Die zijn er niet, dat heeft toch geen zinquote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geloof ik nietWaar zijn jou ellenlange bekeringsposts?
Lees nog eens terug. Niemand viel het geloof aan, alleen gelovigen. Nu niet het één en ander met elkaar mixen hè.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef Aalbers het volgende:
Dus je hebt nu een hekel aan mij?
Ik wil puur mijn geloof uitleggen, als men het aanvalt en verkeerd behandeld
atheistisch agnost of theistisch agnost?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef Renesite het volgende:
Hoi ik ben Agnost. Bewijs het maar eens
[..]
quote:Ofni
Beschimmeld.
Waarom ben ik nou weer een idioot?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef yvonne het volgende:
Dat je Grrrrrrrrrrrristelijk bent, ach, tsja,![]()
![]()
maar dat grrrrrrrrrrristelijke samen met deze uitspraken:
Paul in de toekomst
Iedereen probeert de toekomst te bekijken. De een doet dat iets negatiever dan de ander, daarom mijn vraag aan Paul: Wat wil je in de toekomst anders zien aan FOK!? "Dat Tong80 ook eens wat normaler gaat posten. Ik probeer ook normaler te doen, maar Tong80 blijft maar kloten en kuttopics openen. Het slaat helemaal nergens op, hij zit alleen maar te stangen. Als hij bijvoorbeeld een nieuwstopic opent staat er nooit een bron bij of foto. En als SwJ een topic van hem sluit, opent hij er nog zes om dat hij zijn wil wilt doordrukken. Dus Tong80, wordt eens volwassen man! En dat je een oldbie bent, kan me geen ruk schelen."
Gottegottegottegot,
a) al mijn oordelen over grrrrrrrristenen zijn accuut waar
b) je bent gestoord
c) mensen die jou leuk vinden zijn nog gestoorder
d) die porsche is een achterlijke idioot
e) je bent de grootste enge slijmjurk die er hier rondloopt
f) hup, ga lekker klagen in ONZ-fb
g) je bent gestoord
h) dat had ik al gehad
Ik heb daarentegen niets met theologie omdat het allemaal onbewijsbaar is. Derhalve: atheistisch agnost.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef MASD het volgende:
[..]
atheistisch agnost of theistisch agnost?
http://forum.fok.nl/user/history/176939quote:Op donderdag 30 december 2010 17:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een idioot?
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een idioot?
Herstel:quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Lees nog eens terug. Niemand viel het geloof aan, alleen gelovigen. Nu niet het één en ander met elkaar mixen hè.
En een hekel aan je heb ik niet, maar ik vind je wel irritant als je spreekt in woorden als 'mijn geloof verkeerd behandelen'.
Leuk, alleen maar goede posts te zien.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/176939
dat bierflesje van je spuit spermaquote:Op donderdag 30 december 2010 18:01 schreef Paul het volgende:
Vanavond ben ik niet op fok, ik moet even afkoelen van ZOVEEL aandacht/pm's/tweets in 1 keer
Ja, ze zijn allemaal jaloers op ons.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:59 schreef Paul het volgende:
[..]
iets met foto's maken in een trein
WE ZIJN WEL IN HET FOKNIEUWS HE PORSCHE WE ZIJN ZO POPULAIR![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat 99% van de atheïsten ook agnost is.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb daarentegen niets met theologie omdat het allemaal onbewijsbaar is. Derhalve: atheistisch agnost.
Jij hebt een behoorlijke persoonlijkheidsstoornis, deze hoef ik qua geloof zeker niet in te kopen hè?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:01 schreef Paul het volgende:
Vanavond ben ik niet op fok, ik moet even afkoelen van ZOVEEL aandacht/pm's/tweets in 1 keer
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou voor deze keer zie ik het door de vingers !
volgende keer krijg je een note
Klopt, maar atheïst zijn is gelijk zo stoer. Want dan ben je ergens op tegen. Dat is tof. Lekker ' ergens bij horen'quote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% van de atheïsten ook agnost is.
Jaja, ik was al braafquote:Op donderdag 30 december 2010 18:03 schreef Driepink het volgende:
he yvonne, had je mn waarschuwing nog gelezen ? bij deze nog een keer!
[..]
Nee, verdiep je er iets meer in.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% van de atheïsten ook agnost is.
Mensen met een stoornis hebben wel vaker een vermoeidheid na een overdaad aan prikkels. Dan snappen ze ook niet meer wat positief en negatief is. Dat veroorzaakt een shock effect.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt een behoorlijke persoonlijkheidsstoornis, deze hoef ik qua geloof zeker niet in te kopen hè?
mooizo, laat ik het niet meer meemaken,quote:
Welke post?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
Zie, weer niemand die durft te reageren op mij. Dus ik ga de discussie niet meer aan ook.
Of je kunt mij vertellen waarom ik fout zit zodat ik de komende jaren geen religiestudie hoef te doen om gelijk te hebben op het internet.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, verdiep je er iets meer in.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welke post?
O ja, gelovigen claimen ook altijd het aspect: betekenis gevend aan leven.
Waarom zou leven betekenis moeten hebben? Dat begrijp ik nou nooit.
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die zijn er niet, dat heeft toch geen zinAls ik weer ga komen met: "Jezus was een wijs man, daar is de wetenschap het over eens, maar hij zegt dat hij de zoon van God is, dan zou hij anno nu voor gek worden verklaard... Dan moet Jezus toch wel de zoon van God zijn?" CS Lewis, dan reageert er niemand of draait men er omheen...
Nee, te lui voor, ikquote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Of je kunt mij vertellen waarom ik fout zit zodat ik de komende jaren geen religiestudie hoef te doen om gelijk te hebben op het internet.
Hoi. Je moet wel weggaan als je weggaat he. Hoiie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |