abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90645235
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Sosha het volgende:

[..]

Hopeloos dat wijf :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90645256
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ja, dat had ik niet moeten zeggen, want zo komt het idd wel zo over.
Ik zei dus wel praktisch EN emotioneel he...
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Iets zegt me vooral dat jij te dom bent om iets in te kunnen zien...
Ik denk dat ik het redelijk helder zie en dat je dat misschien ook zou begrijpen als je vanje verontwaardiging af zou stappen en even zou lezen wat ik verder allemaal nog zeg naast: ze is vreemdgegaan.
pi_90645300
Grijsmuisje, vertel het zelf aub aan die gast. Of laat het vertellen, dit is gewoon walgelijk voor woorden. AUB
#freefrederike
pi_90645319
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ja, dat had ik niet moeten zeggen, want zo komt het idd wel zo over.
Ik zei dus wel praktisch EN emotioneel he...

[..]

Ik denk dat ik het redelijk helder zie en dat je dat misschien ook zou begrijpen als je vanje verontwaardiging af zou stappen en even zou lezen wat ik verder allemaal nog zeg naast: ze is vreemdgegaan.
Ja sorry, maar mij kan je nog onmogelijk overtuigen van je gelijk.

Zo te lezen zullen er hier wel meer users zijn die er zo over denken
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90645402
Ik denk dat je vrij weinig users zult vinden die vreemdgaan goedpraten, ja.
pi_90645486
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:29 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook! Dat is toch te walgelijk voor woorden! Ze had het aardig voor elkaar, zeker als je het feit dat ze nogal een niksnut was, in achting neemt :Y

[..]

Dit, dus.

Het wordt er heus niet minder erg op als het echte slachtoffer (= de echtgenoot, voor het geval TS denkt dat dat de vreemdgaande hoer is :') ) het niet weet, hoor!

Integendeel, ik vind het respectloos, want hij heeft er toch recht op te weten dat zijn partner betrouwbaar is?
Ze neukt een ander - wie weet wat voor SOA's ze kan hebben opgelopen? Ze lijkt me erg dom, dus misschien gebruikt ze geen bescherming

Punt is dat vreemdgaan niet goed valt te praten.
Ze had het gewoon niet moeten doen.
En dan kun je het nog zo sneu vinden, Grijsmuisje, maar ze heeft dit toch echt allemaal zelf veroorzaakt, hoor!
Ze had het gewoon niet moeten doen! Als je grote fouten maakt, dan heeft dan consequenties. Deal with it, want dat is het leven.
Heb dan ook gewoon de ballen om er eerlijk voor uit te komen, want dat had jij ook gewild!

Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand zo'n promiscue loopse teef als vrouw wil, dus als ze ook maar enig fatsoen in d'r donder heeft, vertelt ze hem de waarheid (en als hij ook maar enig zelfrespect heeft dumpt hij haar).
HIJ zou zelf de keuze moeten hebben om haar te houden of te dumpen.
Dat hoort niet haar beslissing te zijn, vind ik!

Ik moet zeggen dat ik door alles wat TS heeft verteld, sympathie ben begonnen te voelen voor de bedrogen echtgenoot, maar ik moet toch even zeggen dat hij ook niet even eerlijk is geweest.
Ik bedoel, hij ging zelf ook vreemd met háár!
En zij wist dat, dus dan kan hij niet echt opkijken wanneer uitkomt dat zij hem heeft bedrogen.
Ze is immers al een keer een minnares geweest, en hij heeft zelf hetzelfde gedaan (al heeft hij toen wel z'n relatie verbroken)
Ze is geen promiscue loopse teef, in twaalf jaar tijd heeft ze dit niet eerder gedaan en als ze echt zo erg was, had ze niet zo'n spijt.

Mensen, denk nou eens heel even na?

Feit: Hij weet niets, dus heeft vertrouwen in haar. klopt dat?
Feit 2: Dat is niet terecht, ze blijkt niet te vertrouwente zijn. Klopt dat?
Feit 3: Hij weet niets, dus heeft hij er nu geen pijn van. Klopt dat?
Feit 4: Als ze het hem vertelt, doet het hem wel pijn. Kopt dat?

Volgens mij is hier niets van gelogen, en dit is ook wat ik zeg.
De keus is dus: Hem onwetend en pijnloos laten, hoewel dat niet netjes is, is het voor zijn gevoel zoals het op dit moment is het minst pijnlijk, hoe je het ook bekijkt.. toch?
Of het vertellen en hem heel veel pijn doen. Dat zou zijn wat moreel misschien het meest verantwoord is, maar ook datgene wat de meeste problemen veroorzaakt, voor ale betrokkenen.

Ik praat vreemdgaan niet goed, doe het gewoon niet, alleen wordt dat wat moeilijk achteraf he?
pi_90645649
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef Sosha het volgende:
Ik denk dat je vrij weinig users zult vinden die vreemdgaan goedpraten, ja.
Ik praat het niet goed. :N

Vreemdgaan is niet netjes, maar het gebeurt wel regelmatig en dit topic gaat meer over de vraag hoe je daarmee om moet gaan als zijnde degene die vreemdgaat. Ik denk dat dat heel erg verschilt per situatie..
pi_90645675
ik als moeder van 2 (eentje van 8 maanden en eentje van 2) heb wel ff serieus de vraag hoe ze het in godsnaam voor elkaar krijgt om vreemd te gaan met die 3 in die leeftijden!

:@
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90645694
In het topic loslaten van je ex kwam net een mooie voorbij:

Liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen

Ik hoop echt dat karma zowel jou als je vriendinnetje inhaalt. Je kunt misschien de boel plat redeneren maar met dit soort waarden ben je gewoon niets minder dan een waardeloos mens.
pi_90645702
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef simmu het volgende:
ik als moeder van 2 (eentje van 8 maanden en eentje van 2) heb wel ff serieus de vraag hoe ze het in godsnaam voor elkaar krijgt om vreemd te gaan met die 3 in die leeftijden!

Dat vroeg ik me dus ook af...
pi_90645705
quote:

Haha ik heb er maar 1 maar dacht precies hetzelfde
  donderdag 30 december 2010 @ 20:40:08 #262
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_90645716
Zal die saaie man wel op passen dan
O)))
pi_90645728
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef arucard het volgende:
Zal die saaie man wel op passen dan
De sukkel...
pi_90645831
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

De sukkel...
Toch ook karma. Blijkbaar was hij vreemdgegaan met die sloerie in zn vorige relatie. Hij gaat straks eigenhandig merken hoe het voelt. Desondanks heel sneu als hij inmiddels van zn fouten heeft geleerd en een zorgzame lieve man is.

De echte slachtoffertjes hier liggen nu te slapen.
pi_90645847
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik praat het niet goed. :N

Vreemdgaan is niet netjes, maar het gebeurt wel regelmatig en dit topic gaat meer over de vraag hoe je daarmee om moet gaan als zijnde degene die vreemdgaat. Ik denk dat dat heel erg verschilt per situatie..
en ontopic: gewoon niet mee bemoeien. sorrie. ik snap dat het je vriendin is, edoch: niet mee bemoeien. geen mening over hebben, niks zeggen tegen wie dan ook. liefst geen topic op fok, maar da's een beetje laat nu. doe alsof je naam haas is: je weet niks. werkelijk in je eigen belang. want 9 van de 10 keer eindigt in mot naar jou toe.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90646149
quote:

Haar man is thuis.
Heb het weleens met haar gehad over dat ik vond dat ze eigenlijk teveel van huis was. Altijd al trouwens, maar goed, dat is niet echt de discussie :+
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Jolene22 het volgende:
In het topic loslaten van je ex kwam net een mooie voorbij:

Liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen

Ik hoop echt dat karma zowel jou als je vriendinnetje inhaalt. Je kunt misschien de boel plat redeneren maar met dit soort waarden ben je gewoon niets minder dan een waardeloos mens.
Waarom ik dan? :')
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef simmu het volgende:

[..]

en ontopic: gewoon niet mee bemoeien. sorrie. ik snap dat het je vriendin is, edoch: niet mee bemoeien. geen mening over hebben, niks zeggen tegen wie dan ook. liefst geen topic op fok, maar da's een beetje laat nu. doe alsof je naam haas is: je weet niks. werkelijk in je eigen belang. want 9 van de 10 keer eindigt in mot naar jou toe.
Dat vind ik dus moeilijk, ik zei al, ik geef om beiden en ik gun ze gewoon het hele gedoe niet. Eigenlijk zou ik t liefst de tijd terugdraaien voor ze, dat ze met mij naar de film ging ipv die avond naar de kroeg ofzo.
Dat schijnen mensen niet te snappen, dat ik het oprecht voor allebei heel erg en moeilijk vind en ik wil gewoon graag dat ze er zo goed mogelijk uit komen.. En ik weet ook niet hoe, ik weet alleen dat vertellen het niet gemakkelijker maakt
pi_90646156
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Toch ook karma. Blijkbaar was hij vreemdgegaan met die sloerie in zn vorige relatie. Hij gaat straks eigenhandig merken hoe het voelt. Desondanks heel sneu als hij inmiddels van zn fouten heeft geleerd en een zorgzame lieve man is.

De echte slachtoffertjes hier liggen nu te slapen.
Inderdaad... heb oprecht medelijden met de kinderen. Die zullen (zoals gewoonlijk) weer het slachtoffer hier van worden...

Dát is pas sneu. ;(
pi_90646224
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Haar man is thuis.
Heb het weleens met haar gehad over dat ik vond dat ze eigenlijk teveel van huis was. Altijd al trouwens, maar goed, dat is niet echt de discussie :+
Hij werkt maar is thuis, en zij werkt niet maar is teveel van huis? :?
pi_90646260
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:49 schreef Sosha het volgende:

[..]

Hij werkt maar is thuis, en zij werkt niet maar is teveel van huis? :?
Ze gaat 's avonds naar de kroeg he, niet overdag.
pi_90646312
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:50 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ah, op die manier.
pi_90646432
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:50 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

En wat denkt hij wat zij gaat doen (zonder hem)

Bij mij zouden alle alarmbellen allang af zijn gegaan... (ervaring, helaas...)
  donderdag 30 december 2010 @ 20:55:11 #272
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90646475
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb een vriendin die nu 12 jaar getrouwd is met een vrij saaie man.
Ze lijken van een afstandje totaal niet bij elkaar te passen.
Hij is netjes, zij een schoot, zij gaat graag uit, hij niet, zij is heel sociaal, als het aan hem lag, zou hij alleen collega's zien.

Ze houden veel van elkaar, maar er mist al een hele tijd iets.
Uit elkaar gaan is geen optie, voor geen van beiden. Op dit moment althans.

Nu heeft mijn vriendin een tijdje geleden een man ontmoet waar ze eens in de week ongeveer seks mee heeft. Ze voelt zich tot hem aangetrokken, maar zou nooit een relatie met hem beginnen verder.
Alleen heeft ze last van schuldgevoel en wil ze het opbiechten aan haar man.
Ik heb gezegd dat me dat niet zó slim lijkt, hij weet nu van niks en t is ok verder. Heb haar aangeraden te stoppen (dat wil ze ook wel, maar vindt t moeilijk) en niets te vertellen omdat hij niet een type is dat zich er overheen zou zetten en zij hem absoluut niet kwijt wil.
Zij twijfelt echter heel erg nu en ik wil haar graag overtuigen dat het beter is haar mond te houden, maar ik weet niet hoe.

Ps. Ze hebben drie jonge kinderen (1, 2 en 5) en zij heeft geen baan, opleiding, wat dan ook, hij regelt alles mbt betalingen enzo, ze zou niet weten wat ze moest zonder hem. Niet op praktisch gebied òf op emotioneel gebied...
Stoppen met bedriegen, en de kwestie aankaarten. Als het zo zwaar weegt dan hoort bij liefde en teamplay ook de mogelijkheid dit soort kwesties aan te kaarten.
J. <3
pi_90646525
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En wat denkt hij wat zij gaat doen (zonder hem)

Bij mij zouden alle alarmbellen allang af zijn gegaan... (ervaring, helaas...)
Sommige mensen vertrouwen elkaar en geven elkaar wat vrijheid en dat kan meestal ook gewoon prima.
Mijn ex ging regelmatig uit zonder mij en ik heb nooit een reden gehad om te twijfelen aan zijn bedoelingen daarmee.
pi_90646550
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:56 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Sommige mensen vertrouwen elkaar en geven elkaar wat vrijheid en dat kan meestal ook gewoon prima.
Mijn ex ging regelmatig uit zonder mij en ik heb nooit een reden gehad om te twijfelen aan zijn bedoelingen daarmee.
In dit geval kan het niet prima..
pi_90646613
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:55 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Stoppen met bedriegen, en de kwestie aankaarten. Als het zo zwaar weegt dan hoort bij liefde en teamplay ook de mogelijkheid dit soort kwesties aan te kaarten.
Ja, dat vind k dus ook en ik zou geen relatie willen waarin al bij voorbaat vaststond dat over dit soort misstappen niet te praten viel, alleen is het bij hem geen optie om te praten en eraan te werken. Dat, of hij heeft haar heel goed wijsgemaakt dat hij het nooit zou kunnen vergeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')