abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62619036
Ja, hallo
Ik kreeg van een vriendin die vindt dat ik stom bezig ben, de tip hier eens te polsen.
Ik denk wel dat ze gelijk heeft, maar ik hou van hem..

Mijn ex is een aantal jaar ouder dan ik, best veel eigenlijk (11jaar) en hij zei altijd dat ik te onvolwassen was enzo voor hem. Hij was veel verder dan ik, wilde kinderen enzo.
Daar was ik nog lang niet aan toe.

Uiteindelijk zijn we twee jaar geleden uit elkaar gegaan en hebben we elkaar een hele tijd niet gezien, ik was er kapot van, al hadden we maar een half jaar iets met elkaar gehad.
Ik heb een tijdlang zo in de put gezeten dat ik mijn moeder en iedereen om me heen helemaal gek maakte.
Wilde zelfmoord plegen enzo en niet meer eten.

Nu werd ik een paar maanden geleden door mijn ex gebeld. Zomaar. Toen het net wat beter met me ging.

Hij heeft inmiddels een vriendin die zwanger is en woont samen enzo, maar hij kon mij niet vergeten.
En nu hebben we afgesproken en hij zei dat hij er kapot van was, want hij houdt van me en wil eigenlijk bij mij zijn.
Hij zegt dat hij niet weg kan bij zijn vriendin, omdat hij een kind met haar krijgt en dat hij dat kind niet in de steek kan laten.

En ik ben nu weer helemaal verliefd en wil bij hem zijn en hem vasthouden enzo en dat kan maar zo weinig, want hij heeft nooit tijd.
Als ik bel, krijg ik geen reaktie en als hij belt, verwacht hij dat ik gelijk met mijn benen wijd lig en hem bevredig.

pi_62619081
.

Je bent stom bezig, hij wil gewoon een scharrel voor naast zijn vriendin.
pi_62619097

Je was toen 16, en bent nu 18, ofzo?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:25:26 #4
165512 MASD
Music is dead.
pi_62619125
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Chriz2k het volgende:
.

Chriz heeft gelijk.
Long live music.
pi_62619130
quote:
.

Leek mij ook redelijk duidelijk...
Speeltip: Zijn nummer blokkeren...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:27:49 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_62619174
Zo van een afstand kun je het lekker idealiseren. Begin er niet aan. Er is niets veranderd. Het zou direct weer mis gaan.

Natuurlijk mist hij je nu met je strakke tienertietjes, zeker nu z'n nieuwe vriendin op walgelijke wijze aan het uitzetten is. Daar had hij maar eerder aan moeten denken.

IMHO.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_62619258
Ben je nou echt zo dom?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:32:53 #8
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_62619306
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Xeanor het volgende:

Je was toen 16, en bent nu 18, ofzo?
Juist, die zocht ik .
There is no rehab for stupidity.
pi_62619320
quote:
.

Inderdaad.
pi_62619369
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ja, hallo
Ik kreeg van een vriendin die vindt dat ik stom bezig ben, de tip hier eens te polsen.
Hahah dat was geen goede tip

OT: Hij wil een vrouwtje voor erbij
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_62619410
Maar hij zegt van niet

Hij zegt dat hij al die tijd aan me is blijven denken en van me is blijven houden en dat hij mij in zijn huis had gewild met zijn kind in mijn buik.

En waarom zou hij anders weer bellen na me anderhalf jaar niet gezien of gehoord te hebben, dat laat toch wel zien dat hij me echt niet uit zijn hoofd krijgt?

Ik ben 20 trouwens. Maar ik zie niet in wat dat ermee te maken heeft
pi_62619432
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Maar hij zegt van niet

Hij zegt dat hij al die tijd aan me is blijven denken en van me is blijven houden en dat hij mij in zijn huis had gewild met zijn kind in mijn buik.

En waarom zou hij anders weer bellen na me anderhalf jaar niet gezien of gehoord te hebben, dat laat toch wel zien dat hij me echt niet uit zijn hoofd krijgt?

Kloon.
  Forum Admin donderdag 23 oktober 2008 @ 19:38:27 #13
35723 crew  GGMM
pi_62619452
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:27 schreef soylent het volgende:
Natuurlijk mist hij je nu met je strakke tienertietjes, zeker nu z'n nieuwe vriendin op walgelijke wijze aan het uitzetten is.
Dit dus.

Hoop dat dit een kloon is van iemand, hoop niet dat je écht zo simpel bent.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:38:43 #14
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_62619459
quote:
Maar hij zegt van niet

hij kan goed praten das alles. hij gebruikt je gewoon keihard heb je dat dan niet door? Dan kom je daar na afloop wel achter
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:38:55 #15
165512 MASD
Music is dead.
pi_62619465
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:37 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Kloon.
"Wat is een kloon "
Long live music.
pi_62619496
Maar ze is ook nog helemaal niet dik aan het worden lijkt me, want ze was pas twee maanden zwanger toen hij mij weer belde.

Dus dan is ze nu 5 maanden.

O, dan wordt ze misschien wel al dik.
  Forum Admin donderdag 23 oktober 2008 @ 19:40:53 #17
35723 crew  GGMM
pi_62619514
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:40 schreef Grijsmuisje het volgende:

O, dan wordt ze misschien wel al dik.
Misschien een klein beetje, ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:41:59 #18
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62619549
quote:
Maar hij zegt van niet

Jammer, het topic had potentie, maar zo naief is volgens mij niemand
(Niemand die z'n weg naar het internet kan vinden en zo'n verhaaltje uit kan tikken, iig)
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:45:30 #19
181657 LordNemephis
computer says no
pi_62619655
Hopelijk is dit een kloon (anders is TS wel ongelooflijk naief zeg)
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_62619755
Ja maar hij stuurt wel cadeautjes en zegt dat ie van me houdt en met mij een toekomst wil, dat is ook het enige wat ik wil
pi_62619831
Sorry dat ik even kritisch kijk, maar hij houdt van je, maar als je belt geeft hij niet thuis en als hij belt wil die sex?

Is het niet alleen maar dat hij zijn zwangere vrouw te dik vindt om sex mee te hebben en daarom belt hij jou weer?
pi_62619832
je lichaam vraagt naar zijn zaad, er zit dus maar een ding op!

NEUQEN!
I'm not the man you think I am!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:51:14 #23
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_62619838
Ik hoop echt dat dit nep is, anders ben je wel heel dom. En als je serieus zo dom bent dat je niet in kan zien dat die gast je wil gebruiken dan verdien je het gewoon om op je bek te gaan. Misschien leer je er nog wat van.
It's about being boss, not being the boss...
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:52:19 #24
210679 muay-toy
pi_62619864
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:49 schreef Sanne19 het volgende:
Ja maar hij stuurt wel cadeautjes en zegt dat ie van me houdt en met mij een toekomst wil, dat is ook het enige wat ik wil
jij ook hier
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:52:54 #25
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_62619889
Ik snap het wel, als je echt helemaal gek op iemand bent dan is het moeilijk diegene los te laten
All she wants and needs is just a little taste..
pi_62619899
quote:
Zie ik hier een kloonfoutje?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_62619903
@ TS
pi_62619939
quote:
EPIC FAIL IS EPIC!
pi_62619979
quote:
.

nu weten we dat

Slotje
Redacted
pi_62620008
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
Sorry dat ik even kritisch kijk, maar hij houdt van je, maar als je belt geeft hij niet thuis en als hij belt wil die sex?

Is het niet alleen maar dat hij zijn zwangere vrouw te dik vindt om sex mee te hebben en daarom belt hij jou weer?
Het is niet echt zo..
Hij belt me ook als hij gewoon wil kletsen ofzo, maar soms is het net of het alleen daar om gaat.
En ik kan hem eigenlijk ook niet bellen, want dan weet die vriendin het, dus eigenlijk is het ook niet raar als hij niet oppakt.
Als ik hem wil bellen, bel ik meestal als hij ongeveer terugrijdt van zijn werk, want dan is erniemand in de buurt en kan hij gewoon opnemen.
En soms belt hij alleen maar om te zeggen dat hij van me houdt, os hij stuurt een smsje dat hji van me houdt of me mist ofzo.

en ik weet helemaal niet hoe die vriendin is, maar als jullie mij naief vinden, is zij dat ook, want anders blijf je ook niet bij iemand die eigenlijk liever iemand anders wil.
pi_62620030
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:54 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

EPIC FAIL IS EPIC!
Dat dus.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:59:54 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62620113
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:54 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

EPIC FAIL IS EPIC!
. Altijd leuk.

Anyway, ookal is het een R&P kloon. Niet doen. Hij heeft een zwangere vriendin en probeert nog een andere dame naar binnen te hengelen. Hoeveel vertrouwen zal er zijn in een eventule relait. rondom de 0 procent?

Word je niet vrolijk van lijkt me. Hij heeft zijn zaad gespoten, zijn vriendin heeft minder zin in sex dus poogt ie een reserve zaad depot te scharrelen en ziet zijn kans in de recycling.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 23-10-2008 20:09:34 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_62620173
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:52 schreef Luxuria het volgende:
Ik snap het wel, als je echt helemaal gek op iemand bent dan is het moeilijk diegene los te laten
Ik wil hem ook helemaal niet loslaten.
Ik denk niet dat ik ooit van iemand kan houden zoals van hem
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:04:27 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62620271
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
en ik weet helemaal niet hoe die vriendin is, maar als jullie mij naief vinden, is zij dat ook, want anders blijf je ook niet bij iemand die eigenlijk liever iemand anders wil.
Dat hoeft zij niet te weten want HIJ BELT JE ALS ZIJ ER NIET IS VOOR EEN REDEN.

Probeer het niet goed te praten voor jezelf want daar komen alleen maar psychologische klappen van die je zelf uitnodigt door de feiten te negeren. Die knakker is niet te vertrouwen, nu niet, nooit niet. Begin er niet aan en als je er wel aan begint moet je niet verbaast zijn als hij je over 4 a 5 maanden weer keihard laat flikkeren ( ligt eraan hoe lang het duurt voor zijn vriending de hechtingen eruit heeft laten halen en weer vrij beneukbaar is.)

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 23-10-2008 20:10:37 ]
Vrijheid
pi_62620320
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:56 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Het is niet echt zo..
Hij belt me ook als hij gewoon wil kletsen ofzo, maar soms is het net of het alleen daar om gaat.
En ik kan hem eigenlijk ook niet bellen, want dan weet die vriendin het, dus eigenlijk is het ook niet raar als hij niet oppakt.
Als ik hem wil bellen, bel ik meestal als hij ongeveer terugrijdt van zijn werk, want dan is erniemand in de buurt en kan hij gewoon opnemen.
En soms belt hij alleen maar om te zeggen dat hij van me houdt, os hij stuurt een smsje dat hji van me houdt of me mist ofzo.

Dus alleen als het hem uitkomt?
Ik zou hem echt uit je hoofd zetten en verder gaan met je leven. Er zijn zat mannen die wel volledig voor je willen gaan (ook al ken ik jou en de situatie niet)
pi_62620328
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:59 schreef jogy het volgende:

[..]

. Altijd leuk.

Anyway, ookal is het een R&P kloon. Niet doen. Hij heeft een zwangere vriendin en probeert nog een andere dame naar binnen te hengelen. Hoeveel vertrouwen zal er zijn in een eventule relait. rondom de 0 procent?

Wordt je niet vrolijk van lijkt me. Hij heeft zijn zaad gespoten, zijn vriendin heeft minder zin in sex dus poogt ie een reserve zaad depot te scharrelen en ziet zijn kans in de recycling.
Maar ik geloof wel echt dat hij van me houdt.
Dat vertrouw ik wel, en ik weet niet hoe dat zou zijn in een relatie, ik heb hem nooit niet vertrouwd hiervoor.
En ik hoef niet te weten of en hoeveel sex hij heeft met haar.
Ik vind het idee alleen dat hij nog wel sex heeft met haar al heel erg..
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:08:43 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62620412
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik wil hem ook helemaal niet loslaten.
Ik denk niet dat ik ooit van iemand kan houden zoals van hem
Best mogelijk maar dan nog. Heb je geen eigenwaarde ofzo? Ben je echt de bitch van je eigen emoties?

Stapje naar achter doen. Doe eens net alsof het die vriendin is die zegt dat je stom bezig bent, welk advies zou jij geven ( zonder de vlinders/slangen in je buik die je hormonale bedrijfsvoering naar de klote helpen).

Zou je zeggen van 'moet je doen!' of 'Kom op zeg, dat is wel het domste wat je kan doen!'
Vrijheid
pi_62620468
Ik hoop eigenlijk dat dit niet echt is, want ik vind dit op zijn zachts gezegd vrij walgelijk.
Maar goed, mocht het wel echt zijn:
Ts, stel je voor, jullie komen uiteindelijk weer samen, echte liefde enz. jij raakt zwanger van jouw eerste liefdeskindje en zijn tweede, je lichaam is uiteraard wat in de war daardoor, relatie bereikt weer een ander niveau, de seks wat minder misschien wel enz. En dan besluit hij dat hij toch niet zoveel van je houdt, en gaat achter jouw rug om van alles uitspoken met een ander meisje. Hoe zou jij dat vinden?
Probeer even te denken aan het gevoel dat jij dan zou hebben: dat is wat hij zijn vriendin die zijn kind draagt nu aandoet. Wil jij een man die in staat is een vrouw op zo'n manier te verraden en te kwetsen zonder ook maar één greintje respect?
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_62620515
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Best mogelijk maar dan nog. Heb je geen eigenwaarde ofzo? Ben je echt de bitch van je eigen emoties?

Stapje naar achter doen. Doe eens net alsof het die vriendin is die zegt dat je stom bezig bent, welk advies zou jij geven ( zonder de vlinders/slangen in je buik die je hormonale bedrijfsvoering naar de klote helpen).

Zou je zeggen van 'moet je doen!' of 'Kom op zeg, dat is wel het domste wat je kan doen!'
Ik zou zeggen dat z edat niet moest doen denk ik..
Maar dat is dan ook omdat ik niet zou weten hoe het voelt om samen te zijn.
Jullie weten helemaal nite wat voor gevoel hij me geeft.
pi_62620616
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:10 schreef As_33 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat dit niet echt is, want ik vind dit op zijn zachts gezegd vrij walgelijk.
Maar goed, mocht het wel echt zijn:
Ts, stel je voor, jullie komen uiteindelijk weer samen, echte liefde enz. jij raakt zwanger van jouw eerste liefdeskindje en zijn tweede, je lichaam is uiteraard wat in de war daardoor, relatie bereikt weer een ander niveau, de seks wat minder misschien wel enz. En dan besluit hij dat hij toch niet zoveel van je houdt, en gaat achter jouw rug om van alles uitspoken met een ander meisje. Hoe zou jij dat vinden?
Probeer even te denken aan het gevoel dat jij dan zou hebben: dat is wat hij zijn vriendin die zijn kind draagt nu aandoet. Wil jij een man die in staat is een vrouw op zo'n manier te verraden en te kwetsen zonder ook maar één greintje respect?
Maar zo is hij toch helemaal niet, niet alleen in elk geval.
Hij is toch ook lief enzo.

Ik vind het ook verwarrend, maar hij is alleen bij haar omdat ze zijn kind draagt, hij houdt niet echt van haar. Van mij wel.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:15:39 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62620629
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:06 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Maar ik geloof wel echt dat hij van me houdt.
Dat vertrouw ik wel, en ik weet niet hoe dat zou zijn in een relatie, ik heb hem nooit niet vertrouwd hiervoor.
En ik hoef niet te weten of en hoeveel sex hij heeft met haar.
Ik vind het idee alleen dat hij nog wel sex heeft met haar al heel erg..
Jij hoeft het niet te weten maar het is EEN FEIT dat veel vrouwen tijdens de zwangerschap minder/geen zin heeft in sex. En sommige mannen voelen zich ook niet prettig bij het neuken van een zwangere vrouw voor welke reden dan ook. Een vriend van mij z'n vriendin iszwanger en hij heeft nu gemiddeld 1 keer in de paar maanden sex. Als het dan ook nog eens een haantje is dat zich laat leiden door zijn paarse hoofd dan is het 1+1= niet te vertrouwen

Anyway, het is jouw leven dus ik zou zeggen spring erin, laat je gebruiken tot het zaad uit je oren loopt en hij je dumpt omdat zijn EERSTE KEUS weer klaar is om geneukt te worden. Have fun in de tussentijd en sterkte naderhand.
Vrijheid
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:18:15 #42
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_62620724
Je bent echt niet stom bezig. Ga daten met hem
Hou je ons wel op de hoogte?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:21:56 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62620828
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik zou zeggen dat z edat niet moest doen denk ik..
Maar dat is dan ook omdat ik niet zou weten hoe het voelt om samen te zijn.
Jullie weten helemaal nite wat voor gevoel hij me geeft.
Mag ik een gok wagen?

Als jullie bij elkaar zijn dan voel je je veilig en begrepen, je hebt een fijn warm wollig gevoel van binnen en je kan helemaal jezelf zijn bij hem. Die connectie gaat zo diep, het is onvoorstelbaar, één blik van hem en je bent de rest van de dag vrolijk. Een zoen van hem en de grijns is niet meer van je gezicht te rammen. Jullie kunnen samen een dag lang gras zien groeien en dan nog is de tijd te kort die jullie samen zijn, het doet pijn als hij bij je uit de buurt is maar alle ellende is vergeten als hij je ook maar aanraakt. Die aanraking is een soort emotioneel statische lading die je tot in je botten voelt en de toekomst ziet er rooskleurig uit zolang hij maar om je geeft .
Soms heb je het gevoel dat je hart ontploft uit anticipatie als hij naar je toeloopt om je te omhelzen.

Zit ik een beetje in de buurt?

Hebben veel meer mensen gehad en die zijn nu vrijgezel of hebben onderhand een ander. Omdat het niet wederzijds was.
Vrijheid
pi_62620851
Beetje geluk mag je nog eens oppassen op zn kleine als hij weer een nieuw scharreltje heeft.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:24:45 #45
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_62620913
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Mag ik een gok wagen?

Als jullie bij elkaar zijn dan voel je je veilig en begrepen, je hebt een fijn warm wollig gevoel van binnen en je kan helemaal jezelf zijn bij hem. Die connectie gaat zo diep, het is onvoorstelbaar, één blik van hem en je bent de rest van de dag vrolijk. Een zoen van hem en de grijns is niet meer van je gezicht te rammen. Jullie kunnen samen een dag lang gras zien groeien en dan nog is de tijd te kort die jullie samen zijn, het doet pijn als hij bij je uit de buurt is maar alle ellende is vergeten als hij je ook maar aanraakt. Die aanraking is een soort emotioneel statische lading die je tot in je botten voelt en de toekomst ziet er rooskleurig uit zolang hij maar om je geeft .
Soms heb je het gevoel dat je hart ontploft uit anticipatie als hij naar je toeloopt om je te omhelzen.

Zit ik een beetje in de buurt?

Hebben veel meer mensen gehad en die zijn nu vrijgezel of hebben onderhand een ander. Omdat het niet wederzijds was.
Zoiets is dus echt nooit wederzijds he!

Zo denkt een vent namelijk niet.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:28:39 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62621015
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:24 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Zoiets is dus echt nooit wederzijds he!

Zo denkt een vent namelijk niet.
Dan ben ik maar geen vent. (hij vervangen in 'zij' en veilig vervangen voor willen beschermen)
Vrijheid
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:30:54 #47
210679 muay-toy
pi_62621092
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik vind het ook verwarrend, maar hij is alleen bij haar omdat ze zijn kind draagt, hij houdt niet echt van haar. Van mij wel.
pi_62621597
Kloon die geen kloon is, maar toch ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')