ander topicquote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen wel gewoon seks hebben met hun man en dat dat niet zo'n groot deel zal zijn.
Ik denk ook dat de meeste mensen wel tevreden zijn met het huwelijk waar ze voor gekozen hebben, maar niet perse gelukkig.
Meestal zal het volgens mij zijn voor iets anders, spanning, passie, geilheid. Iets dat je misschien wel mist in je relatie zonder spijt te hebben van je huwelijk.
Of is het toch Rachid van het buurthuis?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk Clarence, de Antilliaanse bendeleider
Ok, duidelijk...TS heeft het over zichzelfquote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
ander topic
Ik denk TS neukt buiten de deur.
Of Giovanni, de geile Pizzabakkerquote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Of is het toch Rachid van het buurthuis?
Ne... Het zal vast wel Omer zijn van dat nieuwe cafetaria gedoe.
Je was me voor.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
ander topic
Ik denk TS neukt buiten de deur.
Neequote:Op donderdag 30 december 2010 18:52 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ok, duidelijk...TS heeft het over zichzelf
Achterbaks wijf
Zou ze nog terug komen?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ja, hallo
Ik kreeg van een vriendin die vindt dat ik stom bezig ben, de tip hier eens te polsen.
Ik denk wel dat ze gelijk heeft, maar ik hou van hem..
Mijn ex is een aantal jaar ouder dan ik, best veel eigenlijk (11jaar) en hij zei altijd dat ik te onvolwassen was enzo voor hem. Hij was veel verder dan ik, wilde kinderen enzo.
Daar was ik nog lang niet aan toe.
Uiteindelijk zijn we twee jaar geleden uit elkaar gegaan en hebben we elkaar een hele tijd niet gezien, ik was er kapot van, al hadden we maar een half jaar iets met elkaar gehad.
Ik heb een tijdlang zo in de put gezeten dat ik mijn moeder en iedereen om me heen helemaal gek maakte.
Wilde zelfmoord plegen enzo en niet meer eten.
Nu werd ik een paar maanden geleden door mijn ex gebeld. Zomaar. Toen het net wat beter met me ging.
Hij heeft inmiddels een vriendin die zwanger is en woont samen enzo, maar hij kon mij niet vergeten.
En nu hebben we afgesproken en hij zei dat hij er kapot van was, want hij houdt van me en wil eigenlijk bij mij zijn.
Hij zegt dat hij niet weg kan bij zijn vriendin, omdat hij een kind met haar krijgt en dat hij dat kind niet in de steek kan laten.
En ik ben nu weer helemaal verliefd en wil bij hem zijn en hem vasthouden enzo en dat kan maar zo weinig, want hij heeft nooit tijd.
Als ik bel, krijg ik geen reaktie en als hij belt, verwacht hij dat ik gelijk met mijn benen wijd lig en hem bevredig.
Huh...nee dat klopt toch niet met het verhaal dat in de OP staat.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
Even een research gedaan...
TS is inderdaad die "vriendin" Ik gok dat ze vreemdgaat met haar ex
[..]
Dat TS verder niet reageert zegt natuurlijk ook al genoeg.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef Frag_adder het volgende:
Lama iemand was mij voor. IK denk inderdaad dat het over TS gaat
Klopt idd niet. Wel baas om een topic te openen met 'Ja, hallo'.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:59 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Huh...nee dat klopt toch niet met het verhaal dat in de OP staat.
Dat klopt helemaal niet, dan kan ze niet inmiddels 3 kinderen hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
Even een research gedaan...
TS is inderdaad die "vriendin" Ik gok dat ze vreemdgaat met haar ex
[..]
Okquote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal niet, dan kan ze niet inmiddels 3 kinderen hebben.
Ik heb dezelfde research gedaan. Ze is ook nog eens een kloon, haar andere account is Sanne19.
Laten we dan hopen dat jou man/vrouw dus ook de hele stad afneukt zonder dat jij het weet.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef StormWarning het volgende:
Ik zie geen enkele reden waarom ze het haar man zou opbiechten. Dat doe je alleen maar met de egoïstische motivatie om van je eigen schuldgevoel af te komen, waarbij even vergeten wordt dat de echtgenoot opgezadeld wordt met een ontzettend kutgevoel en geschaad vertrouwen wat misschien wel nooit meer goed komt. Als je stoer genoeg bent om vreemd te gaan, moet je ook stoer genoeg zijn om het schuldgevoel zelf te dragen.
Of ze er nu mee stopt of mee doorgaat, vertellen is nooit een optie als je het leuk wilt houden.
Idd. Volgens mij is TS een troll. Wel een succesvolle als het zo is.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:59 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Huh...nee dat klopt toch niet met het verhaal dat in de OP staat.
Werkt alleen als het hem ook nog daadwerkelijk lukt :p Als hij zo een saaie lieve gast is lijkt hij mij niet geschikt voor een open relatie.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij is TS een troll. Wel een succesvolle als het zo is.
Als het wel echt is:
Vriendin van TS is een kuthoer als ze het niet verteld en hem de kans geeft om het te vergeven of of de relatie te beindigen. En TS is ook erg fout dat ze aanraad dat ze haar mond houdt!
Wat nog een mooie oplossing zou zijn is als die vriendin van TS voorstelt aan haar man dat hij met andere vrouwen naar bed mag(Eventueel al met een gewillige vriendin erbij als trio om te beginnen)en dat zij dan ook buiten de deur mag neuken.
Vreemdgaan=bedriegen=pijn doen
eerlijk en open is mits beiden niet jaloers ingesteld zijn de relaxte oplossing IMO.
Klopt, hij bezit waarschijnlijk de skills niet dus daar heeft hij geen reet aan.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Werkt alleen als het hem ook nog daadwerkelijk lukt :p Als hij zo een saaie lieve gast is lijkt hij mij niet geschikt voor een open relatie.
Ik ben bang dat dat voor dit huwelijk niet de uitkomst gaat bieden
Whahahaha wat een bak zegquote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vind het iig sneu voor haar dat ze het zó moeilijk heeft.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:15 schreef Document1 het volgende:
Zijn die kinderen wel van die saaie man?
Zou je denken?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Grijsmuisje het volgende:
O ja en met 'op dit moment willen ze niet uit elkaar' bedoelde ik dat het best eens zou kunnen dat hij er een punt achter zet als hij het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |