Chriz heeft gelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Chriz2k het volgende:
.
Je bent stom bezig, hij wil gewoon een scharrel voor naast zijn vriendin.
Leek mij ook redelijk duidelijk...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Chriz2k het volgende:.
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Chriz2k het volgende:
.
Hahah dat was geen goede tipquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ja, hallo
Ik kreeg van een vriendin die vindt dat ik stom bezig ben, de tip hier eens te polsen.
Kloon.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Maar hij zegt van niet
Hij zegt dat hij al die tijd aan me is blijven denken en van me is blijven houden en dat hij mij in zijn huis had gewild met zijn kind in mijn buik.
En waarom zou hij anders weer bellen na me anderhalf jaar niet gezien of gehoord te hebben, dat laat toch wel zien dat hij me echt niet uit zijn hoofd krijgt?
Ik ben 20 trouwens. Maar ik zie niet in wat dat ermee te maken heeft
Dit dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:27 schreef soylent het volgende:
Natuurlijk mist hij je nu met je strakke tienertietjes, zeker nu z'n nieuwe vriendin op walgelijke wijze aan het uitzetten is.
hij kan goed praten das alles. hij gebruikt je gewoon keihard heb je dat dan niet door?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Maar hij zegt van niet
Hij zegt dat hij al die tijd aan me is blijven denken en van me is blijven houden en dat hij mij in zijn huis had gewild met zijn kind in mijn buik.
En waarom zou hij anders weer bellen na me anderhalf jaar niet gezien of gehoord te hebben, dat laat toch wel zien dat hij me echt niet uit zijn hoofd krijgt?
Misschien een klein beetje, ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
O, dan wordt ze misschien wel al dik.
Jammer, het topic had potentie, maar zo naief is volgens mij niemandquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Maar hij zegt van niet
jij ook hierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:49 schreef Sanne19 het volgende:
Ja maar hij stuurt wel cadeautjes en zegt dat ie van me houdt en met mij een toekomst wil, dat is ook het enige wat ik wil
Zie ik hier een kloonfoutje?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:49 schreef Sanne19 het volgende:
Ja maar hij stuurt wel cadeautjes en zegt dat ie van me houdt en met mij een toekomst wil, dat is ook het enige wat ik wil
EPIC FAIL IS EPIC!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:49 schreef Sanne19 het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Chriz2k het volgende:.
Het is niet echt zo..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
Sorry dat ik even kritisch kijk, maar hij houdt van je, maar als je belt geeft hij niet thuis en als hij belt wil die sex?
Is het niet alleen maar dat hij zijn zwangere vrouw te dik vindt om sex mee te hebben en daarom belt hij jou weer?
quote:
Ik wil hem ook helemaal niet loslaten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:52 schreef Luxuria het volgende:
Ik snap het wel, als je echt helemaal gek op iemand bent dan is het moeilijk diegene los te laten
Dat hoeft zij niet te weten want HIJ BELT JE ALS ZIJ ER NIET IS VOOR EEN REDEN.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
en ik weet helemaal niet hoe die vriendin is, maar als jullie mij naief vinden, is zij dat ook, want anders blijf je ook niet bij iemand die eigenlijk liever iemand anders wil.
Dus alleen als het hem uitkomt?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Het is niet echt zo..
Hij belt me ook als hij gewoon wil kletsen ofzo, maar soms is het net of het alleen daar om gaat.
En ik kan hem eigenlijk ook niet bellen, want dan weet die vriendin het, dus eigenlijk is het ook niet raar als hij niet oppakt.
Als ik hem wil bellen, bel ik meestal als hij ongeveer terugrijdt van zijn werk, want dan is erniemand in de buurt en kan hij gewoon opnemen.
En soms belt hij alleen maar om te zeggen dat hij van me houdt, os hij stuurt een smsje dat hji van me houdt of me mist ofzo.
en ik weet helemaal niet hoe die vriendin is, maar als jullie mij naief vinden, is zij dat ook, want anders blijf je ook niet bij iemand die eigenlijk liever iemand anders wil.
Maar ik geloof wel echt dat hij van me houdt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:59 schreef jogy het volgende:
[..]. Altijd leuk.
Anyway, ookal is het een R&P kloon. Niet doen. Hij heeft een zwangere vriendin en probeert nog een andere dame naar binnen te hengelen. Hoeveel vertrouwen zal er zijn in een eventule relait. rondom de 0 procent?
Wordt je niet vrolijk van lijkt me. Hij heeft zijn zaad gespoten, zijn vriendin heeft minder zin in sex dus poogt ie een reserve zaad depot te scharrelen en ziet zijn kans in de recycling.
Best mogelijk maar dan nog. Heb je geen eigenwaarde ofzo? Ben je echt de bitch van je eigen emoties?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik wil hem ook helemaal niet loslaten.
Ik denk niet dat ik ooit van iemand kan houden zoals van hem
Ik zou zeggen dat z edat niet moest doen denk ik..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Best mogelijk maar dan nog. Heb je geen eigenwaarde ofzo? Ben je echt de bitch van je eigen emoties?
Stapje naar achter doen. Doe eens net alsof het die vriendin is die zegt dat je stom bezig bent, welk advies zou jij geven ( zonder de vlinders/slangen in je buik die je hormonale bedrijfsvoering naar de klote helpen).
Zou je zeggen van 'moet je doen!' of 'Kom op zeg, dat is wel het domste wat je kan doen!'
Maar zo is hij toch helemaal niet, niet alleen in elk geval.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:10 schreef As_33 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat dit niet echt is, want ik vind dit op zijn zachts gezegd vrij walgelijk.
Maar goed, mocht het wel echt zijn:
Ts, stel je voor, jullie komen uiteindelijk weer samen, echte liefde enz. jij raakt zwanger van jouw eerste liefdeskindje en zijn tweede, je lichaam is uiteraard wat in de war daardoor, relatie bereikt weer een ander niveau, de seks wat minder misschien wel enz. En dan besluit hij dat hij toch niet zoveel van je houdt, en gaat achter jouw rug om van alles uitspoken met een ander meisje. Hoe zou jij dat vinden?
Probeer even te denken aan het gevoel dat jij dan zou hebben: dat is wat hij zijn vriendin die zijn kind draagt nu aandoet. Wil jij een man die in staat is een vrouw op zo'n manier te verraden en te kwetsen zonder ook maar één greintje respect?
Jij hoeft het niet te weten maar het is EEN FEIT dat veel vrouwen tijdens de zwangerschap minder/geen zin heeft in sex. En sommige mannen voelen zich ook niet prettig bij het neuken van een zwangere vrouw voor welke reden dan ook. Een vriend van mij z'n vriendin iszwanger en hij heeft nu gemiddeld 1 keer in de paar maanden sex. Als het dan ook nog eens een haantje is dat zich laat leiden door zijn paarse hoofd dan is het 1+1= niet te vertrouwenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:06 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Maar ik geloof wel echt dat hij van me houdt.
Dat vertrouw ik wel, en ik weet niet hoe dat zou zijn in een relatie, ik heb hem nooit niet vertrouwd hiervoor.
En ik hoef niet te weten of en hoeveel sex hij heeft met haar.
Ik vind het idee alleen dat hij nog wel sex heeft met haar al heel erg..
Mag ik een gok wagen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik zou zeggen dat z edat niet moest doen denk ik..
Maar dat is dan ook omdat ik niet zou weten hoe het voelt om samen te zijn.
Jullie weten helemaal nite wat voor gevoel hij me geeft.
Zoiets is dus echt nooit wederzijds he!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Mag ik een gok wagen?
Als jullie bij elkaar zijn dan voel je je veilig en begrepen, je hebt een fijn warm wollig gevoel van binnen en je kan helemaal jezelf zijn bij hem. Die connectie gaat zo diep, het is onvoorstelbaar, één blik van hem en je bent de rest van de dag vrolijk. Een zoen van hem en de grijns is niet meer van je gezicht te rammen. Jullie kunnen samen een dag lang gras zien groeien en dan nog is de tijd te kort die jullie samen zijn, het doet pijn als hij bij je uit de buurt is maar alle ellende is vergeten als hij je ook maar aanraakt. Die aanraking is een soort emotioneel statische lading die je tot in je botten voelt en de toekomst ziet er rooskleurig uit zolang hij maar om je geeft.
Soms heb je het gevoel dat je hart ontploft uit anticipatie als hij naar je toeloopt om je te omhelzen.
Zit ik een beetje in de buurt?
Hebben veel meer mensen gehad en die zijn nu vrijgezel of hebben onderhand een ander. Omdat het niet wederzijds was.
Dan ben ik maar geen vent. (hij vervangen in 'zij' en veilig vervangen voor willen beschermen)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:24 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Zoiets is dus echt nooit wederzijds he!
Zo denkt een vent namelijk niet.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik vind het ook verwarrend, maar hij is alleen bij haar omdat ze zijn kind draagt, hij houdt niet echt van haar. Van mij wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |