Seks is goed voor de buikspieren en leuker dan fitnessquote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
STFU
Ik probeer er juist vanaf te komen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Ik heb ook nog tattoo's, en borsthaar.
Nee is eng straks eet ie je op hij is dol op chocolaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kom mij nou maar je vetsixpack showen
Mij dan wel showen? ik ben geen chocolaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee is eng straks eet ie je op hij is dol op chocola
quote:
Maar ik ben ook om op te etenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee is eng straks eet ie je op hij is dol op chocola
De gelijkenisquote:
Goede. Vriendin hosselen volgend jaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks is goed voor de buikspieren en leuker dan fitness
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kom mij nou maar je vetsixpack showen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Nee, de tattoo's zitten op mijn tieten.quote:
Ah, vandaar dat vriendje zoveel is afgevallenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks is goed voor de buikspieren en leuker dan fitness
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, de tattoo's zitten op mijn tieten.
Moet lukken tochquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goede. Vriendin hosselen volgend jaar.
quote:[..]
Hihi, komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan ga je m zelf maar aanpassenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, de tattoo's zitten op mijn tieten.
Denk aan sterretje van Oh Oh Chersoquote:
Merelquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ga je m zelf maar aanpassen
eerlijk gezegd dacht ik daar ook aanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk aan sterretje van Oh Oh Cherso
Yummayquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Maar ik ben ook om op te eten
Vogels eet ie ook wel eensquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mij dan wel showen? ik ben geen chocola
Wat, het is zoquote:
Getuige het nieuws van eerder dit jaar wel jaquote:
Neuh, mensen kijken maar op Hyves ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ga je m zelf maar aanpassen
Die heeft ze veel meer naar buitenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk aan sterretje van Oh Oh Cherso
Alleen heeft Bart er nog vuur bijquote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eerlijk gezegd dacht ik daar ook aan
pics van je hyves?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, het is zo
[..]
Getuige het nieuws van eerder dit jaar wel ja
[..]
Neuh, mensen kijken maar op Hyves ofzo.
Kom danquote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Yummay
[..]
Vogels eet ie ook wel eens
Vertel?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, het is zo
[..]
Getuige het nieuws van eerder dit jaar wel ja
quote:[..]
Neuh, mensen kijken maar op Hyves ofzo.
We zijn hier toch zo goed als dagelijks hoorquote:
Gelukkig ben ik geen vogelquote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Yummay
[..]
Vogels eet ie ook wel eens
Lees maar ff in de KSC, als ik het twee keer moet typen word ik nog linkerquote:
Je hoeft je vandaag alleen maar te showen, je hoeft me nog niet op te eten. ik ben vandaag een rode M&Mquote:Op donderdag 30 december 2010 21:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik ben misselijk an M&M's vandaag niet
ik toch ook wel, maar blijkbaar net op andere tijden danquote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zijn hier toch zo goed als dagelijks hoor
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:26 schreef 92Merel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sterretjeversie
genoeg van gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hoeft je vandaag alleen maar te showen, je hoeft me nog niet op te eten. ik ben vandaag een rode M&M
quote:
Jij weet het al. Iets met mensen die weer contact zoekenquote:
Zo ongeveer jaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:26 schreef 92Merel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sterretjeversie
Iewl, dus jij hebt vaak de rode zee bevaren?quote:
Ja echt welquote:
jeeeejquote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jij weet het al. Iets met mensen die weer contact zoeken
[..]
Zo ongeveer ja
Oh maar dat is toch niet eerder dit jaar gekkiequote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Zo ongeveer ja
Die kans is aanwezig jaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik toch ook wel, maar blijkbaar net op andere tijden dan
Ja mijn vriend bloedde vandaag ik zei dat het zijn verjaardag ongesteldheid was (hij is jarig)quote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iewl, dus jij hebt vaak de rode zee bevaren?
[..]
Ja echt wel
Bahquote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iewl, dus jij hebt vaak de rode zee bevaren?
[..]
Ja echt wel
Wat doeee jeeee?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Zo ongeveer ja
Oh, wacht, inderdaad. Eerder dit jaar bedoelde ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dat is toch niet eerder dit jaar gekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |