abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90819815
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Cue_ het volgende:
Ben jij ondertussen alweer aan de vrouw eigenlijk? :)
Hoezo, wilde je met me daten dan? 8-)
pi_90820693
quote:
Op maandag 3 januari 2011 22:14 schreef skippy22 het volgende:
n

[..]

Was ik maar zo populair bij de smatjes
Je kan wel mooi zingen
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:08:09 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90837252
quote:
12s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoezo, wilde je met me daten dan? 8-)
Wist je dat niet? :o
Dat is mijn enige voornemen voor 2011 O-)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:21:40 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90837754
Op paiq gisteren iemand gesproken zonder rechterbeen. Je 'schrikt' toch even als je dan de foto's ziet. :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_90837810
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:21 schreef Silenus het volgende:
Op paiq gisteren iemand gesproken zonder rechterbeen. Je 'schrikt' toch even als je dan de foto's ziet. :P
Naja, qua neuken toch vrij handig :9.
I was an atheist until I realized I was God
pi_90838034
quote:
Die zet tenminste altijd dr beste beentje voor.
pi_90838266
quote:
kun je nagaan hoe ik me voelde toen er de laatste keer in Elysium een naakte man zonder linkerbeen zó spread eagle naast me het kruidenbad in plonsde, want z'n krukken moesten bij de handdoeken achterblijven. :')

En mij en mijn vriendin vervolgens elk bad of sauna achterna inhinkte omdat ie om een praatje verlegen zat :N
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:36:06 #208
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90838314
Niet iedereen in Nederland is bekend met 'Elysium', maar ik begrijp dat het een sauna is? Of een zwembad?
edit: ok het staat ook gewoon in de laatste zin. :')
pi_90840508
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Die zet tenminste altijd dr beste beentje voor.
Ze is met het verkeerde been uit bed gestapt
pi_90841587
Ben nu officieel vrijgezel, dus ik ga maar meedoen aan het daten en het meepraten hierzo :)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_90841817
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Tof dat je je vriend daar ontmoet hebt! Die matches zijn ook echt goed omdat je zoveel vragen kunt beantwoorden en zo gedetailleerd, ik heb echt zelden dat ik iemand echt helemáál niets vind met die hoog percentage-matches.
Ik moet toegeven dat ik het tot nu toe een erg leuke en interactieve site vind. Wel ben ik benieuwd of ik hier uiteindelijk van ga daten, aangezien het allemaal zo luchtig blijft.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:47:41 #212
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90843659
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik het tot nu toe een erg leuke en interactieve site vind. Wel ben ik benieuwd of ik hier uiteindelijk van ga daten, aangezien het allemaal zo luchtig blijft.
Sja, daar ben je zelf bij. Je kunt het allemaal zo luchtig of diepgaand maken als je wilt.
pi_90845547
Eerst een rondje stereotypes raden:

quote:
NL65800143
En dan een rondje vrouwen pogen te begrijpen (want ik kan het blijkbaar niet):

Stuur ik vrijdagavond (voordat ik me naar de gezelligheid begaf) een mail in antwoord op een gaande mailwisseling, met daarin de suggestie om deze week wellicht af te spreken.
Het bleef stil tot vandaag. Blijkbaar had ze het even druk, want ze logde ook niet in op rp gedurende die tijd.

Maarja, nu dus reactie. Nouja, reactie.

Ze vraagt alleen 'hoe gaat het met je'.

Mijn eerste gedachte - op een of andere manier heeft ze mijn antwoord gemist en probeert ze zo het gesprek weer te starten.
Alleen vind ik dat vrij knap als mijn mail gewoon gequote eronder staat :?

Of kan dat wel zo onhandig zijn omdat zij hotmail gebruikt (nooit aangeraakt die zooi)?

Waarom tik ik altijd zoveel woorden als ik iets moet uitleggen
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:40:15 #214
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90845832
Een profiel wat alleen bestaat uit:

quote:
Als er verder nog vragen zijn, stel ze gerust.
Wat nou 'verder'? :') Je hebt nog helemaal niks verteld, trut!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:00:59 #215
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90846794
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:40 schreef Silenus het volgende:
Een profiel wat alleen bestaat uit:

[..]

Wat nou 'verder'? :') Je hebt nog helemaal niks verteld, trut!
Hehe, ik moest lachen :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:37:45 #216
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90848867
quote:
Mijn 6 beste eigenschappen:
Lief, gezellig, trouw, open, eerlijk en een beetje gek op z'n tijd

Het lijkt me leuk hier een leuke man te ontmoeten die zich kan vinden in bovenstaande.
Mwah,ik denk dat 99.9% van de mannen hier wel aan voldoet :')
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:14:45 #217
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_90850869
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:32 schreef FlosJos het volgende:

[..]

En dan een rondje vrouwen pogen te begrijpen (want ik kan het blijkbaar niet):

Stuur ik vrijdagavond (voordat ik me naar de gezelligheid begaf) een mail in antwoord op een gaande mailwisseling, met daarin de suggestie om deze week wellicht af te spreken.
Het bleef stil tot vandaag. Blijkbaar had ze het even druk, want ze logde ook niet in op rp gedurende die tijd.

Maarja, nu dus reactie. Nouja, reactie.

Ze vraagt alleen 'hoe gaat het met je'.

Mijn eerste gedachte - op een of andere manier heeft ze mijn antwoord gemist en probeert ze zo het gesprek weer te starten.
Alleen vind ik dat vrij knap als mijn mail gewoon gequote eronder staat :?

Of kan dat wel zo onhandig zijn omdat zij hotmail gebruikt (nooit aangeraakt die zooi)?

Waarom tik ik altijd zoveel woorden als ik iets moet uitleggen
Relax een beetje man. Ze beantwoordt je vraag niet, dat kan toeval zijn of juist niet - hoef je verder geen grote conclusies aan te verbinden. Schrijf gewoon wat leuks terug, desnoods met "ontwijk je nou mijn vraag of vergis ik mij daarin?" als je per sé antwoord wil hebben.

En heb je speciaal een fok account voor dit topic aangemaakt trouwens?
Overal verstand van.
pi_90852676
Nouja het is niet zo dat ik me er druk om maak hoor. Waarschijnlijk ga ik gewoon antwoorden alsof ik mijn vorige mail nooit verstuurd heb...aangezien zij dat zo ziet of wil zien.
En dan snel weer proberen.

Het is alleen wel zo dat het wel aardig wat verschil uitmaakt als ze die mail bewust negeert.
Dan kan ik net zo goed gelijk stoppen.

quote:
En heb je speciaal een fok account voor dit topic aangemaakt trouwens?
Ja lief he ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:48:42 #219
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90853082
Ja hoor, ik krijg nu zelfs berichtjes in mijn gastenboek van tutjes-over-datum die mij verbieden om op hun profiel te kijken!

quote:
leeuwtje41 schreef op 04/01/2011 20:02:
"wil je alsjeblieft niet meer op mijn pro kijken ??????????????
Ik walg van ventjes zoals jij.................................................. "
Echt, die 40+-moeders tegenwoordig. En het dan vreemd vinden dat ze geen vent hebben. :')
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:49:41 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90853145
Het is blijkbaar erg druk.. ik kom RP niet eens op :')
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:53:34 #221
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90853432
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Silenus het volgende:
Ja hoor, ik krijg nu zelfs berichtjes in mijn gastenboek van tutjes-over-datum die mij verbieden om op hun profiel te kijken!

[..]

Echt, die 40+-moeders tegenwoordig. En het dan vreemd vinden dat ze geen vent hebben. :')
Waarom kijk jij bij vrouwen die bijna 60 zijn? :P
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
pi_90855450
Fijn zo een nieuw jaar. Het regent flirts op Lexa. Helaas weinig datewaardig materiaal erbij. ;(
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_90861533
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:32 schreef FlosJos het volgende:

[..]

wel apart dat ze in haar oproep zegt dat ze iemand wil die voor haar dochter zorgt, maar bij kinderen 'geen' invult en bij kinderwens 'ja'.
Ook al is dat natuurlijk gewoon een geval van dom en slordig aanklikken, ik zie dan toch voor me dat die troel een broeds plofkuiken is en je na de 2e date gesmeekt wordt haar met jong te schoppen :D

Verder: als dat je meest voordelige foto is, oh my :')
pi_90861787
wat dat betreft zou ze wel bij dit heerschap passen geloof ik, ik geef hem graag door :9

NL60505319
pi_90863120
Nog een gelukkig nieuwjaar enzo :Y
Wisdom is the art of using knowledge
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:52:07 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_90863657
Zit even bij dat Lexa te kijken. Maar wat een irritante site zeg :o
en je kan niet eens kijken naar je flirts als je gratis lid bent. :')
pi_90864613
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:52 schreef Cue_ het volgende:
Lexa zeker niet doen hoor, die bedonderen de boel !

gebruik Paiq of relatieplanet
Paiq is gratis
Wisdom is the art of using knowledge
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:22:45 #228
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90864868
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 00:16 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Lexa zeker niet doen hoor, die bedonderen de boel !

gebruik Paiq of relatieplanet
Paiq is gratis
Hoezo bedonderen die de boel?
pi_90866539
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:22 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Hoezo bedonderen die de boel?
relatie planet en lexa bedonderen de boel!
klein voorbeeld! soms krijg je 3 dagen gratis fullmembership!

echter, alle berichten die je verstuurd, worden opgeslagen en als je 3 dagen voorbij zijn worden ze verstuurd naar de dames! als die dan intresse tonen ben jij verplicht om een abonnement te nemen om weer te kunnen reageren!

tevens spammen ze soms met member accounts die gewoon zijn aangekocht en dus niet bestaan! zit gewoon een team van mensen die er mee reageren op profielen van mensen en ineens stilvallen.

kan nog wel even doorgaan! Heb gewerkt voor een dating orgaan en weet hoe het werkt!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_90867420
quote:
4s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:34 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

echter, alle berichten die je verstuurd, worden opgeslagen en als je 3 dagen voorbij zijn worden ze verstuurd naar de dames! als die dan intresse tonen ben jij verplicht om een abonnement te nemen om weer te kunnen reageren!

tevens spammen ze soms met member accounts die gewoon zijn aangekocht en dus niet bestaan! zit gewoon een team van mensen die er mee reageren op profielen van mensen en ineens stilvallen.

kan nog wel even doorgaan! Heb gewerkt voor een dating orgaan en weet hoe het werkt!
Goh, kom je daar nu pas achter? Ik heb ook in die business gewerkt en weet heel goed hoe ze daarmee om gaan ;). Sommige mannen zijn en blijven gewoon stupid en betalen nog steeds honderden euro's en dan hopen op de ware via die sites :'). Dat is het leuke, die mannen blijven wanhopig en blijven betalen en geloven, daarom kan het goed verdienen en kan je ze goed bedonderen.. Ik weet er alles van. Al mag ik eigenlijk niets zeggen hierover.

Maar ach, zelfs als ik het zeg blijven ze lid en betalen en geloven :') Zonde van het geld. Dat is het enigste wat ik kan meegeven!

Het gaat tegenwoordig alleen om het geld, vooral als het om dating/erotiek gaat. Mannen zijn veels te makkelijk te verleiden! ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 04:30:42 #231
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90868037
Je hebt het steeds over mannen maar er zijn ook genoeg vrouwen lid ;)

Verder vind ik het allemaal wat kort door de bocht,kijk als iemand nu bij 5 sites het duurste pakket heeft in de blinde hoop de liefde van zijn of haar leven te vinden ben ik het met jullie eens.

Maar als je die sites gebruikt om in de eerste plaats nieuwe mensen te leren kennen is het wat anders.
Bij RP kost goldmember 85 euro per jaar,dat is 2x niet gaan stappen,dus dat valt ook wel mee.
pi_90871643
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 04:30 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Je hebt het steeds over mannen maar er zijn ook genoeg vrouwen lid ;)

Verder vind ik het allemaal wat kort door de bocht,kijk als iemand nu bij 5 sites het duurste pakket heeft in de blinde hoop de liefde van zijn of haar leven te vinden ben ik het met jullie eens.

Maar als je die sites gebruikt om in de eerste plaats nieuwe mensen te leren kennen is het wat anders.
Bij RP kost goldmember 85 euro per jaar,dat is 2x niet gaan stappen,dus dat valt ook wel mee.
Idd over grote bedragen gaat het niet, dus wat is nou opgelicht?
Opgelicht ben je pas bij een woekerpolis ofzo waarbij het echt gaat honderden danwel duizenden euros.

Btw geen ervaring met rp of lexa, kan me idd voorstellen dat er veel fake profielen tussen zitten, maar wel ervaring met ematching, daar heb ik geen enkel fake profiel tussen gezien
Kost ook maar 16 euro per maand, goed te doen dus voor een paar maandjes ofzo. Enige nadeel is dat hun actieve database stukken kleiner is dan die grote sites.
pi_90875329
quote:

[..]

Dat van die drie dagen ben ik niet met je eens. Toen ik me ooit voor het eerst aanmeldde op RP kreeg ik ook 3 dagen gratis. Heb toen een paar keer heen en weer gemaild met een leuke dame en haar uiteindelijk op msn gekregen. Na een tijdje heb ik haar ontmoet en hebben we ook nog een periode iets gehad :)

En dat dus zonder ook maar 1 cent voor het hele gebeuren neer te tellen, betalen deed ik pas veel later toen die ene relatie alweer afgelopen was.

Dat van die member accounts die medewerkers misbruiken geloof ik wel. Ik heb ook een aantal keren berichten gehad van dames die, als ik op hun bericht inging, vervolgens niet meer reageerden. Al zullen een aantal anderen uit dit topic het er vast weer op gooien dat ze 'gewoon geen interesse meer hadden'. Ik heb het zelfs een keer toevallig precies gehad op de dag dat mijn abonnement was afgelopen. En uiteraard toen ik, na het betalen van een nieuwe termijn, inging op haar bericht kreeg ik niks meer terug ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door GlenSpey op 05-01-2011 12:13:40 ]
pi_90877605
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:52 schreef Cue_ het volgende:
Ben een maandje lid geweest, gewoon om het nu eens serieus aan te pakken en op aanraden van mn ex, maar was verspilde moeite. Het is denk ik gewoon niet mijn publiek wat daar komt... Bij RP heb ik met een gratis membership behoorlijk wat dates geregeld, maar bij Lexa ben ik niet verder gekomen dan 3 leuke contacten. De meeste mannen zijn boven de 40, onder de 25, allochtoon, wonen in het buitenland, zijn laag opgeleid of gewoon ronduit onaantrekkelijk :P (maar nu ben ik zeker weer te kritisch :))
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:22:06 #235
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90878173
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:22 schreef Homey het volgende:

[..]

Idd over grote bedragen gaat het niet, dus wat is nou opgelicht?
Opgelicht is als één of andere kuthoer wat minder intelligente mannen lachend de schuldsanering in vingert. En daar nog trots op is.

Maar da's heel wat anders, en wie doet dat nou. :')
pi_90881417
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Opgelicht is als één of andere kuthoer wat minder intelligente mannen lachend de schuldsanering in vingert. En daar nog trots op is.

http://www.dumpert.nl/med(...)t_door_sekslijn.html
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:45:10 #237
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90881649
Precies. Natuurlijk is dat een kansloos vies mannetje, maar op deze manier misbruik maken van hun zwakzinnigheid vind ik werkelijk asociaal.

Wat mij betreft flikkeren ze die oplichters in de gevangenis, maarja, wie ben ik.
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:09:00 #238
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_90882633
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:36 schreef Silenus het volgende:
Niet iedereen in Nederland is bekend met 'Elysium', maar ik begrijp dat het een sauna is? Of een zwembad?
edit: ok het staat ook gewoon in de laatste zin. :')
Ook een lekkere dessertwijn :P
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:10:27 #239
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_90882697
quote:

Mag je mij uitleggen hoe ik aan die 3 dagen gratis membership 2 dates (incluus seks) overgehouden heb, waarvan ik met 1 een soort van relatie gehad heb. Heb nooit een abbo gehad.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:15:52 #240
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90882918
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mag je mij uitleggen hoe ik aan die 3 dagen gratis membership 2 dates (incluus seks) overgehouden heb, waarvan ik met 1 een soort van relatie gehad heb. Heb nooit een abbo gehad.
Precies, sowieso stuur je dan toch gewoon naar ieder lekker wijf een fucking hilarisch berichtje inclusief je mailadres. Zoiets noem je 'zaaien'.

Na drie dagen kun je 'oogsten'.
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:18:01 #241
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_90882999
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:15 schreef Silenus het volgende:
Precies, sowieso stuur je dan toch gewoon naar ieder lekker wijf een fucking hilarisch berichtje inclusief je mailadres. Zoiets noem je 'zaaien'.

Na drie dagen kun je 'oogsten'.
Ja, zo heb ik dat ook gedaan. Die inbox van RP is erg beperkt en bovendien verwijderen ze daar berichten erg snel. De meiden die dan via RP blijven mailen wil je toch niet, die hebben kennelijk de hersencapaciteit niet om iets als "Ik heb een gratis 3-dagen abbo, mijn adres is catbert apestaart gmail punt com" te begrijpen.
pi_90884781
En? Gaat het lekker met daten, jongens? :D
pi_90886671
Nou, lekker hoor, net op paiq geanimeerd gesprek met dame, klikt ze me weg nadat mn foto openbaar werd -O-
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:39:58 #244
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_90886758
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef Toefjes het volgende:
Nou, lekker hoor, net op paiq geanimeerd gesprek met dame, klikt ze me weg nadat mn foto openbaar werd -O-
Joh, voor sommige meiden is geen shirt (alsin overhemd) dragen een afknapper, voor anderen is dat juist wel een afknapper.

Nog afgezien van dat er natuurlijk een andere reden kan zijn :P
pi_90886913
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Joh, voor sommige meiden is geen shirt (alsin overhemd) dragen een afknapper, voor anderen is dat juist wel een afknapper.

Nog afgezien van dat er natuurlijk een andere reden kan zijn :P
Haha, ach, leedvermaak is ook vermaak ;) Wilde het jullie niet onthouden c_/

Over 10 uur ofzo nieuwe match, ben benieuwd, wel leuk principe dat paiq
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:48:07 #246
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90887224
Ohja, (ik kom af en toe met een ohja), wat ik ook niet snap.

Vrouwen die een hele mail typen, en dan afsluiten met

quote:
gr Marijke
Wat nou 'gr'? :') Ineens te lui om 'groetjes' te typen?
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:50:27 #247
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_90887366
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Silenus het volgende:
Ohja, (ik kom af en toe met een ohja), wat ik ook niet snap.

Vrouwen die een hele mail typen, en dan afsluiten met

Wat nou 'gr'? :') Ineens te lui om 'groetjes' te typen?
Jij schrijft ook altijd Met vriendelijke groet i.p.v. M.v.g.? :) Ik snap niet dat je daar een issue van gaat maken.
pi_90887456
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Jij schrijft ook altijd Met vriendelijke groet i.p.v. M.v.g.? :) Ik snap niet dat je daar een issue van gaat maken.
x ipv kus. of ik bedoel: x in plaats van kus :D
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:13:20 #249
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90888699
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik schrijf nooit 'met vriendelijke groet'. Vind ik zo dubbelop, als ik iets afsluit met een groet bedoel ik dat altijd wel vriendelijk. (Ik heb het nu even over informele mailtjes op datingsites uiteraard)
Maak er verder ook geen issue van, het valt me gewoon op. Blijkbaar iets 'sms'erigs' wat er zit ingebakken.

Uiteraard sluit ik mijn mailtjes altijd af met 'xxx hvj'.
pi_90894194
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Is de schuldsanerings mevrouw nog uit haar panty geschoten?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')