abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90644083
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom wil jij zo graag dat ze bij elkaar blijven als ze zo'n slecht huwelijk hebben dat zij al tijden vreemdgaat en het niet eens durft te vertellen??
Alleen omdat zij zichzelf niet kan onderhouden? Dat is wel heel zielig
Ze hebben helemaal geen slecht huwelijk... zucht
  donderdag 30 december 2010 @ 20:05:02 #202
92279 N.icka
Windforce 11
pi_90644094
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef Grijsmuisje het volgende:

Zo structureel is het nou ook weer niet, ze zag hem eens in de week bij de kroeg waar ze altijd uitging, sinds een maand of twee. Ja, dat is te lang, ja dat is teveel, maar het is nou ook weer niet zo dat ze al jaren een ander heeft...
Ach .... :')
pi_90644116
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:04 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Dat zei je toch? Ze was toch vreselijk sneu? :?
pi_90644180
quote:

[..]

Zo structureel is het nou ook weer niet, ze zag hem eens in de week bij de kroeg waar ze altijd uitging, sinds een maand of twee. Ja, dat is te lang, ja dat is teveel, maar het is nou ook weer niet zo dat ze al jaren een ander heeft...
Als jij dat niet structureel vindt, prima. Ik vind dat wel structureel en ik vind 2 maanden teveel. Ik vind een keer zelfs al teveel, maar dát zou ik nog kunnen vergeven. Als hij al 2 maanden of misschien langer iedere week een ander neukt, zou ie haar lekker voor altijd kunnen gaan neuken voor mijn part. Zeker na 12 jaar.
pi_90644200
quote:

[..]

:')
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_90644202
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ja, en die kerel is zo vreselijk saai. En ze hebben er heel veel over gepraat, maar hij is nog steeds saai.
pi_90644209
quote:

[..]

Waarom gaat ze dan in godsnaam vreemd?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 30 december 2010 @ 20:07:52 #208
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90644217
quote:

[..]

Dat zeg ik niet.

Zijn vertrouwen is ze niet waard, prima, weet jij, weet ik, weet hij niet, dus heeft ze zijn vertrouwen nog. Dat is hoe het is toch? Niet hoe het zou moeten zijn misschien, maar wel hoe het is...

En dat mijn reactie hier weer zou geven hoe ik zelf ben is niet bepaald eerlijk. Ik ben een heel erg loyale vriendin en heb nooit zelfs maar gedacht over vreemdgaan.

Nou het geeft wel aan hoe jij er over denkt. Ik vind het gevaarlijk als mensen dit soort zaken goed gaan lopen praten. Het is iets wat gewoon niet goed te praten valt. Afgezien van het feit dat ik vind dat hij het hoort te weten vanuit eerlijkheid en vertrouwen, wil je toch ook niet dat je vriendin haar hele relatie moet leven met de angst dat hij er ooit achter komt? Dat komt je huwelijk toch ook echt niet ten goeden.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90644223
quote:
3s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:07 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, en die kerel is zo vreselijk saai. En ze hebben er heel veel over gepraat, maar hij is nog steeds saai.
pi_90644224
Goed, ik zie het straks wel, want ik ga douchen. :')
pi_90644239
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:07 schreef Sosha het volgende:

[..]

Hij steekt z'n pielemuis denk ik stiekem iedere avond in een fleshlight, omdat ie dat wijf van 'm zo saai vindt. :D
pi_90644258
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:08 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Hij steekt z'n pielemuis denk ik stiekem iedere avond in een fleshlight, omdat ie dat wijf van 'm zo saai vindt. :D
Het is gewoon de schuld van alle mannen! :(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90644270
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:08 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Zou wel goeie karma zijn als hij ook vreemdgaat.
  donderdag 30 december 2010 @ 20:09:54 #214
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90644299
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef fioooon het volgende:

[..]

Voor alles is er wel een mening. Komt vaak voort uit agressie he.
Nee de pagina waar ik als eerste die songtext kon vinden was in caps en ik had geen tijd om het in lowercase te vinden moest even voorlezen :$
pi_90644316
Hoe dan ook:

Arme kids... ;(
pi_90644342
ok je vriendin is kutwijf van het jaar maar jij zit toch ook wel in de running ts door haar maar te adviseren haar mond te houden terwijl ze het zelf wil vertellen en dan ook nog eens te roepen dat het helemaal niet zo'n kutwijf is.

Dat vriendinnetje van jou heeft net een jaar geleden een kind op de wereld heeft gezet van haar man en 3 jonge kinderen liggen thuis liggen te slapen terwijl zij zich laat uitwonen in plaats van die energie in haar relatie te stoppen om te kijken of het nog te repareren valt. Wat ben jij voor een vriendin? Je hebt vrienden om je soms een trap onder je reet te geven om weer even met beide benen op de grond te landen en je het juiste pad te wijzen als je dat even niet ziet, niet om mee te werken aan je vernieling.

Als zij echt bij hem wil blijven moet ZIJ het vertellen voordat hij erachter komt en vervolgens door het stof gaan kruipen om vergiffenis. Het vertrouwen heeft ze al gesloopt maar als zij zelf met de waarheid komt heeft ze daarmee echt wel een streepje voor dan als hij er zelf achter moet komen. Vooral omdat ze met schuldgevoelens loopt gaat dit echt wel een keer uitkomen en waarschijnlijk in een ruzie of uitbarsting van emoties en is er geen houden meer aan en vervolgens krijg jij een deel van de schuld in je schoenen geschoven omdat je haar hebt geadviseerd om maar haar mond te houden.

'Tot de dood ons scheidt' is niet 'tot er iemand langskomt die me beter neukt' dacht ik toch. Als ze van hem wil scheiden, zeker je mond houden, maar wil ze nog met hem verder dan moet je haar hierbij helpen. Arme kids met een moeder die er zo'n moraal op nahoudt.
pi_90644377
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:11 schreef Jolene22 het volgende:
ok je vriendin is kutwijf van het jaar maar jij zit toch ook wel in de running ts door haar maar te adviseren haar mond te houden terwijl ze het zelf wil vertellen en dan ook nog eens te roepen dat het helemaal niet zo'n kutwijf is.

Dat vriendinnetje van jou heeft net een jaar geleden een kind op de wereld heeft gezet van haar man en 3 jonge kinderen liggen thuis liggen te slapen terwijl zij zich laat uitwonen in plaats van die energie in haar relatie te stoppen om te kijken of het nog te repareren valt. Wat ben jij voor een vriendin? Je hebt vrienden om je soms een trap onder je reet te geven om weer even met beide benen op de grond te landen en je het juiste pad te wijzen als je dat even niet ziet, niet om mee te werken aan je vernieling.

Als zij echt bij hem wil blijven moet ZIJ het vertellen voordat hij erachter komt en vervolgens door het stof gaan kruipen om vergiffenis. Het vertrouwen heeft ze al gesloopt maar als zij zelf met de waarheid komt heeft ze daarmee echt wel een streepje voor dan als hij er zelf achter moet komen. Vooral omdat ze met schuldgevoelens loopt gaat dit echt wel een keer uitkomen en waarschijnlijk in een ruzie of uitbarsting van emoties en is er geen houden meer aan en vervolgens krijg jij een deel van de schuld in je schoenen geschoven omdat je haar hebt geadviseerd om maar haar mond te houden.

'Tot de dood ons scheidt' is niet 'tot er iemand langskomt die me beter neukt' dacht ik toch. Als ze van hem wil scheiden, zeker je mond houden, maar wil ze nog met hem verder dan moet je haar hierbij helpen. Arme kids met een moeder die er zo'n moraal op nahoudt.
QFT
pi_90644480
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef Sosha het volgende:

[..]

Dat heb ik helemaal niet gezegd.

Hij is goed voor haar, lief, zorgzaam, alleen wat saai. Ik vind het wel sneu voor haar dat ze er zoveel moeite mee heeft wat er is gebeurd tussen haar en die andere man. Ze hééft het namelijk echt moeilijk. Ondanks dat mensen haar weg willen zetten als een kutwijf en berekenende hoer oid... :N

Ik geloof ook niet dat je voor altijd bang zou moeten zijn dat je partner erachter komt btw, maar goed.

Ze hebben regelmatig seks, kunnen goed met elkaar praten, vinden elkaar leuk, alleen ze passen in de ogen van een hoop mensen niet bij elkaar. Ze zijn nl totaal verschillend.
Op heel veel gebieden en zij had nog nooit die aantrekingskracht gevoeld bij een man die ze nu had met die ander, dat kende ze helemaal niet. Ook niet met haar man dus. Dat neemt niet weg dat ze veel van hem houdt en gewoon tevreden is met haar huwelijk.
pi_90644608
Maar als ik het goed begrijp, moet ik haar dus adviseren haar relatie weg te gooien door te vertellen dat ze een ander heeft geneukt, waarvan zij zegt dat het niets voorstelde (alleen lichamelijk) en ze allebei de komende jaren diep onelukkig te maken, om maar niet te spreken van de kinderen?
pi_90644645
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef Grijsmuisje het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, moet ik haar dus adviseren haar relatie weg te gooien door te vertellen dat ze een ander heeft geneukt, waarvan zij zegt dat het niets voorstelde (alleen lichamelijk) en ze allebei de komende jaren diep onelukkig te maken, om maar niet te zwijgen van de kinderen?
Zij doet het zichzelf en haar gezin aan, hallo! Ze hééft haar relatie zelf al weggegooid!
pi_90644689
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Dat heb ik helemaal niet gezegd.

Hij is goed voor haar, lief, zorgzaam, alleen wat saai. Ik vind het wel sneu voor haar dat ze er zoveel moeite mee heeft wat er is gebeurd tussen haar en die andere man. Ze hééft het namelijk echt moeilijk. Ondanks dat mensen haar weg willen zetten als een kutwijf en berekenende hoer oid... :N

Ik geloof ook niet dat je voor altijd bang zou moeten zijn dat je partner erachter komt btw, maar goed.

Ze hebben regelmatig seks, kunnen goed met elkaar praten, vinden elkaar leuk, alleen ze passen in de ogen van een hoop mensen niet bij elkaar. Ze zijn nl totaal verschillend.
Op heel veel gebieden en zij had nog nooit die aantrekingskracht gevoeld bij een man die ze nu had met die ander, dat kende ze helemaal niet. Ook niet met haar man dus. Dat neemt niet weg dat ze veel van hem houdt en gewoon tevreden is met haar huwelijk.
Lees je zelf wel eens terug wat je schrijft?

Werkelijk ongelooflijk :')
  donderdag 30 december 2010 @ 20:18:11 #222
92279 N.icka
Windforce 11
pi_90644690
quote:
Maar als ik het goed begrijp, moet ik haar dus adviseren haar relatie weg te gooien door te vertellen dat ze een ander heeft geneukt, waarvan zij zegt dat het niets voorstelde (alleen lichamelijk) en ze allebei de komende jaren diep onelukkig te maken, om maar niet te spreken van de kinderen?
Als je het goed begrepen had dan had je geweten dat je je er NIET mee moet bemoeien!!
  donderdag 30 december 2010 @ 20:18:23 #223
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90644697
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef Sosha het volgende:

[..]

Zij doet het zichzelf en haar gezin aan, hallo! Ze hééft haar relatie zelf al weggegooid!
QFT, ze heeft zelf de keuze gemaakt vreemd te gaan.
pi_90644698
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef Sosha het volgende:

[..]

Zij doet het zichzelf en haar gezin aan, hallo!
Ze doet het zichzelf aan.

En haar man en haar kinderen als ze haar mond open doet.
Nu heeft ze alleen zichzelf ermee. Om maar weer terug te komen op het feit dat ze het er heel moeilijk mee heeft.
pi_90644702
quote:
Maar als ik het goed begrijp, moet ik haar dus adviseren haar relatie weg te gooien door te vertellen dat ze een ander heeft geneukt, waarvan zij zegt dat het niets voorstelde (alleen lichamelijk) en ze allebei de komende jaren diep onelukkig te maken, om maar niet te zwijgen van de kinderen?
Echt ik vraag me af wie er hier een grotere plaat voor haar kop heeft, jij of je vriendin. Ze heeft haar relatie al weggegooid toen ze zich liet neuken door een of andere gast die haar hormoontjes deed opspelen terwijl ze een prima vent thuis heeft zitten.

De relatie met haar man en kids is al op het spel gezet, heeft ze zelf voor gekozen. Doe nou niet alsof als hij er niets van weet dat het allemaal maar koek en ei is. Die kinderen heeft ze toch zelf zo'n voorbeeld gegeven? Het enige wat ze kan doen is biechten en kruipen en wakker worden dat ze klotevriendinnen om zich heen heeft.
pi_90644720
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Nu heeft ze alleen zichzelf ermee. Om maar weer terug te komen op het feit dat ze het er heel moeilijk mee heeft.
Ja, ze is héél zielig :')
  donderdag 30 december 2010 @ 20:20:06 #227
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_90644776
Dus als je iets slechts hebt gedaan, ben je tot dat iemand anders het weet alleen zelf het slachtoffer 8)7
O)))
  donderdag 30 december 2010 @ 20:20:11 #228
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90644782
quote:

[..]

Ze doet het niet zichzelf aan, ze heeft het zichzelf al aangedaan. Als ze haar mond dichthoud wordt het niet ineens een magisch goed en perfect huwelijk hoor. Ze moet het haast wel zeggen...
pi_90644786
quote:

[..]

Ik geef het op.
  donderdag 30 december 2010 @ 20:20:30 #230
92279 N.icka
Windforce 11
pi_90644797
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, ze is héél zielig :')
Precies , een leuke lieve man met kinderen thuis en structureel een ander batsen is heeel zielig :')
pi_90644833
Giro 666 geopend voor vriendinnetje van ts en voor de aankomende man van grijsmuisje waar ik ineens ook vreselijk medelijden mee krijg.
pi_90644881
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:11 schreef Jolene22 het volgende:
Dat vriendinnetje van jou heeft net een jaar geleden een kind op de wereld heeft gezet van haar man en 3 jonge kinderen liggen thuis liggen te slapen terwijl zij zich laat uitwonen in plaats van die energie in haar relatie te stoppen om te kijken of het nog te repareren valt.
Die kinderen interesseren grijsmuisje niets. Eerder is ze zelf al omgegaan met een vent die thuis een zwangere vrouw had. Dat zegt al genoeg en ook waarom ze zulk advies geef. :r
  donderdag 30 december 2010 @ 20:22:32 #233
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90644882
quote:

[..]

Nee ze doet het zichzelf niet aan.
Ze heeft het zichzelf allang aangedaan bij de eerste slag

Wat ze nu moet doen is verantwoording nemen voor haar daden.

En dat ze het er moeilijk mee heeft is pech daar had ze van te voren aan moeten denken.
pi_90644921
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef N.icka het volgende:

[..]

Precies , een leuke lieve man met kinderen thuis en structureel een ander batsen is heeel zielig :')
Er zijn genoeg mannen/vrouwen die een moord willen plegen om in een zo'n situatie te zitten. Lieve partner, 3 kinderen... huisje, boompje, beestje

... maar voor sommige mensen is dat blijkbaar nóg niet genoeg en gaan vreemd.

Nee, dat soort mensen kunnen op zeer weinig respect rekenen. Al gaan ze er zelf aan onderdoor.
pi_90644946
Ja, ik lees wat ik schrijf en ik lees ook wat anderen schrijven.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef N.icka het volgende:

[..]

Als je het goed begrepen had dan had je geweten dat je je er NIET mee moet bemoeien!!
Jij bent de enige die dat zegt hoor :')

Het is niet allemaal koek en ei, het is gewoon rustig en kalm en soms saai... Ze heeft voor haar man gekozen omdat ze van hem houdt, ze hebben gewacht met kinderen omdat ze zeker wilden zijnvan hun relatie, ze vertrouwt hem volkomen, hij haar ook.
Dat is niet terecht, ze was de afgelopen twee maanden niet te vertrouwen, maar ze wil bij hem blijven en moeite voor hen samen doen, ze wil geen ander en ze wil ook niet weg bij hem. Ze wil haar man.
Opbiechten maakt dat waarschijnlijk onmogelijk en doet hem erg veel pijn, pijn die hij nu niet heeft. Die hij wel zou hebben als hij alles wist, maar die hij nu dus niet heeft.
Ik begrijp het ideaalbeeld wel en ik begrijp het vertrouwensverhaal wel, alleen zie ik ook dat dat in dit geval alleen maar fout kan gaan, voor beiden. En dat gun ik haar net zo min als hem.
Al moet ik zeggen dat ik het niet erg vind dat ze zoveel spijt heeft, dat betekent ws dat het niet iets is wat ze vaker zal gaan doen omdat het haar zo goed beviel.
pi_90644951
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef LinkseVriend het volgende:

[..]

Die kinderen interesseren grijsmuisje niets. Eerder is ze zelf al omgegaan met een vent die thuis een zwangere vrouw had. Dat zegt al genoeg en ook waarom ze zulk advies geef. :r
ik stem voor een verbod op voortplanting van dit soort volk.
pi_90644955
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mannen/vrouwen die een moord willen plegen om in een zo'n situatie te zitten. Lieve partner, 3 kinderen... huisje, boompje, beestje

Nee, dat soort mensen kunnen op zeer weinig respect rekenen. Al gaan ze er zelf aan onderdoor.
Als de match niet goed is is dat heel lullig. Ik begrijp best dat je ondanks een lieve partner en 3 kinderen toch wilt scheiden omdat je blijkbaar iets mist. Maar ga dan scheiden, ga niet vreemd!
pi_90644995
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Sosha het volgende:

[..]

Als de match niet goed is is dat heel lullig. Ik begrijp best dat je ondanks een lieve partner en 3 kinderen toch wilt scheiden omdat je blijkbaar iets mist. Maar ga dan scheiden, ga niet vreemd!
Exact!

Iets zegt me dat geld vooral een rol speelt :')
pi_90645041
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef LinkseVriend het volgende:

[..]

Ik was verliefd en dom...
pi_90645066
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Exact!

Iets zegt me dat geld vooral een rol speelt :')
Dat iets betekent dat je niet goed kan lezen ofzo...
  donderdag 30 december 2010 @ 20:27:13 #241
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_90645093
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:26 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ah dus je bent het toch zelf
O)))
pi_90645096
quote:

[..]

Ik was verliefd en dom...
Kan jij niet iets met je vriendin beginnen?

Volgens mij zijn jullie een perfecte match!
  donderdag 30 december 2010 @ 20:27:32 #243
92279 N.icka
Windforce 11
pi_90645107
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
.
Al moet ik zeggen dat ik het niet erg vind dat ze zoveel spijt heeft, dat betekent ws dat het niet iets is wat ze vaker zal gaan doen omdat het haar zo goed beviel.
Niet vaker dan??? de laatste 8 keer?
pi_90645138
quote:

[..]

Iets zegt me vooral dat jij te dom bent om iets in te kunnen zien...
pi_90645149
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ps. Ze hebben drie jonge kinderen (1, 2 en 5) en zij heeft geen baan, opleiding, wat dan ook, hij regelt alles mbt betalingen enzo, ze zou niet weten wat ze moest zonder hem. Niet op praktisch gebied òf op emotioneel gebied...
pi_90645177
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:27 schreef N.icka het volgende:

[..]

Niet vaker dan??? de laatste 8 keer?
6 meen ik, maar dat doet er niet zo heel veel toe he?
  donderdag 30 december 2010 @ 20:29:10 #247
92279 N.icka
Windforce 11
pi_90645196
Ik ga er vandoor , dit is zo hopeloos :')

Sterkte voor de man !
pi_90645208
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook! Dat is toch te walgelijk voor woorden! Ze had het aardig voor elkaar, zeker als je het feit dat ze nogal een niksnut was, in achting neemt :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef arucard het volgende:
Dus als je iets slechts hebt gedaan, ben je tot dat iemand anders het weet alleen zelf het slachtoffer 8)7
Dit, dus.

Het wordt er heus niet minder erg op als het echte slachtoffer (= de echtgenoot, voor het geval TS denkt dat dat de vreemdgaande hoer is :') ) het niet weet, hoor!

Integendeel, ik vind het respectloos, want hij heeft er toch recht op te weten dat zijn partner betrouwbaar is?
Ze neukt een ander - wie weet wat voor SOA's ze kan hebben opgelopen? Ze lijkt me erg dom, dus misschien gebruikt ze geen bescherming

Punt is dat vreemdgaan niet goed valt te praten.
Ze had het gewoon niet moeten doen.
En dan kun je het nog zo sneu vinden, Grijsmuisje, maar ze heeft dit toch echt allemaal zelf veroorzaakt, hoor!
Ze had het gewoon niet moeten doen! Als je grote fouten maakt, dan heeft dan consequenties. Deal with it, want dat is het leven.
Heb dan ook gewoon de ballen om er eerlijk voor uit te komen, want dat had jij ook gewild!

Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand zo'n promiscue loopse teef als vrouw wil, dus als ze ook maar enig fatsoen in d'r donder heeft, vertelt ze hem de waarheid (en als hij ook maar enig zelfrespect heeft dumpt hij haar).
HIJ zou zelf de keuze moeten hebben om haar te houden of te dumpen.
Dat hoort niet haar beslissing te zijn, vind ik!

Ik moet zeggen dat ik door alles wat TS heeft verteld, sympathie ben begonnen te voelen voor de bedrogen echtgenoot, maar ik moet toch even zeggen dat hij ook niet even eerlijk is geweest.
Ik bedoel, hij ging zelf ook vreemd met háár!
En zij wist dat, dus dan kan hij niet echt opkijken wanneer uitkomt dat zij hem heeft bedrogen.
Ze is immers al een keer een minnares geweest, en hij heeft zelf hetzelfde gedaan (al heeft hij toen wel z'n relatie verbroken)
pi_90645216
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Natuurlijk doet dat er wel toe :{
  donderdag 30 december 2010 @ 20:29:37 #250
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90645222
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Het punt blijft hetzelfde ja, als ze er echt heel veel spijt van had na de 1e keer, verklaar die andere 5.
pi_90645235
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Sosha het volgende:

[..]

Hopeloos dat wijf :')
pi_90645256
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ja, dat had ik niet moeten zeggen, want zo komt het idd wel zo over.
Ik zei dus wel praktisch EN emotioneel he...
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Iets zegt me vooral dat jij te dom bent om iets in te kunnen zien...
Ik denk dat ik het redelijk helder zie en dat je dat misschien ook zou begrijpen als je vanje verontwaardiging af zou stappen en even zou lezen wat ik verder allemaal nog zeg naast: ze is vreemdgegaan.
pi_90645300
Grijsmuisje, vertel het zelf aub aan die gast. Of laat het vertellen, dit is gewoon walgelijk voor woorden. AUB
#freefrederike
pi_90645319
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ja, dat had ik niet moeten zeggen, want zo komt het idd wel zo over.
Ik zei dus wel praktisch EN emotioneel he...

[..]

Ik denk dat ik het redelijk helder zie en dat je dat misschien ook zou begrijpen als je vanje verontwaardiging af zou stappen en even zou lezen wat ik verder allemaal nog zeg naast: ze is vreemdgegaan.
Ja sorry, maar mij kan je nog onmogelijk overtuigen van je gelijk.

Zo te lezen zullen er hier wel meer users zijn die er zo over denken
pi_90645402
Ik denk dat je vrij weinig users zult vinden die vreemdgaan goedpraten, ja.
pi_90645486
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:29 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook! Dat is toch te walgelijk voor woorden! Ze had het aardig voor elkaar, zeker als je het feit dat ze nogal een niksnut was, in achting neemt :Y

[..]

Dit, dus.

Het wordt er heus niet minder erg op als het echte slachtoffer (= de echtgenoot, voor het geval TS denkt dat dat de vreemdgaande hoer is :') ) het niet weet, hoor!

Integendeel, ik vind het respectloos, want hij heeft er toch recht op te weten dat zijn partner betrouwbaar is?
Ze neukt een ander - wie weet wat voor SOA's ze kan hebben opgelopen? Ze lijkt me erg dom, dus misschien gebruikt ze geen bescherming

Punt is dat vreemdgaan niet goed valt te praten.
Ze had het gewoon niet moeten doen.
En dan kun je het nog zo sneu vinden, Grijsmuisje, maar ze heeft dit toch echt allemaal zelf veroorzaakt, hoor!
Ze had het gewoon niet moeten doen! Als je grote fouten maakt, dan heeft dan consequenties. Deal with it, want dat is het leven.
Heb dan ook gewoon de ballen om er eerlijk voor uit te komen, want dat had jij ook gewild!

Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand zo'n promiscue loopse teef als vrouw wil, dus als ze ook maar enig fatsoen in d'r donder heeft, vertelt ze hem de waarheid (en als hij ook maar enig zelfrespect heeft dumpt hij haar).
HIJ zou zelf de keuze moeten hebben om haar te houden of te dumpen.
Dat hoort niet haar beslissing te zijn, vind ik!

Ik moet zeggen dat ik door alles wat TS heeft verteld, sympathie ben begonnen te voelen voor de bedrogen echtgenoot, maar ik moet toch even zeggen dat hij ook niet even eerlijk is geweest.
Ik bedoel, hij ging zelf ook vreemd met háár!
En zij wist dat, dus dan kan hij niet echt opkijken wanneer uitkomt dat zij hem heeft bedrogen.
Ze is immers al een keer een minnares geweest, en hij heeft zelf hetzelfde gedaan (al heeft hij toen wel z'n relatie verbroken)
Ze is geen promiscue loopse teef, in twaalf jaar tijd heeft ze dit niet eerder gedaan en als ze echt zo erg was, had ze niet zo'n spijt.

Mensen, denk nou eens heel even na?

Feit: Hij weet niets, dus heeft vertrouwen in haar. klopt dat?
Feit 2: Dat is niet terecht, ze blijkt niet te vertrouwente zijn. Klopt dat?
Feit 3: Hij weet niets, dus heeft hij er nu geen pijn van. Klopt dat?
Feit 4: Als ze het hem vertelt, doet het hem wel pijn. Kopt dat?

Volgens mij is hier niets van gelogen, en dit is ook wat ik zeg.
De keus is dus: Hem onwetend en pijnloos laten, hoewel dat niet netjes is, is het voor zijn gevoel zoals het op dit moment is het minst pijnlijk, hoe je het ook bekijkt.. toch?
Of het vertellen en hem heel veel pijn doen. Dat zou zijn wat moreel misschien het meest verantwoord is, maar ook datgene wat de meeste problemen veroorzaakt, voor ale betrokkenen.

Ik praat vreemdgaan niet goed, doe het gewoon niet, alleen wordt dat wat moeilijk achteraf he?
pi_90645649
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef Sosha het volgende:
Ik denk dat je vrij weinig users zult vinden die vreemdgaan goedpraten, ja.
Ik praat het niet goed. :N

Vreemdgaan is niet netjes, maar het gebeurt wel regelmatig en dit topic gaat meer over de vraag hoe je daarmee om moet gaan als zijnde degene die vreemdgaat. Ik denk dat dat heel erg verschilt per situatie..
pi_90645675
ik als moeder van 2 (eentje van 8 maanden en eentje van 2) heb wel ff serieus de vraag hoe ze het in godsnaam voor elkaar krijgt om vreemd te gaan met die 3 in die leeftijden!

:@
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90645694
In het topic loslaten van je ex kwam net een mooie voorbij:

Liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen

Ik hoop echt dat karma zowel jou als je vriendinnetje inhaalt. Je kunt misschien de boel plat redeneren maar met dit soort waarden ben je gewoon niets minder dan een waardeloos mens.
pi_90645702
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef simmu het volgende:
ik als moeder van 2 (eentje van 8 maanden en eentje van 2) heb wel ff serieus de vraag hoe ze het in godsnaam voor elkaar krijgt om vreemd te gaan met die 3 in die leeftijden!

Dat vroeg ik me dus ook af...
pi_90645705
quote:

Haha ik heb er maar 1 maar dacht precies hetzelfde
  donderdag 30 december 2010 @ 20:40:08 #262
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_90645716
Zal die saaie man wel op passen dan
O)))
pi_90645728
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef arucard het volgende:
Zal die saaie man wel op passen dan
De sukkel...
pi_90645831
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

De sukkel...
Toch ook karma. Blijkbaar was hij vreemdgegaan met die sloerie in zn vorige relatie. Hij gaat straks eigenhandig merken hoe het voelt. Desondanks heel sneu als hij inmiddels van zn fouten heeft geleerd en een zorgzame lieve man is.

De echte slachtoffertjes hier liggen nu te slapen.
pi_90645847
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik praat het niet goed. :N

Vreemdgaan is niet netjes, maar het gebeurt wel regelmatig en dit topic gaat meer over de vraag hoe je daarmee om moet gaan als zijnde degene die vreemdgaat. Ik denk dat dat heel erg verschilt per situatie..
en ontopic: gewoon niet mee bemoeien. sorrie. ik snap dat het je vriendin is, edoch: niet mee bemoeien. geen mening over hebben, niks zeggen tegen wie dan ook. liefst geen topic op fok, maar da's een beetje laat nu. doe alsof je naam haas is: je weet niks. werkelijk in je eigen belang. want 9 van de 10 keer eindigt in mot naar jou toe.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90646149
quote:

Haar man is thuis.
Heb het weleens met haar gehad over dat ik vond dat ze eigenlijk teveel van huis was. Altijd al trouwens, maar goed, dat is niet echt de discussie :+
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Jolene22 het volgende:
In het topic loslaten van je ex kwam net een mooie voorbij:

Liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen

Ik hoop echt dat karma zowel jou als je vriendinnetje inhaalt. Je kunt misschien de boel plat redeneren maar met dit soort waarden ben je gewoon niets minder dan een waardeloos mens.
Waarom ik dan? :')
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef simmu het volgende:

[..]

en ontopic: gewoon niet mee bemoeien. sorrie. ik snap dat het je vriendin is, edoch: niet mee bemoeien. geen mening over hebben, niks zeggen tegen wie dan ook. liefst geen topic op fok, maar da's een beetje laat nu. doe alsof je naam haas is: je weet niks. werkelijk in je eigen belang. want 9 van de 10 keer eindigt in mot naar jou toe.
Dat vind ik dus moeilijk, ik zei al, ik geef om beiden en ik gun ze gewoon het hele gedoe niet. Eigenlijk zou ik t liefst de tijd terugdraaien voor ze, dat ze met mij naar de film ging ipv die avond naar de kroeg ofzo.
Dat schijnen mensen niet te snappen, dat ik het oprecht voor allebei heel erg en moeilijk vind en ik wil gewoon graag dat ze er zo goed mogelijk uit komen.. En ik weet ook niet hoe, ik weet alleen dat vertellen het niet gemakkelijker maakt
pi_90646156
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Toch ook karma. Blijkbaar was hij vreemdgegaan met die sloerie in zn vorige relatie. Hij gaat straks eigenhandig merken hoe het voelt. Desondanks heel sneu als hij inmiddels van zn fouten heeft geleerd en een zorgzame lieve man is.

De echte slachtoffertjes hier liggen nu te slapen.
Inderdaad... heb oprecht medelijden met de kinderen. Die zullen (zoals gewoonlijk) weer het slachtoffer hier van worden...

Dát is pas sneu. ;(
pi_90646224
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Haar man is thuis.
Heb het weleens met haar gehad over dat ik vond dat ze eigenlijk teveel van huis was. Altijd al trouwens, maar goed, dat is niet echt de discussie :+
Hij werkt maar is thuis, en zij werkt niet maar is teveel van huis? :?
pi_90646260
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:49 schreef Sosha het volgende:

[..]

Hij werkt maar is thuis, en zij werkt niet maar is teveel van huis? :?
Ze gaat 's avonds naar de kroeg he, niet overdag.
pi_90646312
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:50 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ah, op die manier.
pi_90646432
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:50 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

En wat denkt hij wat zij gaat doen (zonder hem)

Bij mij zouden alle alarmbellen allang af zijn gegaan... (ervaring, helaas...)
  donderdag 30 december 2010 @ 20:55:11 #272
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90646475
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb een vriendin die nu 12 jaar getrouwd is met een vrij saaie man.
Ze lijken van een afstandje totaal niet bij elkaar te passen.
Hij is netjes, zij een schoot, zij gaat graag uit, hij niet, zij is heel sociaal, als het aan hem lag, zou hij alleen collega's zien.

Ze houden veel van elkaar, maar er mist al een hele tijd iets.
Uit elkaar gaan is geen optie, voor geen van beiden. Op dit moment althans.

Nu heeft mijn vriendin een tijdje geleden een man ontmoet waar ze eens in de week ongeveer seks mee heeft. Ze voelt zich tot hem aangetrokken, maar zou nooit een relatie met hem beginnen verder.
Alleen heeft ze last van schuldgevoel en wil ze het opbiechten aan haar man.
Ik heb gezegd dat me dat niet zó slim lijkt, hij weet nu van niks en t is ok verder. Heb haar aangeraden te stoppen (dat wil ze ook wel, maar vindt t moeilijk) en niets te vertellen omdat hij niet een type is dat zich er overheen zou zetten en zij hem absoluut niet kwijt wil.
Zij twijfelt echter heel erg nu en ik wil haar graag overtuigen dat het beter is haar mond te houden, maar ik weet niet hoe.

Ps. Ze hebben drie jonge kinderen (1, 2 en 5) en zij heeft geen baan, opleiding, wat dan ook, hij regelt alles mbt betalingen enzo, ze zou niet weten wat ze moest zonder hem. Niet op praktisch gebied òf op emotioneel gebied...
Stoppen met bedriegen, en de kwestie aankaarten. Als het zo zwaar weegt dan hoort bij liefde en teamplay ook de mogelijkheid dit soort kwesties aan te kaarten.
J. <3
pi_90646525
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En wat denkt hij wat zij gaat doen (zonder hem)

Bij mij zouden alle alarmbellen allang af zijn gegaan... (ervaring, helaas...)
Sommige mensen vertrouwen elkaar en geven elkaar wat vrijheid en dat kan meestal ook gewoon prima.
Mijn ex ging regelmatig uit zonder mij en ik heb nooit een reden gehad om te twijfelen aan zijn bedoelingen daarmee.
pi_90646550
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:56 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Sommige mensen vertrouwen elkaar en geven elkaar wat vrijheid en dat kan meestal ook gewoon prima.
Mijn ex ging regelmatig uit zonder mij en ik heb nooit een reden gehad om te twijfelen aan zijn bedoelingen daarmee.
In dit geval kan het niet prima..
pi_90646613
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:55 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Stoppen met bedriegen, en de kwestie aankaarten. Als het zo zwaar weegt dan hoort bij liefde en teamplay ook de mogelijkheid dit soort kwesties aan te kaarten.
Ja, dat vind k dus ook en ik zou geen relatie willen waarin al bij voorbaat vaststond dat over dit soort misstappen niet te praten viel, alleen is het bij hem geen optie om te praten en eraan te werken. Dat, of hij heeft haar heel goed wijsgemaakt dat hij het nooit zou kunnen vergeven.
pi_90646682
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:56 schreef Sosha het volgende:

[..]

In dit geval kan het niet prima..
Het kon twaalf jaar lang prima (in aug waren ze twaalf jaar getrouwd, ze kennen elkaar al langer) hij had geen reden om haar niet te vertrouwen.
pi_90646703
quote:

[..]

Nee, ze hebben enkel een huwelijk waarbij een een vrouw thuis niet aan haar trekken komt en het maar elders gaat zoeken. Sterker nog, dat is een verrekte geslaagd huwelijk te noemen!
pi_90646730
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:56 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Maar ze heeft 3 (jonge) kinderen en duikt toch iedere week de kroeg (en bed van een ander) zonder haar partner in?

Redelijk verdacht als je het mij vraagt...
pi_90646885
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:59 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, ze hebben enkel een huwelijk waarbij een een vrouw thuis niet aan haar trekken komt en het maar elders gaat zoeken. Sterker nog, dat is een verrekte geslaagd huwelijk te noemen!
Ze heeft nooit in de gaten gehad dat ze in die zin (lichamelijk) wat tekort kwam, enkel dat ze hem soms wat saai vond...
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maar ze heeft 3 (jonge) kinderen en duikt toch iedere week de kroeg (en bed van een ander) zonder haar partner in?

Redelijk verdacht als je het mij vraagt...
Dat bed weet hij niet e die kroeg... tja, dat heeft ze altijd gedaan, hij is meer een thuiszitter en heeft daar allemaal geen zin in, zij dus wel. Dat is dus niets raars in hun relatie. In juli ofzo is ze voor t eerst na de geboorte van haar laatste weer geweest (borstvoeding) en die was toen een maand of 10 (dat was met mij trouwens) nu heeft ze gewoon weer zo'n periode, heeft ze ok vaker gehad en is dus bekend bij haar man.
pi_90646910
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:57 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ja, dat vind k dus ook en ik zou geen relatie willen waarin al bij voorbaat vaststond dat over dit soort misstappen niet te praten viel, alleen is het bij hem geen optie om te praten en eraan te werken. Dat, of hij heeft haar heel goed wijsgemaakt dat hij het nooit zou kunnen vergeven.
Waarom denk jij voor die man te kunnen denken? Die vriendin die wou het eigenlijk al vertellen toch? Alleen jij adviseerde dat zij dat beter niet kan doen. Ik neem aan dat die vriendin haar echtgenoot beter kent dan jij?
pi_90646942
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ze heeft nooit in de gaten gehad dat ze in die zin (lichamelijk) wat tekort kwam, enkel dat ze hem soms wat saai vond...

Ik zou me rot schrikken van mijn eigen gevoelens als ik aantrekkingskracht zou voelen bij een andere man. En daadwerkelijk vreemdgaan vind ik toch echt wel een gigantische stap :{
pi_90647054
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef LinkseVriend het volgende:

[..]

Waarom denk jij voor die man te kunnen denken? Die vriendin die wou het eigenlijk al vertellen toch? Alleen jij adviseerde dat zij dat beter niet kan doen. Ik neem aan dat die vriendin haar echtgenoot beter kent dan jij?
Ze twijfelde en vroeg mij raad.
En ik ken ze beiden en ik heb hem ook weleens meegemaakt dat hij ontzettend fel was over dit onderwerp. Hij dacht een keer dat ze vreemdging (ook alweer bijna tien jaar geleden is dat :o ) en begon mij helemaal uit te horen :') Dus ik kan wel een beetje inschatten hoe hij daarin staat (toen was ze 100% zeker niet vreemdgegaan trouwens, ze was bij mij op dat moment, maar hij geloofde haar niet omdat iemand anders had gezegd dat hij haar met een andere man had gezien. Naja,heel verhaal, hij was iig erg boos en stond op het punt om te gaan.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:06:34 #283
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90647063
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ik zou me rot schrikken van mijn eigen gevoelens als ik aantrekkingskracht zou voelen bij een andere man. En daadwerkelijk vreemdgaan vind ik toch echt wel een gigantische stap :{
Zooo mee eens, om hier anders over te denken moet je wel zo fucking egoïstisch en egocentrisch zijn.
pi_90647201
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ja, dat had zij dus ook./
En klopt, die ene keer kan ik me ergens nog wel voorstellen, ze had wat gedronken, was wat losser, voelde die aantrekkingskracht, tja, heel erg fout, maar kan het me voorstellen.
Kan me echter net zo goed als jullie niet voorstellen dat je het dan vaker gaat doen.
Maar goed, ik weet ook wat aantrekkingskracht kan doen en als het dan de eerste keer in je leven is. ik weet niet. Heb haar ook gezegd dat ze moest kappen, want vond het ook niet kunnen tov haar man.
pi_90647204
Ongelooflijk dit. :N

Gewoon vertellen! Had ze d'r benen maar dicht moeten houden; wat een slet zeg. Ik heb waarlijk totaal geen respect voor dit soort mensen! Had ze d'r bek maar open moeten trekken, moeten communiceren met haar man dat ze iets mist.

Dan nog te bedenken dat meneer de kostwinner is en er drie kinderen zijn... :r
pi_90647275
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:09 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ongelooflijk dit. :N

Gewoon vertellen! Had ze d'r benen maar dicht moeten houden; wat een slet zeg. Ik heb waarlijk totaal geen respect voor dit soort mensen! Had ze d'r bek maar open moeten trekken, moeten communiceren met haar man dat ze iets mist.

Dan nog te bedenken dat meneer de kostwinner is en er drie kinderen zijn... :r
Dat laatste vertelde k alleen maar om aan te geven dat er ook praktische problemen zijn, al is dat helemaal niet iets waar zij aan denkt. Dat is waar ik aan denk.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:11:54 #287
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90647318
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:09 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ja, dat had zij dus ook./
En klopt, die ene keer kan ik me ergens nog wel voorstellen, ze had wat gedronken, was wat losser, voelde die aantrekkingskracht, tja, heel erg fout, maar kan het me voorstellen.
Kan me echter net zo goed als jullie niet voorstellen dat je het dan vaker gaat doen.
Maar goed, ik weet ook wat aantrekkingskracht kan doen en als het dan de eerste keer in je leven is. ik weet niet. Heb haar ook gezegd dat ze moest kappen, want vond het ook niet kunnen tov haar man.
Alcohol als excuus gebruiken :') Je gaat er geen dingen van doen die je anders niet zou doen hoor. De drempel gaat omlaag, maar iemand die echt tegen vreemdgaan is verandert er niet ineens in een slet van....
Je blijft het proberen goed te praten, waarom?
pi_90647325
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Dat laatste vertelde k alleen maar om aan te geven dat er ook praktische problemen zijn, al is dat helemaal niet iets waar zij aan denkt. Dat is waar ik aan denk.
Ik geloof écht niet dat zij daar niet aan gedacht heeft...
pi_90647362
Grijsmuisje je hebt nu genoeg reacties gehad om een keuze te maken lijkt me, wat ga je doen?
pi_90647404
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jij in het sentiment van 'oh ze wist niet wat ze miste!' kan trappen. Je lijkt sterk te suggereren alsof het bijna door de man komt, dat het zijn schuld is dat ze vreemd is gegaan. Hij is immers de saaie piet en wist haar niet zo botergeil te krijgen als de andere vent. Integendeel juist: tijd om een referentiekader op te bouwen had ze voordat ze in het huwelijksbootje stapte 12 jaar geleden. En for fuck sake, in 1998 was het heus niet meer zo dat trouwen een keiharde sociale norm was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2010 21:15:07 ]
pi_90647408
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Alcohol als excuus gebruiken :') Je gaat er geen dingen van doen die je anders niet zou doen hoor. De drempel gaat omlaag, maar iemand die echt tegen vreemdgaan is verandert er niet ineens in een slet van....
Tsja..

Ik heb meegemaakt dat een vriendin bij het uitgaan wat aangeschoten werd, en ze vroeg mij om op te letten dat ze niet met een bepaalde jongen zou gaan zoenen, want ze had al een vriend... Ik vond dat op zich best verstandig :'). Ware het niet dat ze nog geen uur later met nóg een andere jongen stond te zoenen. Ik heb ze tot drie keer toe fysiek bij elkaar weggetrokken, het mocht niet baten :'). Stik er dan maar in.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:15:21 #292
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90647486
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:13 schreef Sosha het volgende:

[..]

Tsja..

Ik heb meegemaakt dat een vriendin bij het uitgaan wat aangeschoten werd, en ze vroeg mij om op te letten dat ze niet met een bepaalde jongen zou gaan zoenen, want ze had al een vriend... Ik vond dat op zich best verstandig :'). Ware het niet dat ze nog geen uur later met nóg een andere jongen stond te zoenen. Ik heb ze tot drie keer toe fysiek bij elkaar weggetrokken, het mocht niet baten :'). Stik er dan maar in.
Juist omdat ze het vroeg was omdat ze wist dat er een dikke kans was dat het ging gebeuren :P Je bevestigd mijn punt hier eerder mee ;)
pi_90647539
@ Frag_adder, daar heb je een punt ja. Needless to say, we zijn geen vriendinnen meer :')
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Jolene22 het volgende:
Grijsmuisje je hebt nu genoeg reacties gehad om een keuze te maken lijkt me, wat ga je doen?
Ja, laten we er een eind aan breien idd, een tweede topic lijkt me niet zo nuttig.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:17:11 #294
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90647581
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:16 schreef Sosha het volgende:
@ Frag_adder, daar heb je een punt ja. Needless to say, we zijn geen vriendinnen meer :')

[..]

Ja, laten we er een eind aan breien idd, een tweede topic lijkt me niet zo nuttig.
Mij ook niet.
pi_90647585
Als je trouwens positieve reacties wil ontvangen, moet je het eens op dat viva-forum proberen. Daar zit het vol met sletten die vreemdgaan goed praten. :r
pi_90647611
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

De drempel was dus lager, precies wat ik zeg :{
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ik geloof écht niet dat zij daar niet aan gedacht heeft...
Misschien is het dor haar hoofd geschoten, maar het is echt niet het beangrijkste. Zij maakt zich druk om het feit dat ze hem kwetst, om de kinderen, om dat soort dingen, ze wil hem niet kwijt omdat ze van hem houdt.
We hebben het er een tijdje geleden over gehad omdat mijn oom toen wegging bij zijn vrouw en ik dat niet had zien aankomen en het me meer deed dan ik wilde toegeven. Toen hadden we het erover hoe het zou gaan als zij uit elkaar zouden gaan en ze ziet dat geld en rekeningen en huis en al die dingen gewoon veel te simpel, alsof ze in haar vingers kan knippen en het is er. Ik ben daar wat nuchterder in en daar baseer ik dus op dat dat niet iets is waar ze zich druk om maakt.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Jolene22 het volgende:
Ten eerste maar eens zeggen dat ik er niet tussenin wil staan en me er niet mee wil bemoeien.
Hoe moeilijk ik dat ook vind.
(Ik zit bijna te huilen nu, zo stom :@ )
pi_90647630
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef Dolichologofobie het volgende:
Als je trouwens positieve reacties wil ontvangen, moet je het eens op dat viva-forum proberen. Daar zit het vol met sletten die vreemdgaan goed praten. :r
Hee zeg, ik zit ook wel eens op 't Viva-forum ;)
pi_90647675
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

De drempel was dus lager, precies wat ik zeg :{
Als ze slechts alcohol nodig had om vreemd te kunnen gaan, wás de drempel al niet zo heel hoog...

edit Shit, ik had verwacht dat er inmiddels wel weer iemand tussen zou zitten :9
pi_90647719
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:13 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jij in het sentiment van 'oh ze wist niet wat ze miste!' kan trappen. Je lijkt sterk te suggereren alsof het bijna door de man komt, dat het zijn schuld is dat ze vreemd is gegaan. Hij is immers de saaie piet en wist haar niet zo botergeil te krijgen als de andere vent. Integendeel juist: tijd om een referentiekader op te bouwen had ze voordat ze in het huwelijksbootje stapte 12 jaar geleden. En for fuck sake, in 1998 was het heus niet meer zo dat trouwen een keiharde sociale norm was.
Ik roep niet 'ze wist niet wat ze miste' ik roep dat ze niets miste.
En toen bleek ineens dat ze idd zo geil als boter kon worden van een andere vent. Waar ze dus van schrok.
pi_90647723
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:18 schreef Sosha het volgende:

[..]

Hee zeg, ik zit ook wel eens op 't Viva-forum ;)
Mijn zus ook - Ik denk net ineens, laat ik er eens een kijkje nemen, kom ik dit topic tegen: "verlieft op een beroemhijd, o god help!!!"
:'( :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')