Het is geen domhouden, het is heel logisch.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
heerlijk, een god die zijn onderdanen dom houdt, om vevolgens in oneindige discussies te belanden in een ONZ topic
0-3 voor de wetenschap dan maar.
Post 242... duurde nog best ff. Zijn je highlights stuk?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef Dirkh het volgende:
Gaat Paul ook langs de deuren? Neukt ie ook met zijn zusje/moeder/vader/ouderling/pastoor/domine?
Jammer dat de review uitsluitend positief is, wat gewoon geen weerspiegeling van de werkelijkheid is.
Deaud en de rotting
eerste keer dat ik het met je eens ben!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef Dirkh het volgende:
Gaat Paul ook langs de deuren? Neukt ie ook met zijn zusje/moeder/vader/ouderling/pastoor/domine?
Jammer dat de review uitsluitend positief is, wat gewoon geen weerspiegeling van de werkelijkheid is.
Deaud en de rotting
hij had een tweet van yvonne nodig om op dit topic te komenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Post 242... duurde nog best ff. Zijn je highlights stuk?
Ik lig helemaal dubbelquote:Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat ook mooi aan atheïsten is, is dat ze nooit een ander fysiek zullen pijnigen om hun overtuiging te 'beschermen'.
Dit in tegenstelling tot gelovigen. Je ziet nu nooit eens een zelfmoordatheïst.
Kindernevendienst was tof.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Paul het volgende:
Maar het valt allemaal wel mee trouwens hoor.
Ik ga alleen met Pasen en Kerst naar de kerk. Vroeger ging ik elke week![]()
![]()
Kindernevendienst enzo
Nee, mijn laptop is stuk...moest ff een andere opsnorrenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Post 242... duurde nog best ff. Zijn je highlights stuk?
De boel is afgezetquote:
Hallo, ik zeg toch nergens dat ik een probleem heb met het geloof. Ik heb alleen een bloedhekel aan de zogenaamde uitleggers van welk geloof dan ook. Hou het lekker voor jezelf en val anderen er niet mee lastig.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef Aalbers het volgende:
Ik geef toe dat christenen heel veel slachtoffers hebben gemaakt. Maar heel veel kun je wel onder christenen scharen, terwijl die niet echt christenen zijn.
Als ik naar de Dam in Amsterdam ga, en daar in naam van de koningin 15 mensen doodschiet, is dat toch niet de schuld van de koningin?
In de Bijbel wordt nergens opdracht gegeven tot moorden, en de heilige oorlog te voeren om iedereen te bekeren.
Dus je hebt nu een hekel aan mij?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hallo, ik zeg toch nergens dat ik een probleem heb met het geloof. Ik heb alleen een bloedhekel aan de zogenaamde uitleggers van welk geloof dan ook. Hou het lekker voor jezelf en val anderen er niet mee lastig.
Ja maar die aalbers meent het ook echtquote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, Aalbers hier, ik heb een medestander, gelukkig
Waarom tweet niemand mij? Ik ben nog druk bezig om reclame te maken voor mijn fok interview her en derquote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Is Paul al gesignaleerd in dit topic? Of is hij te bang op te reageren?
nou voor deze keer zie ik het door de vingers !quote:Op donderdag 30 december 2010 17:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
De boel is afgezetprobeer het om 19 uur weer een keer.
ik ook, ik ben zulks een domme gristen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar die aalbers meent het ook echt
Geloof ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook, ik ben zulks een domme gristen.
Het zijn geen bekeringsposts, het zijn antwoorden op valse beschuldigingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geloof ik nietWaar zijn jou ellenlange bekeringsposts?
Daar mocht je tenminste knippen en plakken. Meestal deed ik hier niet aan mee, ik hosselde de leidster.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
kindernevendienstEchte bazen gaan gewoon in de kerk zitten en luisteren naar de preek
Wat ga je maken? Gebakken heidenen?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef Aalbers het volgende:
Ik ga koken. Ik wil met alle plezier proberen vragen te beantwoorden als je vragen hebt. Ik weet ook niet alles, maar doe het met plezier.
Oh, kan, ik scolldequote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Het zijn geen bekeringsposts, het zijn antwoorden op valse beschuldigingen.
Gebakken lucht.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ga je maken? Gebakken heidenen?
quote:Het agnosticisme is een filosofische positie die geen bevestigende of ontkennende uitspraken doet over het bestaan van bovennatuurlijke verschijnselen. Veel agnosten benadrukken de onmogelijkheid om religieuze ideeën over vermeende bovennatuurlijke verschijnselen met een traditionele wetenschappelijke aanpak te bewijzen. Het woord is afgeleid van het Griekse gnosis (kennis) met het voorvoegsel a (niet). Letterlijk is dus een agnost "iemand die geen kennis heeft", die claimt geen kennis te kunnen bezitten over de vraag of er een God is of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |