Op een foto van mij heb ik ook de helft weggeknipt en iemand vroeg al of dat dan mijn ex was geweest.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:16 schreef Silenus het volgende:
http://www.knuz.nl/fotos-prs/37/266937/4.jpg?235735
Subtiel!
Nogal ja. En sowieso, zo flatteus staat ze er zelf ook niet op.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:16 schreef Silenus het volgende:
Subtiel!
ik zou jou niet wegknippenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op een foto van mij heb ik ook de helft weggeknipt en iemand vroeg al of dat dan mijn ex was geweest.
Maar het is een collega en die ga ik natuurlijk niet zo op het internet zetten
Whehehehe, wtf-toeval, ik sta ook op die fotoquote:Op zondag 2 januari 2011 23:16 schreef Silenus het volgende:
Subtiel!
Hmm, ik heb nooit zo van dat systeem gehouden. Vind het oude vertrouwde profielen- plus mailsysteem van bijv. e-Matching toch fijner. Maar goed, ik ga een poging wagen.quote:Op maandag 3 januari 2011 06:17 schreef love_sharon het volgende:
Paiq lijkt mij het meest geschikt. Gratis en meer jonge mensen vergeleken met andere datingsites. Wat, aangezien je student bent, het meest je groep is lijkt mij.
Ik ben zelf echt zwaar te spreken over OKCupid. Maar voor goede matches moet je wel een beetje graag over jezelf praten (veel vragen beantwoorden, zitten overigens zeer interessante vraagstukken bij). Er staan daar echt veel mensen met luchtige intenties op, heb ik het idee, net al ikzelf.quote:Op maandag 3 januari 2011 05:51 schreef Friek_ het volgende:
Weet er iemand nog een degelijke, gratis datingsite? Qua daten (en vrouwen over het algemeen de laatste tijd) staat het allemaal op een laag pitje. Constant maar essays/papers moeten schrijven en amper nieuwe mensen ontmoeten vormen niet bepaald de toverformule voor veel dates. En geld betalen voor die datingsites vind ik een beetje ver gaan als studentje.
Precies, lekker luchtig. Je hoeft ze ook nooit te ontmoeten want ze wonen aan de andere kant van de wereld. Tja, als dat je ding is...quote:Op maandag 3 januari 2011 10:01 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben zelf echt zwaar te spreken over OKCupid. Maar voor goede matches moet je wel een beetje graag over jezelf praten (veel vragen beantwoorden, zitten overigens zeer interessante vraagstukken bij). Er staan daar echt veel mensen met luchtige intenties op, heb ik het idee, net al ikzelf.
quote:Op maandag 3 januari 2011 10:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies, lekker luchtig. Je hoeft ze ook nooit te ontmoeten want ze wonen aan de andere kant van de wereld. Tja, als dat je ding is...
IDD zeer grappig om niet inhoudelijk te reagerenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Je bent je vouw niet tegengekomen bij een cursus origami?
Ik heb sinds vorige week ook weer eens een paiq-account. Gebeurt daar nog wat tegenwoordig eigenlijk? Want de paar potentiële contacten die mij toebedeeld zijn (quote:Op maandag 3 januari 2011 06:17 schreef love_sharon het volgende:
Paiq lijkt mij het meest geschikt. Gratis en meer jonge mensen vergeleken met andere datingsites. Wat, aangezien je student bent, het meest je groep is lijkt mij.
Het helpt als je zelf veel chat (wat dus met speed-/battledates zal moeten als je zulke spraakzame contacten hebt). Hoe actiever je bent, des te vaker je matches krijgt. Alleen wordt dat een vicieuze cirkel als die niet erg actief zijn natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 12:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week ook weer eens een paiq-account. Gebeurt daar nog wat tegenwoordig eigenlijk? Want de paar potentiële contacten die mij toebedeeld zijn () laten niet veel van zich horen tot nu toe.
Ik schrijf graag, maar de vijver bleek in mijn woonplaats slechts gevuld te zijn met slechts een paar vissen. Waarvan ook nog eens het merendeel tijdelijke expats, Russiche dames met onduidelijke banen etc.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je kunt zelf aangeven binnen welke straal je wilt zoeken.
Ik vond het zelf de meest prettige gratis datingsite. Alleen als je niet houdt van veel schrijven, weet ik niet of het iets voor je is, maar je kunt altijd eens kijken of het concept je ligt.
IDD! Wat voor inhoudelijke reactie had je precies verwacht?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:33 schreef jay_1980 het volgende:
[..]
IDD zeer grappig om niet inhoudelijk te reageren
Hier sluit ik me bij aan. Hoewel er op elke site wel een stel knuppels te vinden zijn, vond ik het aandeel redelijke matches op OkCupid veel hoger dan op Paiq. Ik woon nu zelfs samen met mijn vriend, die ik op OkC heb ontmoet.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:01 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben zelf echt zwaar te spreken over OKCupid. Maar voor goede matches moet je wel een beetje graag over jezelf praten (veel vragen beantwoorden, zitten overigens zeer interessante vraagstukken bij). Er staan daar echt veel mensen met luchtige intenties op, heb ik het idee, net al ikzelf.
Moeten die dames dat ook hebben ingevuld hequote:Op maandag 3 januari 2011 12:48 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb bij mijn do's iig meteen Fok! ingevuld natuurlijk, dus het kan niet lang duren voor ik met fok-dames word gematcht.
En ook dik 400 foto's geklikt, dat zal ook wel enorm helpen.
Goede tekstquote:Ik wil een vriend,
die mij verwend,
en die niet liegt tegen mij,
en die zeker ook aan sex toe is,
zonder die gummi:D
Dan hebben ze die site ook niet erg intelligent geprogrammeerd.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:25 schreef Cue_ het volgende:
Moeten die dames dat ook hebben ingevuld he
quote:Afzender: *******
Datum: 03/01/2011 01:04
Titel: ontblok me op msn en heel rap!!!
Inhoud:
en voordat je dat doet kun je gelijk even in je agenda kijken wat je morgenavond doet?
Goh!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef Garisson72 het volgende:
Dan hebben ze die site ook niet erg intelligent geprogrammeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |