abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90646682
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:56 schreef Sosha het volgende:

[..]

In dit geval kan het niet prima..
Het kon twaalf jaar lang prima (in aug waren ze twaalf jaar getrouwd, ze kennen elkaar al langer) hij had geen reden om haar niet te vertrouwen.
pi_90646703
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:04 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ze hebben helemaal geen slecht huwelijk... zucht
Nee, ze hebben enkel een huwelijk waarbij een een vrouw thuis niet aan haar trekken komt en het maar elders gaat zoeken. Sterker nog, dat is een verrekte geslaagd huwelijk te noemen!
pi_90646730
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:56 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Sommige mensen vertrouwen elkaar en geven elkaar wat vrijheid en dat kan meestal ook gewoon prima.
Mijn ex ging regelmatig uit zonder mij en ik heb nooit een reden gehad om te twijfelen aan zijn bedoelingen daarmee.
Maar ze heeft 3 (jonge) kinderen en duikt toch iedere week de kroeg (en bed van een ander) zonder haar partner in?

Redelijk verdacht als je het mij vraagt...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90646885
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:59 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, ze hebben enkel een huwelijk waarbij een een vrouw thuis niet aan haar trekken komt en het maar elders gaat zoeken. Sterker nog, dat is een verrekte geslaagd huwelijk te noemen!
Ze heeft nooit in de gaten gehad dat ze in die zin (lichamelijk) wat tekort kwam, enkel dat ze hem soms wat saai vond...
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maar ze heeft 3 (jonge) kinderen en duikt toch iedere week de kroeg (en bed van een ander) zonder haar partner in?

Redelijk verdacht als je het mij vraagt...
Dat bed weet hij niet e die kroeg... tja, dat heeft ze altijd gedaan, hij is meer een thuiszitter en heeft daar allemaal geen zin in, zij dus wel. Dat is dus niets raars in hun relatie. In juli ofzo is ze voor t eerst na de geboorte van haar laatste weer geweest (borstvoeding) en die was toen een maand of 10 (dat was met mij trouwens) nu heeft ze gewoon weer zo'n periode, heeft ze ok vaker gehad en is dus bekend bij haar man.
pi_90646910
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:57 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ja, dat vind k dus ook en ik zou geen relatie willen waarin al bij voorbaat vaststond dat over dit soort misstappen niet te praten viel, alleen is het bij hem geen optie om te praten en eraan te werken. Dat, of hij heeft haar heel goed wijsgemaakt dat hij het nooit zou kunnen vergeven.
Waarom denk jij voor die man te kunnen denken? Die vriendin die wou het eigenlijk al vertellen toch? Alleen jij adviseerde dat zij dat beter niet kan doen. Ik neem aan dat die vriendin haar echtgenoot beter kent dan jij?
pi_90646942
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ze heeft nooit in de gaten gehad dat ze in die zin (lichamelijk) wat tekort kwam, enkel dat ze hem soms wat saai vond...

Ik zou me rot schrikken van mijn eigen gevoelens als ik aantrekkingskracht zou voelen bij een andere man. En daadwerkelijk vreemdgaan vind ik toch echt wel een gigantische stap :{
pi_90647054
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef LinkseVriend het volgende:

[..]

Waarom denk jij voor die man te kunnen denken? Die vriendin die wou het eigenlijk al vertellen toch? Alleen jij adviseerde dat zij dat beter niet kan doen. Ik neem aan dat die vriendin haar echtgenoot beter kent dan jij?
Ze twijfelde en vroeg mij raad.
En ik ken ze beiden en ik heb hem ook weleens meegemaakt dat hij ontzettend fel was over dit onderwerp. Hij dacht een keer dat ze vreemdging (ook alweer bijna tien jaar geleden is dat :o ) en begon mij helemaal uit te horen :') Dus ik kan wel een beetje inschatten hoe hij daarin staat (toen was ze 100% zeker niet vreemdgegaan trouwens, ze was bij mij op dat moment, maar hij geloofde haar niet omdat iemand anders had gezegd dat hij haar met een andere man had gezien. Naja,heel verhaal, hij was iig erg boos en stond op het punt om te gaan.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:06:34 #283
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90647063
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ik zou me rot schrikken van mijn eigen gevoelens als ik aantrekkingskracht zou voelen bij een andere man. En daadwerkelijk vreemdgaan vind ik toch echt wel een gigantische stap :{
Zooo mee eens, om hier anders over te denken moet je wel zo fucking egoïstisch en egocentrisch zijn.
pi_90647201
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ja, dat had zij dus ook./
En klopt, die ene keer kan ik me ergens nog wel voorstellen, ze had wat gedronken, was wat losser, voelde die aantrekkingskracht, tja, heel erg fout, maar kan het me voorstellen.
Kan me echter net zo goed als jullie niet voorstellen dat je het dan vaker gaat doen.
Maar goed, ik weet ook wat aantrekkingskracht kan doen en als het dan de eerste keer in je leven is. ik weet niet. Heb haar ook gezegd dat ze moest kappen, want vond het ook niet kunnen tov haar man.
pi_90647204
Ongelooflijk dit. :N

Gewoon vertellen! Had ze d'r benen maar dicht moeten houden; wat een slet zeg. Ik heb waarlijk totaal geen respect voor dit soort mensen! Had ze d'r bek maar open moeten trekken, moeten communiceren met haar man dat ze iets mist.

Dan nog te bedenken dat meneer de kostwinner is en er drie kinderen zijn... :r
pi_90647275
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:09 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ongelooflijk dit. :N

Gewoon vertellen! Had ze d'r benen maar dicht moeten houden; wat een slet zeg. Ik heb waarlijk totaal geen respect voor dit soort mensen! Had ze d'r bek maar open moeten trekken, moeten communiceren met haar man dat ze iets mist.

Dan nog te bedenken dat meneer de kostwinner is en er drie kinderen zijn... :r
Dat laatste vertelde k alleen maar om aan te geven dat er ook praktische problemen zijn, al is dat helemaal niet iets waar zij aan denkt. Dat is waar ik aan denk.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:11:54 #287
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90647318
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:09 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ja, dat had zij dus ook./
En klopt, die ene keer kan ik me ergens nog wel voorstellen, ze had wat gedronken, was wat losser, voelde die aantrekkingskracht, tja, heel erg fout, maar kan het me voorstellen.
Kan me echter net zo goed als jullie niet voorstellen dat je het dan vaker gaat doen.
Maar goed, ik weet ook wat aantrekkingskracht kan doen en als het dan de eerste keer in je leven is. ik weet niet. Heb haar ook gezegd dat ze moest kappen, want vond het ook niet kunnen tov haar man.
Alcohol als excuus gebruiken :') Je gaat er geen dingen van doen die je anders niet zou doen hoor. De drempel gaat omlaag, maar iemand die echt tegen vreemdgaan is verandert er niet ineens in een slet van....
Je blijft het proberen goed te praten, waarom?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90647325
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Dat laatste vertelde k alleen maar om aan te geven dat er ook praktische problemen zijn, al is dat helemaal niet iets waar zij aan denkt. Dat is waar ik aan denk.
Ik geloof écht niet dat zij daar niet aan gedacht heeft...
pi_90647362
Grijsmuisje je hebt nu genoeg reacties gehad om een keuze te maken lijkt me, wat ga je doen?
pi_90647404
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jij in het sentiment van 'oh ze wist niet wat ze miste!' kan trappen. Je lijkt sterk te suggereren alsof het bijna door de man komt, dat het zijn schuld is dat ze vreemd is gegaan. Hij is immers de saaie piet en wist haar niet zo botergeil te krijgen als de andere vent. Integendeel juist: tijd om een referentiekader op te bouwen had ze voordat ze in het huwelijksbootje stapte 12 jaar geleden. En for fuck sake, in 1998 was het heus niet meer zo dat trouwen een keiharde sociale norm was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2010 21:15:07 ]
pi_90647408
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Alcohol als excuus gebruiken :') Je gaat er geen dingen van doen die je anders niet zou doen hoor. De drempel gaat omlaag, maar iemand die echt tegen vreemdgaan is verandert er niet ineens in een slet van....
Tsja..

Ik heb meegemaakt dat een vriendin bij het uitgaan wat aangeschoten werd, en ze vroeg mij om op te letten dat ze niet met een bepaalde jongen zou gaan zoenen, want ze had al een vriend... Ik vond dat op zich best verstandig :'). Ware het niet dat ze nog geen uur later met nóg een andere jongen stond te zoenen. Ik heb ze tot drie keer toe fysiek bij elkaar weggetrokken, het mocht niet baten :'). Stik er dan maar in.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:15:21 #292
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90647486
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:13 schreef Sosha het volgende:

[..]

Tsja..

Ik heb meegemaakt dat een vriendin bij het uitgaan wat aangeschoten werd, en ze vroeg mij om op te letten dat ze niet met een bepaalde jongen zou gaan zoenen, want ze had al een vriend... Ik vond dat op zich best verstandig :'). Ware het niet dat ze nog geen uur later met nóg een andere jongen stond te zoenen. Ik heb ze tot drie keer toe fysiek bij elkaar weggetrokken, het mocht niet baten :'). Stik er dan maar in.
Juist omdat ze het vroeg was omdat ze wist dat er een dikke kans was dat het ging gebeuren :P Je bevestigd mijn punt hier eerder mee ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90647539
@ Frag_adder, daar heb je een punt ja. Needless to say, we zijn geen vriendinnen meer :')
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Jolene22 het volgende:
Grijsmuisje je hebt nu genoeg reacties gehad om een keuze te maken lijkt me, wat ga je doen?
Ja, laten we er een eind aan breien idd, een tweede topic lijkt me niet zo nuttig.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:17:11 #294
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90647581
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:16 schreef Sosha het volgende:
@ Frag_adder, daar heb je een punt ja. Needless to say, we zijn geen vriendinnen meer :')

[..]

Ja, laten we er een eind aan breien idd, een tweede topic lijkt me niet zo nuttig.
Mij ook niet.
pi_90647585
Als je trouwens positieve reacties wil ontvangen, moet je het eens op dat viva-forum proberen. Daar zit het vol met sletten die vreemdgaan goed praten. :r
pi_90647611
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

De drempel was dus lager, precies wat ik zeg :{
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ik geloof écht niet dat zij daar niet aan gedacht heeft...
Misschien is het dor haar hoofd geschoten, maar het is echt niet het beangrijkste. Zij maakt zich druk om het feit dat ze hem kwetst, om de kinderen, om dat soort dingen, ze wil hem niet kwijt omdat ze van hem houdt.
We hebben het er een tijdje geleden over gehad omdat mijn oom toen wegging bij zijn vrouw en ik dat niet had zien aankomen en het me meer deed dan ik wilde toegeven. Toen hadden we het erover hoe het zou gaan als zij uit elkaar zouden gaan en ze ziet dat geld en rekeningen en huis en al die dingen gewoon veel te simpel, alsof ze in haar vingers kan knippen en het is er. Ik ben daar wat nuchterder in en daar baseer ik dus op dat dat niet iets is waar ze zich druk om maakt.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Jolene22 het volgende:
Ten eerste maar eens zeggen dat ik er niet tussenin wil staan en me er niet mee wil bemoeien.
Hoe moeilijk ik dat ook vind.
(Ik zit bijna te huilen nu, zo stom :@ )
pi_90647630
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef Dolichologofobie het volgende:
Als je trouwens positieve reacties wil ontvangen, moet je het eens op dat viva-forum proberen. Daar zit het vol met sletten die vreemdgaan goed praten. :r
Hee zeg, ik zit ook wel eens op 't Viva-forum ;)
pi_90647675
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

De drempel was dus lager, precies wat ik zeg :{
Als ze slechts alcohol nodig had om vreemd te kunnen gaan, wás de drempel al niet zo heel hoog...

edit Shit, ik had verwacht dat er inmiddels wel weer iemand tussen zou zitten :9
pi_90647719
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:13 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jij in het sentiment van 'oh ze wist niet wat ze miste!' kan trappen. Je lijkt sterk te suggereren alsof het bijna door de man komt, dat het zijn schuld is dat ze vreemd is gegaan. Hij is immers de saaie piet en wist haar niet zo botergeil te krijgen als de andere vent. Integendeel juist: tijd om een referentiekader op te bouwen had ze voordat ze in het huwelijksbootje stapte 12 jaar geleden. En for fuck sake, in 1998 was het heus niet meer zo dat trouwen een keiharde sociale norm was.
Ik roep niet 'ze wist niet wat ze miste' ik roep dat ze niets miste.
En toen bleek ineens dat ze idd zo geil als boter kon worden van een andere vent. Waar ze dus van schrok.
pi_90647723
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:18 schreef Sosha het volgende:

[..]

Hee zeg, ik zit ook wel eens op 't Viva-forum ;)
Mijn zus ook - Ik denk net ineens, laat ik er eens een kijkje nemen, kom ik dit topic tegen: "verlieft op een beroemhijd, o god help!!!"
:'( :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')