manquote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Feminax? Gewoon doorbikkelen. Dubbel liggen van de pijn in je buik maar doorgaan
Jawel. Iets met een laatste keer voor het feest zou beginnen, en ik prik het zootje los.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meisje in kwestie zei er niks van?
Iddquote:Op donderdag 30 december 2010 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn www:
[..]
Geeft wel aan hoe vaak ik dat ding update
Vroeger nooit last van gehad.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee man![]()
Lag vroeger altijd 2-3 dagen lang huilend in bed. Dankzij dat & pil bijna geen last meer van
oehh spannend,quote:
Dat heb ik ook een keer gehad met spelenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel. Iets met een laatste keer voor het feest zou beginnen, en ik prik het zootje los.
Hahahaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel. Iets met een laatste keer voor het feest zou beginnen, en ik prik het zootje los.
Stiekem is dat wel herkenbaar jaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja zal ik een lelijke foto van mij laten zien?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oehh spannend,
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad met spelen
Doe maarquote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja zal ik een lelijke foto van mij laten zien?
Ik wil ook zienquote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja zal ik een lelijke foto van mij laten zien?
OMG die beelden gaan niet meer uit mijn hoofd vandaagquote:Op donderdag 30 december 2010 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, sterkte inderdaad. Na de post van Hups even gelezen, en eigenlijk kan ik ook niets anders zeggen dan haar.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dankjewel
Damn ik ben echt niet zo makkelijk over de rooie te krijgen maar ik moest ff stoom afblazen
Dan kan je er nog op tijd mee stoppen. Op onze manier kom je er met een beetje pech pas achter als je klaar bentquote:Op donderdag 30 december 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oehh spannend,
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad met spelen
Jij heb het ook gehad?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG die beelden gaan niet meer uit mijn hoofd vandaag
Wij ook niet die van jouquote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh maar die heb ik niet van jou
PM/DM hem ?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh maar die heb ik niet van jou
quote:
quote:
Jij bent het wel eng vaak met mij eens hequote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, sterkte inderdaad. Na de post van Hups even gelezen, en eigenlijk kan ik ook niets anders zeggen dan haar.
* Ezechielk geeft Symph een vriendschappelijke tik tegen zijn schouder.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn beste vriendin is mama geworden
Wat leukquote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
tof, gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
SYMPH gadverquote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ooit wel een keer ja en dat was geen pretje
Als het Forensisch Instituut langs was gekomen hadden ze me gearresteerd
Hoezo kan je er dan op tijd mee stoppen? Jij denkt dat wij tijdens het spelen constant naar onze kut en handen zitten te kijken?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan kan je er nog op tijd mee stoppen. Op onze manier kom je er met een beetje pech pas achter als je klaar bent
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo kan je er dan op tijd mee stoppen? Jij denkt dat wij tijdens het spelen constant naar onze kut en handen zitten te kijken?
doe jij dat niet? vreemd zeg..quote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo kan je er dan op tijd mee stoppen? Jij denkt dat wij tijdens het spelen constant naar onze kut en handen zitten te kijken?
Not reallyquote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
doe jij dat niet? vreemd zeg..
Ik werd gevingerd, haalde zn vingers eruit, bloed aan zn handenquote:
ik tel regelmatig mijn vingers naquote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
doe jij dat niet? vreemd zeg..
Nah, meer dan wij naar onze leuter kijken neem ik zomaar aanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of ze er niet permanent in verdwenen zijn ?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik tel regelmatig mijn vingers na
Guess againquote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, meer dan wij naar onze leuter kijken neem ik zomaar aan
Nevermindquote:
Ongelukjes met een rode vloedgolf.quote:
Ga met je beste dinnie kletsen jijquote:
gewoon niet omkijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat heb ik nuik moet altijd kotsen als ik geplast heb
Teveel detailsquote:Op donderdag 30 december 2010 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben aan het multitaskenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga met je beste dinnie kletsen jij
HOAXquote:
Linkerhelft van het scherm emersen, rechterhelft de foks.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOAX
Dat kunnen mannen niet
Ik zit er ook middeninquote:Op donderdag 30 december 2010 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb laatst een cursus gehad, en vrouwen kunnen het ook nietquote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOAX
Dat kunnen mannen niet
Ik msn en SC tegelijk en ander topic ik lijk wel iOS 4quote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOAX
Dat kunnen mannen niet
ja dat dus,quote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit er ook middenin![]()
Het ergste is nog die overdreven geilheid in die tijd van de maand
Lolquote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Linkerhelft van het scherm emersen, rechterhelft de foks.
Mompelt iets over batterijenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zit er in, maar is het net niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik msn en SC tegelijk en ander topic ik lijk wel iOS 4
Klopt niemand kan hetquote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb laatst een cursus gehad, en vrouwen kunnen het ook niet
Jawel, ik heb mijn MSN aangeslingerd hihi symphquote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb laatst een cursus gehad, en vrouwen kunnen het ook niet
Gok dan dat je de pil gebruikt? Misschien overstappen naar een andere.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kon vroeger niet multitasken maar nu welquote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het zit er in, maar is het net niet?
Mompelt iets over ding is gewoon kapot ik moet een nieuwequote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mompelt iets over batterijen
Ik wil weer naar de prikpilquote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gok dan dat je de pil gebruikt? Misschien overstappen naar een andere.
Je kunt snel schakelen maar niet multitaskenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel, ik heb mijn MSN aangeslingerd hihi symphen ik doe SC
Dan verbeter ik mijn zin naar "Loopt altijd achterde feiten aan."quote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die kon vroeger niet multitasken maar nu wel
ik slik sinds maandag de pil omdat ik ermee moest beginnen, goffer ben ik dat ding vandaag bijna al vergeten...dat gaat wat wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mompelt iets over ding is gewoon kapot ik moet een nieuwe
[..]
Ik wil weer naar de prikpil
Ow dat is kutquote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mompelt iets over ding is gewoon kapot ik moet een nieuwe
[..]
Ik wil weer naar de prikpil
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik slik sinds maandag de pil omdat ik ermee moest beginnen, goffer ben ik dat ding vandaag bijna al vergeten...dat gaat wat worden
Gewoon even wennenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik slik sinds maandag de pil omdat ik ermee moest beginnen, goffer ben ik dat ding vandaag bijna al vergeten...dat gaat wat worden
Nah zitten wel fucked up bijwerkingen aanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow dat is kut
En prikpil is inderdaad bijzonder handig
Ja ik hoop wel dat die krampen minder worden, verging van de pijn Dinsdag...quote:
Welke DM? op die van 21:42:15 heb ik al lang gereageerd en daarna niks meer ontvangenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:49 schreef Oceanview het volgende:
Merel reageer nou eens op mijn DM?
Ik heb niks ontvangenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Welke DM? op die van 21:42:15 heb ik al lang gereageerd en daarna niks meer ontvangen
LOLquote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik hoop wel dat die krampen minder worden, verging van de pijn Dinsdag...
Bij mij hielp het sowiesoquote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik hoop wel dat die krampen minder worden, verging van de pijn Dinsdag...
ja idd ook maandagquote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL
Ook maandag begonnen met de zee?
Ik zat dinsdagochtend met hevige krampen 2 uur in de auto
Boh dat is geen hel.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja idd ook maandag
ik moest stage lopen dinsdag, nu weet ik wat je doormaakt in hel
Aaawhquote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja idd ook maandag
ik moest stage lopen dinsdag, nu weet ik wat je doormaakt in hel
Goed planquote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen we het nu over iets anders dan de rode zee hebben?
God?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen we het nu over iets anders dan de rode zee hebben?
Ik luister radio,quote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Ik kijk Stardust, kijken jullie nog iets?
X menquote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Ik kijk Stardust, kijken jullie nog iets?
Ruilen? Jij mijn boobs ik jouw piemelquote:
Liever nietquote:
omdat jongensaandachtquote:
Ah mooi kom maar langsquote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb wel een groot mes voor je
Ik ook maar toch, beeldvulling enzquote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja die had ik al te vaak gezien..
Is goed epic boobs voor epic piemelquote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ruilen? Jij mijn boobs ik jouw piemel
Jij hebt meisjesaandacht?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
omdat jongensaandacht
[..]
Ah mooi kom maar langs
Jij hebt een epic piemel?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is goed epic boobs voor epic piemel
Nee die heb ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt meisjesaandacht?
Maar nu heb je meidenaandacht?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
omdat jongensaandacht
[..]
Ah mooi kom maar langs
Ja weet ik veelquote:
Nee die heb niet maar als meisje kun je wel dingen doen om jongensaandacht te krijgen en omgekeerd nietquote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar nu heb je meidenaandacht?
Ben je stiekem homo?
Kom je m niet eens ophalen?
Tuurlijk kunnen jongens datr ook wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja weet ik veel
[..]
Nee die heb niet maar als meisje kun je wel dingen doen om jongensaandacht te krijgen en omgekeerd niet
Ja nou sorry stuur hem op?
Als jongen kun je ook heel veel doen om aandacht van een meisje te trekkenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja weet ik veel
[..]
Nee die heb niet maar als meisje kun je wel dingen doen om jongensaandacht te krijgen en omgekeerd niet
Ja nou sorry stuur hem op?
The 16th hour.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
WELK LIED ? IK HEB AL ZIJN LIEDJES
hihi viespeusquote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als jongen kun je ook heel veel doen om aandacht van een meisje te trekken
hihi ik zei trekken
quote:
Ja dat is wel handigquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik hou toch liever wat ik heb
Vind het wel makkelijk ook met pissen enzo
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kut ze staan op een partitie en die is nu kapot
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik hou toch liever wat ik heb
Vind het wel makkelijk ook met pissen enzo
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kut ze staan op een partitie en die is nu kapot
Ja andere besturingssysteem vond daar fouten in en wou ze "repareren" en nu vind ie dat hele ding niet meerquote:
Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef ToT het volgende:quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
altijd fijn, oceanview in je NB
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:20 schreef JJH het volgende:
naatje, sorry, maar ik vind de pics van ov toch mooier een smaakvoller.
quote:
quote:
Komt erbijquote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nog een voor de verzameling:
OV is echt schattig, en ik zou het niet erg vinden om hem tegen te komen
gewoon in Kladblok op Pcquote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef 92Merel het volgende:
Wauw ik sta er al 2x in![]()
Maar waar bewaar je het dan ?
Niet eens in je fobo?quote:
Zullen we samen lui doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet ik nog doen maar kben lui
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zullen we samen lui doen?
Als jij daar blijft zitten blijf ik hier zittenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zullen we samen lui doen?
Bosjequote:
Over Lui gesprokenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet plassen, al een minuut of 20.
Ik heb echt geen zin om op te staan
Ja echt hequote:
Klinkt heel bekendquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
dat ken ik, en dan ga ik uiteindelijk toch, zit er weer een kind op de potquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
ik bedoelde samen op de bankquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als jij daar blijft zitten blijf ik hier zitten
aah wat een genot
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik met poepen totdat de tranen in mijn ogen komen
dat heb ik ook, maar dan met mijn vaderquote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ken ik, en dan ga ik uiteindelijk toch, zit er weer een kind op de pot
Mijn zoon is er ster in om net als ik naar de wc loop de wc in te duikenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ken ik, en dan ga ik uiteindelijk toch, zit er weer een kind op de pot
dat doet hij eromquote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is er ster in om net als ik naar de wc loop de wc in te duiken
grapjequote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik bedoelde samen op de bank
Uiteraardquote:
Is goedquote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus je wilt wel samen bankhangen?
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Stom kind dat zo stil en rustig is dat je niet eens merkt dat ie thuis is![]()
Bel ik hem net op of ie het geen tijd vindt om naar huis te komen.
Antwoord: Ik zit boven mama! Wacht ik kom wel even naar beneden!
Ja echt he.quote:
quote:
Hij kan al leuke dingen voor laterquote:
en jij bent papa?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij kan al leuke dingen voor later
Straks?quote:
Later?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij kan al leuke dingen voor later
nou gewoon hangen en alles naar je toe laten komenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En wat wil je doen met het bankhangen dan? Film kijken?
Dude!!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mama heeft haar zoontje al gepakt?
Ik kan wel naar je toe komenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou gewoon hangen en alles naar je toe laten komen
Ik vind het wel een strakke actiequote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he.
Ik voelde me zo stom
maar je bent luiquote:Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan wel naar je toe komen
dit is (heel voorzichtig gezegd) niet zo'n handige opmerkingquote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mama heeft haar zoontje al gepakt?
ja ik moest het anders verwoorden en die smiley was niet zo passend zie ikquote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is (heel voorzichtig gezegd) niet zo'n handige opmerking
Nope.quote:
altijd eerst goed nadenken voor je iets doms zegtquote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja ik moest het anders verwoorden en die smiley was niet zo passend zie ik
Dat wel jaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je leert hem toch stuff?
ja maar dat is het dus, je kan niet nadenken over iets wat je dom zei anders zou het niet dom zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
altijd eerst goed nadenken voor je iets doms zegt
Als iedereen zou nadenken zou niemand fouten makenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
altijd eerst goed nadenken voor je iets doms zegt
Niceequote:
Daarfom vind ik het zo'n leuke zinquote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar dat is het dus, je kan niet nadenken over iets wat je dom zei anders zou het niet dom zijn
Notice mijn knipoogquote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als iedereen zou nadenken zou niemand fouten maken
Ja is het ook. Jochie zei het ook heel droog. Kwam beneden en keek me aan met een blik van "aww zodra er plaats is mag je het gesticht in hoor mama"quote:Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het wel een strakke actie
Ik mag niet kijken naar knipogende oudere mannen van mijn moederquote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daarfom vind ik het zo'n leuke zin
[..]
Notice mijn knipoog
En blij dat ik daarmee benquote:
Neequote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
OV en CC het nieuwe GRTDOJW koppeltje?
ik wil geen relatie voorlopigquote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
OV en CC het nieuwe GRTDOJW koppeltje?
dat is lang!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Oceanview het volgende:
en voorlopig is voor een paar jaar
Inderdaad maar ik heb er een beetje genoeg vanquote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is lang!
MICHHAS...HELD
ja dat snap ikquote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik heb er een beetje genoeg van
Zelfdequote:Op donderdag 30 december 2010 22:34 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben slapen.
Wie ik niet meer 'spreek', alvast een goed uiteinde, en een nog beter 2011 gewenst!
Dat is een mooie binnenkomstquote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is lang!
MICHHAS...HELD
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 22:34 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben slapen.
Wie ik niet meer 'spreek', alvast een goed uiteinde, en een nog beter 2011 gewenst!
sorry, ik wilde naar jou een PM schrijvenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en je hebt mij niet vermeld in je speech
Je bent ook een heldquote:Op donderdag 30 december 2010 22:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is een mooie binnenkomst
Hoi CC
Ja dat zeg je achterafquote:Op donderdag 30 december 2010 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorry, ik wilde naar jou een PM schrijven
Beetje stil hier of nietquote:Op donderdag 30 december 2010 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je bent ook een held![]()
Hoi
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is het ook. Jochie zei het ook heel droog. Kwam beneden en keek me aan met een blik van "aww zodra er plaats is mag je het gesticht in hoor mama"
Ja ik had al iets in mn gedachte, en niet iedereen hoeft mee te genietenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat zeg je achterafmaar je mag het wel doen
Ja reuze stilquote:
Jij ook een hele goede jaarwisselingquote:Op donderdag 30 december 2010 22:34 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik mag niet kijken naar knipogende oudere mannen van mijn moedersorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |