Waarom zou je dat willen...?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef Nober het volgende:
Vrouwen... we zullen ze nooit begrijpen!
Vind kahaarin dit dan wel een leuke wedstrijd?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef Nober het volgende:
Mjah daar zou hij toch boven moeten staan op dit niveau.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef Ixnay het volgende:
Ik kan best begrijpen dat Barney helemaal uit z'n ritme raakt met zo'n tegenstander..
Heel makkelijk. Je moet van 501 tot precies 0 zien te komen en je moet eindigen met een double.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef Nober het volgende:
Hmmm, ligt aan het verdere verloop...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef Temlin het volgende:
[..]
Vind kahaarin dit dan wel een leuke wedstrijd?
Maar eerst moest Van Barneveld een set winnen dan Osborne en vervolgens Van Barneveld weer 2... was het maar zo simpel als jij zegt.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Majkool het volgende:
[..]
Heel makkelijk. Je moet van 501 tot precies 0 zien te komen en je moet eindigen met een double.
Jij hebt écht kijk op het spelletje.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Temlin het volgende:
Deze set moet hij koste wat het kost houden anders is het voorbij.
Dit doet hij expres.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah daar zou hij toch boven moeten staan op dit niveau.
Lol, maakt me niet uit hoe hij het doet maar als eerste 4 halen is voor mij ook goed.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Naar eerst moest Van Barneveld een set winnen dan Osborne en vervolgens Van Barneveld weer 2... was het maar zo simpel als jij zegt.
Dus toch!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, maakt me niet uit hoe hij het doet maar als eerste 4 halen is voor mij ook goed.
Dat is de bedoeling toch? Het leek me wel leuk, zo 1-1 2-2 1 combinatie, als hij nu maar gewoon als eerste 4 haalt, logisch toch?quote:
Het is héél logisch, inkoppertje!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling toch? Het leek me wel leuk, zo 1-1 2-2 1 combinatie, als hij nu maar gewoon als eerste 4 haalt, logisch toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |