abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90639743
Ik zie geen enkele reden waarom ze het haar man zou opbiechten. Dat doe je alleen maar met de egoïstische motivatie om van je eigen schuldgevoel af te komen, waarbij even vergeten wordt dat de echtgenoot opgezadeld wordt met een ontzettend kutgevoel en geschaad vertrouwen wat misschien wel nooit meer goed komt. Als je stoer genoeg bent om vreemd te gaan, moet je ook stoer genoeg zijn om het schuldgevoel zelf te dragen.

Of ze er nu mee stopt of mee doorgaat, vertellen is nooit een optie als je het leuk wilt houden.
pi_90639768
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ze heeft het er ècht moeilijk mee. Maar goed, bekrompen lui willen dat niet horen, het past niet in hun kuthoer-straatje.
Ze heeft het er moeilijk mee? Ze verdient echt niet beter! En nee, daar is niets bekrompen aan. Intussen wring jij je in tamelijk idiote bochten om nog enige sympathie voor haar op te brengen. Sorry, maar ik vind dat niks minder dan walgelijk.

quote:
En zij zou de voogdij krijgen, niet hij. Waarom hem die pijn ook nog aan willen doen.
Ik zie allen maar pijn voor hem als ze het zegt en dat gun ik hem niet. zeker als ze nu stopt.
Als ik die man was zou ik het toch willen weten. Jij niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door Molurus op 30-12-2010 18:34:22 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_90639799
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

ja, dat zou ik doen. Ze was/is misschien niet gelukkig, maar wel tevreden met haar man.
Nou, ik zou geen relatie willen met iemand met zo'n instelling.
pi_90639814
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:24 schreef Molurus het volgende:
Als ik die man was zou ik het toch willen weten. Jij niet?
Ik niet nee.

Als je het eenmaal weet wil je het natuurlijk niet meer niet-weten, dan is het niet meer terug te draaien. Maar tot die tijd: ignorance is bliss.
pi_90639818
quote:

[..]

het is geen DUS neukt ze maar buiten de deur...
Ze heeft het er ècht moeilijk mee. Maar goed, bekrompen lui willen dat niet horen, het past niet in hun kuthoer-straatje.

En zij zou de voogdij krijgen, niet hij. Waarom hem die pijn ook nog aan willen doen.
Ik zie allen maar pijn voor hem als ze het zegt en dat gun ik hem niet. zeker als ze nu stopt.
Dat kan je beter jezelf afvragen met wat voor lui je omgaat. :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 30 december 2010 @ 18:26:48 #66
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_90639837
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem. Ze heeft alleen nooit die passie gekend zoals met deze man en dat miste ze soms. En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.

Haar man is goed voor haar, dat weet ze, ze houdt van hem en ze wil hem ècht niet kwijt.

Ik vind het iig sneu voor haar dat ze het zó moeilijk heeft.
Oh ja, het overviel haar, ze kon er die keer niets aan doen, dus neukt ze maar elke week met hem :')
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  donderdag 30 december 2010 @ 18:28:10 #67
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90639889
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Silenus het volgende:
Het ging natuurlijk 12 jaar geleden al fout. In Nederland wonen er nu eenmaal veel saaie over-zich-heen-laten-lopende suffe drollen die weliswaar een goede baan hebben, maar verder totaal niet spannend zijn. Voorbeelden zijn vaak TS'en in R&P die nu 20 zijn en topics openen dat ze geen wijf kunnen hosselen.

Je hebt ook een hoop party hardy sletjes die op hun 25e de halve stad hebben geneukt en dan last krijgen van klapperende eierstokken. Opleiding? Nee. Baan? Nee. Veel gezopen? Ja. Waar kiezen ze voor? Juist, de saaie drol. Die heeft immers een baan en is haar altijd trouw. Goed bezig, je hebt kost&inwoning, kan kinderen krijgen en voldoet aan het verwachtingspatroon.

Uiteindelijk blijkt dat ze haar sletterige gevoelens niet kan onderdrukken en komt haar ware aard naar boven: één of andere vuile kuthoer zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel. Normaal gesproken zou zo'n type langzaam sterven in de goot aan een paar drugsspuiten (olé, survival of the fittest!) maar helaas worden ze soms in leven gehouden door die eerder genoemde saaie drollen, die natuurlijk niet met een sletje moeten trouwen maar met een saaie vrouwelijke drol, zodat ze samen lekker hun hele leven op de bank kunnen zitten en niemand ooit vreemd gaat.

Kortom, de slachtoffers in dit verhaal:
* Saaie drol máár goede burger wiens leven op punt van instorten staat.
* Drie kinderen die ouders hebben met verstandshuwelijk
* De maatschappij

De 'winnaar' is natuurlijk nu nog de kuthoer die de dans ontsprongen is, maar haar tijd komt wel. Over 10 jaar staat ze met haar verlopen kop op een datingsite, woont ze in een of ander billig afgebladderd kutappartement en verhuurt ze haar lichaam voor een paar rooie rotcenten aan dikke loodgieters.

TS, aan jou om haar dit even te vertellen.
Dit zijn wijze woorden. TS lees en leer.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90639893
quote:

[..]

ja, dat zou ik doen. Ze was/is misschien niet gelukkig, maar wel tevreden met haar man.
Dan moet ze godverdomme d'r bek opentrekken, want daar heeft ze blijkbaar bij andere kerels geen problemen mee.

Als je zo de man behandelt die zijn ex voor je verlaat, keihard werkt voor jou en je drie kinderen, mag je van mijn part op straat belanden en aan de crack raken.
pi_90639984
quote:
Het ging natuurlijk 12 jaar geleden al fout. In Nederland wonen er nu eenmaal veel saaie over-zich-heen-laten-lopende suffe drollen die weliswaar een goede baan hebben, maar verder totaal niet spannend zijn. Voorbeelden zijn vaak TS'en in R&P die nu 20 zijn en topics openen dat ze geen wijf kunnen hosselen.

Je hebt ook een hoop party hardy sletjes die op hun 25e de halve stad hebben geneukt en dan last krijgen van klapperende eierstokken. Opleiding? Nee. Baan? Nee. Veel gezopen? Ja. Waar kiezen ze voor? Juist, de saaie drol. Die heeft immers een baan en is haar altijd trouw. Goed bezig, je hebt kost&inwoning, kan kinderen krijgen en voldoet aan het verwachtingspatroon.

Uiteindelijk blijkt dat ze haar sletterige gevoelens niet kan onderdrukken en komt haar ware aard naar boven: één of andere vuile kuthoer zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel. Normaal gesproken zou zo'n type langzaam sterven in de goot aan een paar drugsspuiten (olé, survival of the fittest!) maar helaas worden ze soms in leven gehouden door die eerder genoemde saaie drollen, die natuurlijk niet met een sletje moeten trouwen maar met een saaie vrouwelijke drol, zodat ze samen lekker hun hele leven op de bank kunnen zitten en niemand ooit vreemd gaat.

* De maatschappij

De 'winnaar' is natuurlijk nu nog de kuthoer die de dans ontsprongen is, maar haar tijd komt wel. Over 10 jaar staat ze met haar verlopen kop op een datingsite, woont ze in een of ander billig afgebladderd kutappartement en verhuurt ze haar lichaam voor een paar rooie rotcenten aan dikke loodgieters.

Baas _O_

w/
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 30 december 2010 @ 18:30:51 #70
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90640008
Wat een achterbakse kuthoeren zijn er toch op deze wereld. Niet denken aan je kinderen, niet denken aan je jarenlange huwelijk...nee alleen denken aan een dikke lul in je kutje.

Mensen met de realiteitszin van een baviaan.
  donderdag 30 december 2010 @ 18:31:44 #71
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90640045
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:30 schreef Eclaire84 het volgende:
Wat een achterbakse kuthoeren zijn er toch op deze wereld. Niet denken aan je kinderen, niet denken aan je jarenlange huwelijk...nee alleen denken aan een dikke lul in je kutje.
En dan toch vol blijven houden dat je zo veel van je man houd...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90640080
Vreemdgaan is echt een big NONO :r :N
  Moderator donderdag 30 december 2010 @ 18:33:13 #73
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_90640114
quote:

* De maatschappij

Silenus _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 30 december 2010 @ 18:33:32 #74
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90640129
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

En dan toch vol blijven houden dat je zo veel van je man houd...
Enige waar ze van houdt is zijn portomonee.
pi_90640146
quote:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem. Ze heeft alleen nooit die passie gekend zoals met deze man en dat miste ze soms. En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.

Haar man is goed voor haar, dat weet ze, ze houdt van hem en ze wil hem ècht niet kwijt.

ja wat heeft ze het zwaar. fuck zeg. :')
pi_90640153
quote:

[..]

Ze was/is misschien niet gelukkig, maar wel tevreden met haar man.
Ja, logisch, hij betaalt alles voor haar en hoeft er geen ene fuck voor te doen. Ik zou ook tevreden zijn met zo iemand.
For great justice!
pi_90640191
Door het niet te zeggen ontneem je hem de keuze om deze relatie te stoppen omdat hij (lijkt mij) niet getrouwd wil zijn met een vrouw die hem bedriegt. Dat is oneerlijk. Laat hem niet langer onbewust tijd verspillen aan die vrouw als jij weet waar ze werkelijk mee bezig is, als ik die vent was zou ik het uiteindelijk willen weten.

Maargoed, de kindertjes..
pi_90640255
quote:

[..]

Beetje buiten de deur neuken en ook nog eens de kinderen meenemen. Zonder baan. Zonder opleiding. Zonder huis. _O- God, het verhaal wordt wel steeds leuker.
pi_90640280
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:36 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Beetje buiten de deur neuken en ook nog eens de kinderen meenemen. Zonder baan. Zonder opleiding. Zonder huis. _O- God, het verhaal wordt wel steeds leuker.
En vette alimentatie opstrijken natuurlijk! *O*
For great justice!
pi_90640307
Ik raad je aan het haar te laten vertellen. Zo'n man verdient het niet om dit mee te maken. En bovendien, als het zo moeilijk is, laat haar dan een relatie met hem beginnen? Wat een hoeren die wijven van tegenwoordig.... En dan worden de mannen als gevoelloos bestempeld :r
#freefrederike
  donderdag 30 december 2010 @ 18:40:13 #81
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_90640411
quote:

het is wel een kankerwijf zoiets doe je niet met 3 kinderen
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 30 december 2010 @ 18:41:42 #82
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90640473
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Enige waar ze van houdt is zijn portomonee.
Dat maakt haar een hoer, maarja de overige trekjes wezen daar ook al op

Kut nou reageer ik toch inhoudelijk en ik had me het nog zo voorgenomen het niet te doen
pi_90640511
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dat maakt haar een hoer, maarja de overige trekjes wezen daar ook al op

Kut nou reageer ik toch inhoudelijk en ik had me het nog zo voorgenomen het niet te doen
O+ Mag wel.
pi_90640519
Volgens mij is TS zelf dat meisje..
#freefrederike
  donderdag 30 december 2010 @ 18:43:04 #85
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_90640530
"Vriendin" :')
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_90640544
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:40 schreef genakt het volgende:

[..]

het is wel een kankerwijf zoiets doe je niet met 3 kinderen
Dit dus.. ze heeft het met haar volle verstand gedaan. Duidelijk de keuze gemaakt om vreemd te gaan en de relatie volledig te verneuken. 0,0 medelijden mee, hoop dat d'r leven goed in elkaar valt en ze anderen gaat aansporen nooit hetzelfde te doen. Het enige dat de situatie nog positief kan draaien als er door haar aansporen minder mensen vreemd zouden gaan.
pi_90640547
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef PizzaMizza het volgende:
Volgens mij is TS zelf dat meisje..
Die gedachte was ook al in me opgekomen ja. De sympathie die TS heeft voor dat meisje is minstens heel verdacht.
pi_90640590
Wat een hoer, zelf niets hebben en dan een man opzoeken die haar wel kan onderhouden zodat ze niet in een huurhuisje zit met haar uitkering. De keerzijde daarvan is dat je je man de liefde geeft die hij hoort te krijgen, maar dat is teveel moeite, dan maar buiten de deur neuken.

Ik hoop dat hij erachter komt en dat ze de rest van haar leven in de grootste armoede mag leven.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_90640641
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef Molurus het volgende:

[..]

Die gedachte was ook al in me opgekomen ja. De sympathie die TS heeft voor dat meisje is minstens heel verdacht.
idd... alsof hij haar meer beschermt dan zichzelf.

TS, ben jij dat meisje? Eerlijk...
#freefrederike
  donderdag 30 december 2010 @ 18:45:54 #90
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90640644
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ze wordt inderdaad boos als iemand haar "vriendin" bekritiseerd want die is echt de gene die het zo zwaar heeft. Zo zwaar dat vreemdgaan wordt goed gepraat omdat ze anders zonder geld op staart komt te staan...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')