Chriz heeft gelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Chriz2k het volgende:
.
Je bent stom bezig, hij wil gewoon een scharrel voor naast zijn vriendin.
Leek mij ook redelijk duidelijk...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Chriz2k het volgende:.
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef Chriz2k het volgende:
.
Hahah dat was geen goede tipquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ja, hallo
Ik kreeg van een vriendin die vindt dat ik stom bezig ben, de tip hier eens te polsen.
Kloon.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Maar hij zegt van niet
Hij zegt dat hij al die tijd aan me is blijven denken en van me is blijven houden en dat hij mij in zijn huis had gewild met zijn kind in mijn buik.
En waarom zou hij anders weer bellen na me anderhalf jaar niet gezien of gehoord te hebben, dat laat toch wel zien dat hij me echt niet uit zijn hoofd krijgt?
Ik ben 20 trouwens. Maar ik zie niet in wat dat ermee te maken heeft
Dit dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:27 schreef soylent het volgende:
Natuurlijk mist hij je nu met je strakke tienertietjes, zeker nu z'n nieuwe vriendin op walgelijke wijze aan het uitzetten is.
hij kan goed praten das alles. hij gebruikt je gewoon keihard heb je dat dan niet door?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Maar hij zegt van niet
Hij zegt dat hij al die tijd aan me is blijven denken en van me is blijven houden en dat hij mij in zijn huis had gewild met zijn kind in mijn buik.
En waarom zou hij anders weer bellen na me anderhalf jaar niet gezien of gehoord te hebben, dat laat toch wel zien dat hij me echt niet uit zijn hoofd krijgt?
Misschien een klein beetje, ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
O, dan wordt ze misschien wel al dik.
Jammer, het topic had potentie, maar zo naief is volgens mij niemandquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Maar hij zegt van niet
jij ook hierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:49 schreef Sanne19 het volgende:
Ja maar hij stuurt wel cadeautjes en zegt dat ie van me houdt en met mij een toekomst wil, dat is ook het enige wat ik wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |