Liefquote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dee en Jack, Jack is overreden en van Dee denk ik dat iemand haar meegenomen heeft, die was zo lief en aanhankelijk naar iedereen toe![]()
Jack mis ik nog steeds soms..
Dit is Lenny:
[ afbeelding ]
De rechter
M'n goudhamsterkooi, daar past wel een kind in denk ik. Beetje opvouwen en klaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
straks heb je kooien voor mensen
Nou ja, ik vind het vooral gewoon erg dubbelquote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan zeker. Maar het klonk zo raar.
Ik eentje. En deze is ook wat socialer. Hij bijt in ieder geval nog niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch heb ik ook dwergjes gehad die heel aanhankelijk waren.
Hij is echt een schat, een sul en een schat, je kan alles met hem doen, soms doen de kinderen dat ook en moet ik mopperen dat ie geen knufelbeer isquote:
Bedoel je met kooien gewoon kooien, of is dat iets van nieuwe hiphopslang voor tieten?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n kooien worden wel steeds groter trouwens
Is het ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het vooral gewoon erg dubbel
Als hij het zat is haalt hij vanzelf wel uit denk ik danquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is echt een schat, een sul en een schat, je kan alles met hem doen, soms doen de kinderen dat ook en moet ik mopperen dat ie geen knufelbeer is
Heb ik ook, alleen zijn ze nu te groot, net zo groot als mn omaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n goudhamsterkooi, daar past wel een kind in denk ik. Beetje opvouwen en klaar.
Ik heb altijd zo'n medelijden met katten met platte neuzenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dee en Jack, Jack is overreden en van Dee denk ik dat iemand haar meegenomen heeft, die was zo lief en aanhankelijk naar iedereen toe![]()
Jack mis ik nog steeds soms..
Dit is Lenny:
[ afbeelding ]
De rechter
Ehhh, nee dus. Hij laat echt alles toe.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij het zat is haalt hij vanzelf wel uit denk ik dan
Ik zou ze ook liever naar buiten laten, maar da's geen optie.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar zo ben ik ook geen fan van binnenkatten maar ik vind het wel irritant als ze buiten loslopen
Onze kat loopt gekaderd buitenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar zo ben ik ook geen fan van binnenkatten maar ik vind het wel irritant als ze buiten loslopen
Ja, dat is het ook. Maar veel van de huidige gedomesticeerde rassen, zouden zich niet eens meer redden als je ze los zou laten. Vooral honden niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het vooral gewoon erg dubbel
Dan zal hij het wel niet zat zijn toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehhh, nee dus. Hij laat echt alles toe.
Dat geldt voor vrijwel alle huisdieren.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Maar veel van de huidige gedomesticeerde rassen, zouden zich niet eens meer redden als je ze los zou laten. Vooral honden niet.
Hahaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n goudhamsterkooi, daar past wel een kind in denk ik. Beetje opvouwen en klaar.
Onze katten komen alleen op het balkon. Als ze verder konden komen zou ik me al minder schuldig voelenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Maar veel van de huidige gedomesticeerde rassen, zouden zich niet eens meer redden als je ze los zou laten. Vooral honden niet.
Ik ben fan van katten op eigen terrein houdenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het ook.
Ik zou het niet doen met dat kruispunt daarquote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onze katten komen alleen op het balkon. Als ze verder konden komen zou ik me al minder schuldig voelen
Hij is zwartquote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n medelijden met katten met platte neuzenHonden net zo.
Wel een gaaf kleurtje.
Voliere in de tuin?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben fan van katten op eigen terrein houden
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is zwart
Ik heb daar nooit iets mee gehad, tot ik deze foto van m zag en verliefd werd op zn koppie, dat zwarte maakte ineens elemaal niets meer uit.
[ afbeelding ]
Ja precies. Dus dan maar lekker binnenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen met dat kruispunt daarEn hoe komen ze weer binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |