Er wordt toch gematcht obv die psychologische (of wat daarvoor moet doorgaan) test? Dat waren nogal wat vragen, dus in mijn beleving kon je heel wat instellen juist. Je weet alleen niet wat je nou precies instelt.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Goh!
Die matches die je daar krijgt zijn al niet geniaal omdat je zo weinig kan instellen aan voorkeuren
Ik gok iets wat van plastic is en ergens in gaatquote:
De vraag is hoe ze dat dan matchen.. ben je juist een match als je elkaar aanvult of juist hetzelfde hebt ingevuld en wie zegt dat je daarna op zoek bent?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er wordt toch gematcht obv die psychologische (of wat daarvoor moet doorgaan) test? Dat waren nogal wat vragen, dus in mijn beleving kon je heel wat instellen juist. Je weet alleen niet wat je nou precies instelt.
Daar zeg je zo wat. Want ik heb mezelf zo promiscue mogelijk neergezet, zou lachen zijn als ik dan met een sexloze gristenbitch word gematcht.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:45 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is hoe ze dat dan matchen.. ben je juist een match als je elkaar aanvult of juist hetzelfde hebt ingevuld en wie zegt dat je daarna op zoek bent?
note: ik heb geen idee meer wat voor vragen er gesteld werden
Het levert dan wel mooie verhalen opquote:Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
Daar zeg je zo wat. Want ik heb mezelf zo promiscue mogelijk neergezet, zou lachen zijn als ik dan met een sexloze gristenbitch word gematcht.
Ik heb vandaag ook 25 nieuwe matches,zullen wel goede voornemens zijn ofzoquote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
63 nieuwe matches?![]()
WTF is iedereen ineens lid geworden van RP in het nieuwe jaar?
Ja, hè? Niet om al te oppervlakkig over te komen, maar ik zie er ook heel aantrekkelijke mensen tussen staan, ook erg handig als je zelf naar luchtige dates op zoek bent. En heel interessante, intelligente mensen, niet van die simpelen met clichéprofielen. Ik ga er zelf ook maar weer eens één aanmaken aldaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, OKCupid is best oké.Tot nu toe alleen maar goede profielen tegengekomen. Dat is wel opvallend.
Ha, van die stalkertjes ja. Dan zie je zo'n chatprogramma omhoog komen met "hoi", "hoi", "hoi" en "ben je er?". Ach ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:21 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Hoewel er op elke site wel een stel knuppels te vinden zijn, vond ik het aandeel redelijke matches op OkCupid veel hoger dan op Paiq. Ik woon nu zelfs samen met mijn vriend, die ik op OkC heb ontmoet.
Nah, ik denk dat ze iets van latex bedoelt wat eerst ergens om gaat voor het ergens in gaat.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik gok iets wat van plastic is en ergens in gaat
Dat dan weer wel..quote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Silenus het volgende:
Ik vond de vorige optie beter. Gewoon de lekkerste uitkiezen, klaar.
Idd,nu moet ik 4x tegen hetzelfde hoofd kijkenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Silenus het volgende:
Ik vond de vorige optie beter. Gewoon de lekkerste uitkiezen, klaar.
Ik heb er maar 1 per weekquote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook 25 nieuwe matches,zullen wel goede voornemens zijn ofzo
Je hoeft niet de vrouwen zelf de schuld te geven van het feit dat niemand je wil hoor.quote:
Je kan er ook niks aan doen knulquote:Op maandag 3 januari 2011 21:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je hoeft niet de vrouwen zelf de schuld te geven van het feit dat niemand je wil hoor.
Was ik maar zo populair bij de smatjesquote:Op maandag 3 januari 2011 15:34 schreef Silenus het volgende:
Wat ik trouwens ook niet begrijp is dat je soms vrouwen blokkeert (omdat ze irritant zijn, of niet echt aantrekkelijk of wat dan ook) en zij na 3 maanden ineens weer contact met je opnemen. En dan zo:
[..]
Het zou al schelen als je ze geen smatjes noemt.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:14 schreef skippy22 het volgende:
Was ik maar zo populair bij de smatjes
Ja, die indruk had ik ook. En ik vind het ook fijn dat de profielen zo uitgebreid (kunnen) zijn, dat maakt het selecteren ook wat makkelijker. Als je alleen van die standaard Relatieplanet-opties hebt met maximaal 250 tekens ofzo weet je eigenlijk nog niks over elkaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die matches zijn ook echt goed omdat je zoveel vragen kunt beantwoorden en zo gedetailleerd, ik heb echt zelden dat ik iemand echt helemáál niets vind met die hoog percentage-matches.
Ben jij ondertussen alweer aan de vrouw eigenlijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zou al schelen als je ze geen smatjes noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |