http://www.pdc.tv/page/WorldChampsDetail/0,,10180~2253670,00.htmlquote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Majkool het volgende:
Hebben jullie een goede bron voor alle stats (avg. e.d)?
Nee als van B gewoon tegen de 100 gemiddeld gooit is het een walkover.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef nightfall het volgende:
tja, het ligt toch echt aan hemzelf, die osborne gooit toch echt niet goed
dat bedoel ikquote:Op donderdag 30 december 2010 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee als van B gewoon tegen de 100 gemiddeld gooit is het een walkover.
Maar Suljovic gooit wel Wade naar huis, en gisteren gooide de trage Priestley ook prima tegen Anderson. Het is nog altijd Van Barneveld die verantwoordelijk moet worden gehouden voor zijn eigen scores.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:53 schreef nightfall het volgende:
het is al net zo'n sloom varken als die stomme yougoslaaf
Hehequote:Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef Temlin het volgende:
"this game sucks, but enjoy it please"
Wie er ook doorgaat, als Anderson z'n laagste gemiddelde van 102 haalt wint hij eenvoudig de kwartfinale.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef kahaarin het volgende:
He he, nu dan de volgende 2 pakken, 4-2 lijkt me wel mooi.
Anderson - Priestley dus niet gezien gisteren, of vergeten?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef Temlin het volgende:
Het lijkt allemaal niets omdat die Osbourne zo langzaam gooit. Geef die gast eens een schop onder de kont.
Weet ik niet, misschien heeft hij wel een beetje het gevoel dat hij er al is, degene die dit wint heeft er iig heel hard voor gevochten.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef Nober het volgende:
Waarom zeggen ze iets van dat publiek, het is altijd herrie daar...
[..]
Wie er ook doorgaat, als Anderson z'n laagste gemiddelde van 102 haalt wint hij eenvoudig de kwartfinale.
2-2, 1-1... ik had het niet spannender kunnen wensen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien heeft hij wel een beetje het gevoel dat hij er al is, degene die dit wint heeft er iig heel hard voor gevochten.
Als Barney nu 2 achter elkaar wint dan klopt het ook bijna toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
2-2, 1-1... ik had het niet spannender kunnen wensen.
Ik zal maar ja typen...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als Barney nu 2 achter elkaar wint dan klopt het ook bijna toch?
aan ze'n pens te zien zuipt ie de hele dag doorquote:Op donderdag 30 december 2010 23:03 schreef Boe-man het volgende:
Drinkt Barney eigenlijk nog steeds een paar baco's van tevoren?
Hmm, nog geen leuke man gespot daar....quote:Op donderdag 30 december 2010 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zal maar ja typen...Die vrouw van Osborne af-en-toe in beeld... England, England, England, England!!! hehe
Het echte dart postuurquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef nightfall het volgende:
[..]
aan ze'n pens te zien zuipt ie de hele dag door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |