Ook prachtig als je dit doorzet trouwens. Krijg je zometeen het scenario dat zij al 10 jaar buiten de deur neukt en de man er in kwestie ineens tijdens kerst d.m.v. een emotionele breakdown van haar kant erachter komt. Goed bezig TS.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zij twijfelt echter heel erg nu en ik wil haar graag overtuigen dat het beter is haar mond te houden, maar ik weet niet hoe.
qft.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze is die kerel niet waard. Wat achterbaks zeg. En dan ook nog gaan adviseren dat ze haar mond dicht moet houden.
Dan nog. Dan PRAAT je daarover met je kerel, dan ga je het niet buiten de deur zoeken.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem. Ze heeft alleen nooit die passie gekend zoals met deze man en dat miste ze soms. En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.
Haar man is goed voor haar, dat weet ze, ze houdt van hem en ze wil hem ècht niet kwijt.
Ik vind het iig sneu voor haar dat ze het zó moeilijk heeft.
voor HAAR? HAAR ?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem. Ze heeft alleen nooit die passie gekend zoals met deze man en dat miste ze soms. En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.
Haar man is goed voor haar, dat weet ze, ze houdt van hem en ze wil hem ècht niet kwijt.
Sneu voor haar dat ze zo'n domme slet is geweest.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat ook ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:59 schreef MeGusta het volgende:
[..]
voor HAAR? HAAR ?
Rot toch ff een eind op man
Waarom is ze dan uberhaupt getrouwd met die vent?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Haar broek vloog ineens uit, waarop ze uitgleed over een banenenschil en precies landde met haar kut op zijn lul?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
En toen kwam hij. Het is niet dat ze bedacht heeft dat ze eens vreemd zou gaan ofzo, het fysieke gevoel verviel haar en ze is in de war.
*kuch*bullshit*kuch*quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ze is geen kutwijf, ze is lief, zorgzaam, houdt van hem.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Haar broek vloog ineens uit, waarop ze uitgleed over een banenenschil en precies landde met haar kut op zijn lul?
non or less..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef Re het volgende:
dus dat ze vreemd gaat is eigenlijk de schuld van de man als ik je zo moet geloven
Ik quote de OP even in zn geheel voor het geval deze zo weg wordt ge-edit ivm reacties buiten het verwachtingspatroon.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb een vriendin die nu 12 jaar getrouwd is met een vrij saaie man.
Ze lijken van een afstandje totaal niet bij elkaar te passen.
Hij is netjes, zij een schoot, zij gaat graag uit, hij niet, zij is heel sociaal, als het aan hem lag, zou hij alleen collega's zien.
Ze houden veel van elkaar, maar er mist al een hele tijd iets.
Uit elkaar gaan is geen optie, voor geen van beiden. Op dit moment althans.
Nu heeft mijn vriendin een tijdje geleden een man ontmoet waar ze eens in de week ongeveer seks mee heeft. Ze voelt zich tot hem aangetrokken, maar zou nooit een relatie met hem beginnen verder.
Alleen heeft ze last van schuldgevoel en wil ze het opbiechten aan haar man.
Ik heb gezegd dat me dat niet zó slim lijkt, hij weet nu van niks en t is ok verder. Heb haar aangeraden te stoppen (dat wil ze ook wel, maar vindt t moeilijk) en niets te vertellen omdat hij niet een type is dat zich er overheen zou zetten en zij hem absoluut niet kwijt wil.
Zij twijfelt echter heel erg nu en ik wil haar graag overtuigen dat het beter is haar mond te houden, maar ik weet niet hoe.
Ps. Ze hebben drie jonge kinderen (1, 2 en 5) en zij heeft geen baan, opleiding, wat dan ook, hij regelt alles mbt betalingen enzo, ze zou niet weten wat ze moest zonder hem. Niet op praktisch gebied òf op emotioneel gebied...
Scherp !quote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik quote de OP even in zn geheel voor het geval deze zo weg wordt ge-edit ivm reacties buiten het verwachtingspatroon.
Dit dus, ondankbare wijvenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef Silenus het volgende:
Ik moest lachen om het woord 'vroendin'.Maar ontopic.
Haar (overigens erg saaie) man is veel te goed voor haar. Hij onderhoudt haar, en mede daarom zal ze hem nooit verlaten, denk ik. Anders zit ze in de shit.
Let's admit it, je vriendin is een kutwijf. Sorry.
Sneu voor haar?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Voor nageslachtquote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb een vriendin die nu 12 jaar getrouwd is met een vrij saaie man.
Ze lijken van een afstandje totaal niet bij elkaar te passen.
Hij is netjes, zij een schoot, zij gaat graag uit, hij niet, zij is heel sociaal, als het aan hem lag, zou hij alleen collega's zien.
Ze houden veel van elkaar, maar er mist al een hele tijd iets.
Uit elkaar gaan is geen optie, voor geen van beiden. Op dit moment althans.
Nu heeft mijn vriendin een tijdje geleden een man ontmoet waar ze eens in de week ongeveer seks mee heeft. Ze voelt zich tot hem aangetrokken, maar zou nooit een relatie met hem beginnen verder.
Alleen heeft ze last van schuldgevoel en wil ze het opbiechten aan haar man.
Ik heb gezegd dat me dat niet zó slim lijkt, hij weet nu van niks en t is ok verder. Heb haar aangeraden te stoppen (dat wil ze ook wel, maar vindt t moeilijk) en niets te vertellen omdat hij niet een type is dat zich er overheen zou zetten en zij hem absoluut niet kwijt wil.
Ps. Ze hebben drie jonge kinderen (1, 2 en 5) en zij heeft geen baan, opleiding, wat dan ook, hij regelt alles mbt betalingen enzo, ze zou niet weten wat ze moest zonder hem. Niet op praktisch gebied òf op emotioneel gebied...
Er is maar één schuldige naïef schaapjequote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik geef niemand de.schuld. ik vind het voor hem ook erg, maar de redenatie is dat hij het nu niet weet. Als hij het wel weet, krijgt hij er pas ècht problemen mee.
Het is een lieve, zorgzame, loyale man. (die bij zijn ex weg is gegaan voor mijn vriendin)
Ik wil alleen maar zeggen dat er twee partijen zijn waarvoor dit een moeilijke situatie is. Waarvan zij op dit moment (nu hij niets weet) degene is met de meeste problemen.
Er zijn meer kanten aan elk verhaal, waarom alleen naar dat van hem willen kijken? Zeker op dit moment, nu hij nog niet eens een verhaal heeft.
Ja, nou, wat een probleem.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
Waarvan zij op dit moment (nu hij niets weet) degene is met de meeste problemen.
Oh ja, hij weet niets dus er is geen probleem.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik geef niemand de.schuld. ik vind het voor hem ook erg, maar de redenatie is dat hij het nu niet weet. Als hij het wel weet, krijgt hij er pas ècht problemen mee.
Zij gaat vreemd en hij niet !quote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
Het is een lieve, zorgzame, loyale man. (die bij zijn ex weg is gegaan voor mijn vriendin)
Ik wil alleen maar zeggen dat er twee partijen zijn waarvoor dit een moeilijke situatie is. Waarvan zij op dit moment (nu hij niets weet) degene is met de meeste problemen.
Er zijn meer kanten aan elk verhaal, waarom alleen naar dat van hem willen kijken? Zeker op dit moment, nu hij nog niet eens een verhaal heeft.
Fixedquote:Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef Friek_ het volgende:
Eéntje die netjes het dagelijks brood op de plank brengt en waarbij je jezelf vertrouwd kan voelen, en ééntje die je helemaal sufneukt als de ander even niet kijkt: de droom van elke vrouw hoer.
Als je het zo zegt, oke. We moeten ook aan de kinderen denken.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik mag hopen dat hij uiteindelijk de eer aan zichzelf houdt en dat nutteloze, overspelige kreng er uit mikt. Alhoewel ze dan vast weer alimentatie op gaat strijken. Want ze is o zo zielig.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:15 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk, als ze niks zegt, dan blijft ze telkens buiten de deur neuken. Want die man blijft net zo saai. Ze kan hem uiteindelijk toch vertellen en smeken en huilen voor vergiffenis.
Dat haar vriendin zo enorm zielig is en alle medelijden verdient natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef FireFox1 het volgende:
Maar TS, wat wil je nou eigenlijk van ons horen?
Er zijn ook kinderen in het spel.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij uiteindelijk de eer aan zichzelf houdt en dat nutteloze, overspelige kreng er uit mikt. Alhoewel ze dan vast weer alimentatie op gaat strijken. Want ze is o zo zielig..
Waar geef je haar niet de schuld? En is het niet gewoon zo dat er al echt problemen zijn die volledig haar verantwoordelijkheid zijn?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
het is geen DUS neukt ze maar buiten de deur...quote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef Silenus het volgende:
TS, je mag best de waarheid tegen je vriendin zeggen hoor. Dat je dit goedpraat zegt genoeg.
In deze samenleving zijn al genoeg 'grijzemuisjes' (wijven) die een vent nemen die alles voor ze betaalt, zo'n lieve betrouwbare lobbes. Helaas niet spannend en cool, DUS neukt ze maar de spannende en coole kerels buiten de deur.
Geen genade voor die bitch. Ik heb buiten die kerel het meest medelijden met die drie kids.
Jij bent de saaie echtgenoot in kwestie?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Waarschijnlijk is het voor alle betrokkenen beter als ik hier inhoudelijk nou eens niets over zeg.
Dat haar vriendin geen andere keus had. Ze moet aan haar kinderen denken, ze heeft anders geen geld dus kan ze de kinderen neits bieden maar omdat ze zo ongelukkig is, dit vreemdgaan de enige juiste beslissing is.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef FireFox1 het volgende:
Maar TS, wat wil je nou eigenlijk van ons horen?
Ze heeft het er moeilijk mee dat ze meerdere malen, bewust, haar benen heeft gespreid? Nou nou...heb idd veel medelijden met haar.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het is geen DUS neukt ze maar buiten de deur...
Ze heeft het er ècht moeilijk mee. Maar goed, bekrompen lui willen dat niet horen, het past niet in hun kuthoer-straatje.
En zij zou de voogdij krijgen, niet hij. Waarom hem die pijn ook nog aan willen doen.
Ik zie allen maar pijn voor hem als ze het zegt en dat gun ik hem niet. zeker als ze nu stopt.
ja, dat zou ik doen. Ze was/is misschien niet gelukkig, maar wel tevreden met haar man.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Waar geef je haar niet de schuld? En is het niet gewoon zo dat er al echt problemen zijn die volledig haar verantwoordelijkheid zijn?
Dat ze het hem niet vertelt is wat mij betreft gewoon een extra regel op haar 'strafblad'. Ik snap dan ook niet waarom je haar aanraadt haar mond te houden. Zou je dat gegeven dezelfde omstandigheden zelf ook doen?
bekijk het eens andersom. Stel jij krijgt te horen dat jou vriend dit bij jou geflikt heeft maar nooit iets gezegt heeft omdat het jou anders pijn zou doen. Zou je dan ook begripvol zijn omdat hij het er echt moeilijk mee heeft?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ze heeft het er ècht moeilijk mee. Maar goed, bekrompen lui willen dat niet horen, het past niet in hun kuthoer-straatje.
En zij zou de voogdij krijgen, niet hij. Waarom hem die pijn ook nog aan willen doen.
Ik zie allen maar pijn voor hem als ze het zegt en dat gun ik hem niet. zeker als ze nu stopt.
Het maakt haar geen zak uit wat hij hierin vindt , eerst zelf vreemd blijven gaan en als je daar gewetensproblemen mee krijgt het voor troost aan je partner vertellen ?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ze heeft het er moeilijk mee? Ze verdient echt niet beter! En nee, daar is niets bekrompen aan. Intussen wring jij je in tamelijk idiote bochten om nog enige sympathie voor haar op te brengen. Sorry, maar ik vind dat niks minder dan walgelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Als ik die man was zou ik het toch willen weten. Jij niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
Nou, ik zou geen relatie willen met iemand met zo'n instelling.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ja, dat zou ik doen. Ze was/is misschien niet gelukkig, maar wel tevreden met haar man.
Ik niet nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:24 schreef Molurus het volgende:
Als ik die man was zou ik het toch willen weten. Jij niet?
Dat kan je beter jezelf afvragen met wat voor lui je omgaat.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Oh ja, het overviel haar, ze kon er die keer niets aan doen, dus neukt ze maar elke week met hemquote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dit zijn wijze woorden. TS lees en leer.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Silenus het volgende:
Het ging natuurlijk 12 jaar geleden al fout. In Nederland wonen er nu eenmaal veel saaie over-zich-heen-laten-lopende suffe drollen die weliswaar een goede baan hebben, maar verder totaal niet spannend zijn. Voorbeelden zijn vaak TS'en in R&P die nu 20 zijn en topics openen dat ze geen wijf kunnen hosselen.
Je hebt ook een hoop party hardy sletjes die op hun 25e de halve stad hebben geneukt en dan last krijgen van klapperende eierstokken. Opleiding? Nee. Baan? Nee. Veel gezopen? Ja. Waar kiezen ze voor? Juist, de saaie drol. Die heeft immers een baan en is haar altijd trouw. Goed bezig, je hebt kost&inwoning, kan kinderen krijgen en voldoet aan het verwachtingspatroon.
Uiteindelijk blijkt dat ze haar sletterige gevoelens niet kan onderdrukken en komt haar ware aard naar boven: één of andere vuile kuthoer zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel. Normaal gesproken zou zo'n type langzaam sterven in de goot aan een paar drugsspuiten (olé, survival of the fittest!) maar helaas worden ze soms in leven gehouden door die eerder genoemde saaie drollen, die natuurlijk niet met een sletje moeten trouwen maar met een saaie vrouwelijke drol, zodat ze samen lekker hun hele leven op de bank kunnen zitten en niemand ooit vreemd gaat.
Kortom, de slachtoffers in dit verhaal:
* Saaie drol máár goede burger wiens leven op punt van instorten staat.
* Drie kinderen die ouders hebben met verstandshuwelijk
* De maatschappij
De 'winnaar' is natuurlijk nu nog de kuthoer die de dans ontsprongen is, maar haar tijd komt wel. Over 10 jaar staat ze met haar verlopen kop op een datingsite, woont ze in een of ander billig afgebladderd kutappartement en verhuurt ze haar lichaam voor een paar rooie rotcenten aan dikke loodgieters.
TS, aan jou om haar dit even te vertellen.
Dan moet ze godverdomme d'r bek opentrekken, want daar heeft ze blijkbaar bij andere kerels geen problemen mee.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ja, dat zou ik doen. Ze was/is misschien niet gelukkig, maar wel tevreden met haar man.
Baasquote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Silenus het volgende:
Het ging natuurlijk 12 jaar geleden al fout. In Nederland wonen er nu eenmaal veel saaie over-zich-heen-laten-lopende suffe drollen die weliswaar een goede baan hebben, maar verder totaal niet spannend zijn. Voorbeelden zijn vaak TS'en in R&P die nu 20 zijn en topics openen dat ze geen wijf kunnen hosselen.
Je hebt ook een hoop party hardy sletjes die op hun 25e de halve stad hebben geneukt en dan last krijgen van klapperende eierstokken. Opleiding? Nee. Baan? Nee. Veel gezopen? Ja. Waar kiezen ze voor? Juist, de saaie drol. Die heeft immers een baan en is haar altijd trouw. Goed bezig, je hebt kost&inwoning, kan kinderen krijgen en voldoet aan het verwachtingspatroon.
Uiteindelijk blijkt dat ze haar sletterige gevoelens niet kan onderdrukken en komt haar ware aard naar boven: één of andere vuile kuthoer zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel. Normaal gesproken zou zo'n type langzaam sterven in de goot aan een paar drugsspuiten (olé, survival of the fittest!) maar helaas worden ze soms in leven gehouden door die eerder genoemde saaie drollen, die natuurlijk niet met een sletje moeten trouwen maar met een saaie vrouwelijke drol, zodat ze samen lekker hun hele leven op de bank kunnen zitten en niemand ooit vreemd gaat.
* De maatschappij
De 'winnaar' is natuurlijk nu nog de kuthoer die de dans ontsprongen is, maar haar tijd komt wel. Over 10 jaar staat ze met haar verlopen kop op een datingsite, woont ze in een of ander billig afgebladderd kutappartement en verhuurt ze haar lichaam voor een paar rooie rotcenten aan dikke loodgieters.
En dan toch vol blijven houden dat je zo veel van je man houd...quote:Op donderdag 30 december 2010 18:30 schreef Eclaire84 het volgende:
Wat een achterbakse kuthoeren zijn er toch op deze wereld. Niet denken aan je kinderen, niet denken aan je jarenlange huwelijk...nee alleen denken aan een dikke lul in je kutje.
Silenusquote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Silenus het volgende:
* De maatschappij
Enige waar ze van houdt is zijn portomonee.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En dan toch vol blijven houden dat je zo veel van je man houd...
ja wat heeft ze het zwaar. fuck zeg.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ja, logisch, hij betaalt alles voor haar en hoeft er geen ene fuck voor te doen. Ik zou ook tevreden zijn met zo iemand.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ze was/is misschien niet gelukkig, maar wel tevreden met haar man.
Beetje buiten de deur neuken en ook nog eens de kinderen meenemen. Zonder baan. Zonder opleiding. Zonder huis.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
En vette alimentatie opstrijken natuurlijk!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje buiten de deur neuken en ook nog eens de kinderen meenemen. Zonder baan. Zonder opleiding. Zonder huis.God, het verhaal wordt wel steeds leuker.
het is wel een kankerwijf zoiets doe je niet met 3 kinderenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat maakt haar een hoer, maarja de overige trekjes wezen daar ook al opquote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Enige waar ze van houdt is zijn portomonee.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat maakt haar een hoer, maarja de overige trekjes wezen daar ook al op
Kut nou reageer ik toch inhoudelijk en ik had me het nog zo voorgenomen het niet te doen
Dit dus.. ze heeft het met haar volle verstand gedaan. Duidelijk de keuze gemaakt om vreemd te gaan en de relatie volledig te verneuken. 0,0 medelijden mee, hoop dat d'r leven goed in elkaar valt en ze anderen gaat aansporen nooit hetzelfde te doen. Het enige dat de situatie nog positief kan draaien als er door haar aansporen minder mensen vreemd zouden gaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:40 schreef genakt het volgende:
[..]
het is wel een kankerwijf zoiets doe je niet met 3 kinderen
Die gedachte was ook al in me opgekomen ja. De sympathie die TS heeft voor dat meisje is minstens heel verdacht.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef PizzaMizza het volgende:
Volgens mij is TS zelf dat meisje..
idd... alsof hij haar meer beschermt dan zichzelf.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die gedachte was ook al in me opgekomen ja. De sympathie die TS heeft voor dat meisje is minstens heel verdacht.
Ze wordt inderdaad boos als iemand haar "vriendin" bekritiseerd want die is echt de gene die het zo zwaar heeft. Zo zwaar dat vreemdgaan wordt goed gepraat omdat ze anders zonder geld op staart komt te staan...quote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die gedachte was ook al in me opgekomen ja. De sympathie die TS heeft voor dat meisje is minstens heel verdacht.
Goed punt!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
idd... alsof hij haar meer beschermt dan zichzelf.
TS, ben jij dat meisje? Eerlijk...
Ze blijft dus voor het geld, als ze echt van hem zou houden had het op dit moment althans er niet bij gestaan.quote:Uit elkaar gaan is geen optie, voor geen van beiden. Op dit moment althans.
Ach je weet hoe vrouwen kunnen zijn. TS' vriendin kan het in een telefoongesprek van 3 uur zo draaien dat uiteindelijk alle schuld bij de man komt te liggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef Molurus het volgende:
De sympathie die TS heeft voor dat meisje is minstens heel verdacht.
Ik persoonlijk gok op Marvin, de gespierde surinamer.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef Silenus het volgende:
En toen kwam Juan-Antonio met zijn ondeugende blik hihi!
Ik denk Clarence, de Antilliaanse bendeleiderquote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk gok op Marvin, de gespierde surinamer.
Dit klopt maar vriendinnen zijn vaak jaloers op elkaar en helpen elkaar niet zo erg zoals TS helpt.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ach je weet hoe vrouwen kunnen zijn. TS' vriendin kan het in een telefoongesprek van 3 uur zo draaien dat uiteindelijk alle schuld bij de man komt te liggen.
"Ja ik weet dat ik fout zit, maar....."
Vervolgens komt er een lijst van 2,5 uur waar ze mee zit.
-Hij is een beetje saai
-Hij houdt niet van stappen
-Hij heeft weinig vrienden
-Hij wil haar niet beffen
-Hij kijkt alleen naar studio sport
-Hij liet laatst de aardappelen aanbranden
-Hij wil geen tweede baan nemen zodat zij vaker naar de zonnestudio kan
En dit dan een paar uur door blalblablablablablablablaalaaa...En toen kwam Juan-Antonio met zijn ondeugende blik hihi! Ik kon er niks aan doen! Ineens zat hij met z'n piemel in me! Meerdere malen!
Intussen denkt TS: Ja, ik had exact hetzelfde gedaan.![]()
Hallo, het zijn niet voor niks vriendinnen. Die lijken vaak op elkaar, hebben dezelfde normen en waarden, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |