quote:Op donderdag 30 december 2010 17:37 schreef TWP het volgende:
[ afbeelding ]
In de (heilige) geest van dit topic.
Klopt, maar dat leg ik dus toch ook uit in dat stukje.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, de bijbel is toch het woord Gods, het oude testament opgeschreven uit overleveringsverhalen van abraham en zo, door hetgeen God hen vertelde? En God weet toch alles en dus dat er zwaartekracht, heelal, dat de aarde rond is, enz.
Er zijn 10.000 mods in dit topic, ik denk dat die het wel weten he?quote:
heerlijk, een god die zijn onderdanen dom houdt, om vevolgens in oneindige discussies te belanden in een ONZ topicquote:Op donderdag 30 december 2010 17:44 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Klopt, maar dat leg ik dus toch ook uit in dat stukje.
Dit topic staat in exact het juiste forum.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef aight1 het volgende:
Er zijn 10.000 mods in dit topic, ik denk dat die het wel weten he?
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Er zijn 10.000 mods in dit topic, ik denk dat die het wel weten he?
Ik geef toe dat christenen heel veel slachtoffers hebben gemaakt. Maar heel veel kun je wel onder christenen scharen, terwijl die niet echt christenen zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat ook mooi aan atheïsten is, is dat ze nooit een ander fysiek zullen pijnigen om hun overtuiging te 'beschermen'.
Dit in tegenstelling tot gelovigen. Je ziet nu nooit eens een zelfmoordatheïst.
Inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat ook mooi aan atheïsten is, is dat ze nooit een ander fysiek zullen pijnigen om hun overtuiging te 'beschermen'.
Het is geen domhouden, het is heel logisch.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
heerlijk, een god die zijn onderdanen dom houdt, om vevolgens in oneindige discussies te belanden in een ONZ topic
0-3 voor de wetenschap dan maar.
Post 242... duurde nog best ff. Zijn je highlights stuk?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef Dirkh het volgende:
Gaat Paul ook langs de deuren? Neukt ie ook met zijn zusje/moeder/vader/ouderling/pastoor/domine?
Jammer dat de review uitsluitend positief is, wat gewoon geen weerspiegeling van de werkelijkheid is.
Deaud en de rotting
eerste keer dat ik het met je eens ben!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef Dirkh het volgende:
Gaat Paul ook langs de deuren? Neukt ie ook met zijn zusje/moeder/vader/ouderling/pastoor/domine?
Jammer dat de review uitsluitend positief is, wat gewoon geen weerspiegeling van de werkelijkheid is.
Deaud en de rotting
hij had een tweet van yvonne nodig om op dit topic te komenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Post 242... duurde nog best ff. Zijn je highlights stuk?
Ik lig helemaal dubbelquote:Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |