Ja, doei, vraag een ban aan.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Dalando het volgende:
Voorbeeldtopics door moderators & FA's_!
Wie, jij?quote:
Dit ja, eigenlijk is negeren gewoon de beste remedie. Die jongen kickt op aandacht, of het nou positief of negatief isquote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Hyman het volgende:
Paul staat wel erg in de spotlights vandaag, dat maakt het alleen maar erger
Nee, de TS. En ja, ik heb door dat dit Yvonne is, maar als een normaal lid zo'n topic zou openen zou het waarschijnlijk ook gesloten worden. Ook nog die vooroordelen over Christenen, ik vind het een beetje jammer (Neehee, ik ben zelf niet christelijk.)quote:
Nee, bij dat Grrrrrrrrrristelijk haakte ik afquote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Goed topic
Maar jij hebt dus dat hele interview gelezenik was halverwege pagina 1 al afgehaakt
Paultje Pils de cameraman
Ach ende weequote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Nee, de TS. En ja, ik heb door dat dit Yvonne is, maar als een normaal lid zo'n topic zou openen zou het waarschijnlijk ook gesloten worden. Ook nog die vooroordelen over Christenen, ik vind het een beetje jammer (Neehee, ik ben zelf niet christelijk.)
Aka Paultjuhhquote:
Dit bedoelde ik dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Aalbers het volgende:
Triest topic. Zeer triest.
Ik ben geen voorstander van Paul, maar dat je zoiets doet als admin? Triest.
Zo ver ben ik niet eens gekomen volgens mijquote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, bij dat Grrrrrrrrrristelijk haakte ik af
Ze bestaanquote:Op donderdag 30 december 2010 17:08 schreef Aalbers het volgende:
Yvonne, wat is er mis met christenen?
Zijn gewoon irritante kutjes die allemaal dood moeten. Net als elke andere aanhanger van religie.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:08 schreef Aalbers het volgende:
Yvonne, wat is er mis met christenen?
Aangenaam. En kun je ook beargumenteren dat ik een kutje ben, die dood moet?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zijn gewoon irritante kutjes die allemaal dood moeten. Net als elke andere aanhanger van religie.
Of spreek ik nu voor mijn beurt?
Als je je er zo aan ergert, ga je toch zélf dood? 1 persoon of miljarden mensen? Ik kies dan voor jou, sterf dan maarquote:Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zijn gewoon irritante kutjes die allemaal dood moeten. Net als elke andere aanhanger van religie.
Immer, maar wat maakt dat uit? Dit is FOK!, niet één of ander christelijk kutforum.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Mwoah, ik kan me zomaar voorstellen dat er meer mensen zijn dan alleen Swets, die er zo over denken...quote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Als je je er zo aan ergert, ga je toch zélf dood? 1 persoon of miljarden mensen? Ik kies dan voor jou, sterf dan maar.
Wantquote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Als je je er zo aan ergert, ga je toch zélf dood?
Dat snap ik. Ik niet.quote:1 persoon of miljarden mensen? Ik kies dan voor jou.
Is alsnog een minderheid vergeleken met al die gelovigen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mwoah, ik kan me zomaar voorstellen dat er meer mensen zijn dan alleen Swets, die er zo over denken...
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef Poemgirl het volgende:
Ohja, wat een vuile meeloper ben je ook. Je zit zulke dingen alleen maar te zeggen omdat yvonne een admin is, in de hoop minder snel bans te krijgen of zoiets
Omdat het makkelijker is als je je zélf aanpast, dan miljarden anderen voor jou aan te laten passen. Waarom ZOU iemand dat willen doen, voor 1 of andere randdebiel die hier loopt te typen achter zijn toetsenbordje dat ze allemaal dood moeten?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want
[..]
Dat snap ik. Ik niet.
Daarin kun je je flink vergissen, al is het maar omdat de ene groep gelovigen de andere groep het licht in de ogen niet gunt. En dan hebben we het nog niet eens over ongelovigen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Is alsnog een minderheid vergeleken met al die gelovigen.
Wie zegt dat ik wil dat ze zich aanpassenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:13 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Omdat het makkelijker is als je je zélf aanpast, dan miljarden anderen voor jou aan te laten passen. Waarom ZOU iemand dat willen doen, voor 1 of andere randdebiel die hier loopt te typen achter zijn toetsenbordje dat ze allemaal dood moeten?
mooi geformuleerd, maar ik vraag me om eerlijk te zijn eigenlijk wel af waar je je druk over maaktquote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef yvonne het volgende:
Dat je Grrrrrrrrrrrristelijk bent, ach, tsja,![]()
![]()
maar dat grrrrrrrrrrristelijke samen met deze uitspraken:
Paul in de toekomst
Iedereen probeert de toekomst te bekijken. De een doet dat iets negatiever dan de ander, daarom mijn vraag aan Paul: Wat wil je in de toekomst anders zien aan FOK!? "Dat Tong80 ook eens wat normaler gaat posten. Ik probeer ook normaler te doen, maar Tong80 blijft maar kloten en kuttopics openen. Het slaat helemaal nergens op, hij zit alleen maar te stangen. Als hij bijvoorbeeld een nieuwstopic opent staat er nooit een bron bij of foto. En als SwJ een topic van hem sluit, opent hij er nog zes om dat hij zijn wil wilt doordrukken. Dus Tong80, wordt eens volwassen man! En dat je een oldbie bent, kan me geen ruk schelen."
Gottegottegottegot,
a) al mijn oordelen over grrrrrrrristenen zijn accuut waar
b) je bent gestoord
c) mensen die jou leuk vinden zijn nog gestoorder
d) die porsche is een achterlijke idioot
e) je bent de grootste enge slijmjurk die er hier rondloopt
f) hup, ga lekker klagen in ONZ-fb
g) je bent gestoord
h) dat had ik al gehad
Dat heb je zo in deze periode hequote:
En dus? Wou je zeggen dat de meerderheid altijd gelijk heeft?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef Poemgirl het volgende:
Is alsnog een minderheid vergeleken met al die gelovigen.
Dat doe ik ook niet. Ben het met je eens, geloven is een keuze, en die kan/mag je niet opdringen. Als de meerderheid wil dat de winkels op zondag open zijn, prima.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Er hoeft niemand dood, maar flikker op met je normen en waarden proberen op te dringen. Als ik wil winkelen op zondag, wie ben jij om te zeggen dat het een rustdag is?
Om 1 van de vele voorbeelden te noemen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat heb je zo in deze periode he
En jij bent euh..crew?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Aalbers het volgende:
Triest topic. Zeer triest.
Ik ben geen voorstander van Paul, maar dat je zoiets doet als admin? Triest.
Polio-vaccin weigeren omdat het tegen het geloof is (al zijn dat de die-hards geloof ik)quote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Ben het met je eens, geloven is een keuze, en die kan/mag je niet opdringen. Als de meerderheid wil dat de winkels op zondag open zijn, prima.
Meerdere voorbeelden?
Ja Paul is een lul, maar de uitwerking die dit topic heeft is wel lolligquote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef HeatWave het volgende:
hey!.
We laten ons afleiden van het echte onderwerp van dit topic.
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef HeatWave het volgende:
hey!.
We laten ons afleiden van het echte onderwerp van dit topic.
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Goede deal: Weblog-ban ruilen voor een forum-ban.
Heb je je contract wel goed gelezen?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ja. Dus moet ik Paul verafschuwen ofzo?
Ben je gelovig?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Aangenaam. En kun je ook beargumenteren dat ik een kutje ben, die dood moet?
En gooit iedereen weer gewoon met etenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind het maar eng en hypocriet. Morgen scheld iedereen elkaar weer de tering in.
Oeh dan zijn we weer in de gewone FOK! wereld beland
Flikker toch op mensen, ik maak een ONZ topic zoals ik al 11 jaar maakquote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
mooi geformuleerd, maar ik vraag me om eerlijk te zijn eigenlijk wel af waar je je druk over maakt
jij hebt de macht toch, hij niet
als die dom doet ban je hem gewoon weer
Neuh, maar dit:quote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ja. Dus moet ik Paul verafschuwen ofzo?
vind ik dan weer triestquote:maar dat je zoiets doet als admin? Triest.
Niet bepaald.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En gooit iedereen weer gewoon met eten
OT: Ik vind Paul niet leuk, jij?
Maar leg eens uit dan waarom Jezus meer 'echt' zou moeten zijn dan bv. Sinterklaas, of de Kerstman? Of Star Trek?quote:
Oh, nou opgelost.quote:
Ik heb trouwens ook wel zo het idee dat het eraan ligt wel geloof je aanhangt... Ik voel me nooit zo snel op de tenen getrapt.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Ik vind het wel grappig dat de meeste gelovigen die dit topic aanklikken zo vreselijk op hun teentjes getrapt zijn
Dit dus. Ik vind dat wel de domste reactie die ik hier heb gelezen. Als ie er zó niet tegenkan, gaat ie maar zelf dood. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Omdat ik gelovig ben, moet ik dood? Vreemd argument. Waarom moeten gelovigen dood?
Hoezo? Ik draag mijn steentje bij aan sport omdat ik sport leuk vind, niet omdat ik de admins wil eren.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, maar dit:
[..]
vind ik dan weer triest
Ons hupje jaquote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol Yvonne
![]()
Volgende maand een interview met hupt?
Maar enig FOK!gevoel in je leier heb je blijkbaar niet, het forum is de FP nietquote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Hoezo? Ik draag mijn steentje bij aan sport omdat ik sport leuk vind, niet omdat ik de admins wil eren.
Preciesquote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Omdat ik gelovig ben, moet ik dood?
Ochquote:Vreemd argument.
Omdat het allemaal irritante kutjes zijn. Dit punt waren we al een keer gepasseerd.quote:Waarom moeten gelovigen dood?
Hij bestraat tuinen. Voortuinen, achtertuinen, tuinen van A tot Z.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ons hupje jaIk was het al bijna weer vergeten, hoe zou 't daarmee zijn?
Dat dusquote:
Je vergeet ze de grafkanker te wensen, een gasfles toe te gooien en adviseren een dagboek te kopenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar kan ik 'm boeken? Lijkt me wel humorquote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij bestraat tuinen. Voortuinen, achtertuinen, tuinen van A tot Z.
He trut... sterf.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vind dat wel de domste reactie die ik hier heb gelezen. Als ie er zó niet tegenkan, gaat ie maar zelf dood. Probleem opgelost.
Maar jij bent ook een irritant kutje. Waar wil je je graf? Of kies je liever voor een crematie?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies
[..]
Och
[..]
Omdat het allemaal irritante kutjes zijn. Dit punt waren we al een keer gepasseerd.
Prima, dat geeft mij dan het recht je voor de schermen af te fikken, nietwaar?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Hoezo? Ik draag mijn steentje bij aan sport omdat ik sport leuk vind, niet omdat ik de admins wil eren.
Ik heb nog wel een paar suggesties voor andere kandidatenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, dat geeft mij dan het recht je voor de schermen af te fikken, nietwaar?
Ik sterf niet, ik brand gewoon op de hel.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een irritant kutje. Waar wil je je graf? Of kies je liever voor een crematie?
Ja, en MIJN mening geef ik net in de OPquote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef Poemgirl het volgende:
Alsof de hele crew het met jou eens moet zijn. Iedereen zijn eigen mening.
Dat Jezus geleefd heeft hoeven we niet te bediscussieren. Er zijn genoeg wetenschappelijke bewijzen, en menig wetenschapper zegt dat hij dus bestaan heeft, en ook is gekruizigd. Christenen geloven echter dat hij is opgestaan uit de dood, wat de wetenschappers niet beamen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar leg eens uit dan waarom Jezus meer 'echt' zou moeten zijn dan bv. Sinterklaas, of de Kerstman? Of Star Trek?
Volle tankquote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik sterf niet, ik brand gewoon op de hel.
Daarom zei ik ook meestenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook wel zo het idee dat het eraan ligt wel geloof je aanhangt... Ik voel me nooit zo snel op de tenen getrapt.
Nee, die is op saxofoon-lesquote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Is Paul al gesignaleerd in dit topic? Of is hij te bang op te reageren?
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, dat geeft mij dan het recht je voor de schermen af te fikken, nietwaar?
Ik zeg niet dat je dat NIET doetquote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en MIJN mening geef ik net in de OP
Je moet nog even een keer uitleggen dat we hier in ONZ zitten, misschien, heeeeel misschien valt er ergens een kwartjequote:
Het is een logische verklaring als je alle onduidelijkheden, tegenstrijdigheden en onvolkomenheden voor lief neemt ja. Verder is er niks logisch aan dat 1 'persoon' dit allemaal heeft geschapen. Verder wil ik best geloven dat 'hij' geleefd heeft, maar er leven en hebben miljarden anderen geleefd op deze planeet, dus dat an sich is nog niet echt een reden tot totale en absurde verering van een persoon.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Dat Jezus geleefd heeft hoeven we niet te bediscussieren. Er zijn genoeg wetenschappelijke bewijzen, en menig wetenschapper zegt dat hij dus bestaan heeft, en ook is gekruizigd. Christenen geloven echter dat hij is opgestaan uit de dood, wat de wetenschappers niet beamen.
Ik kan niet bewijzen dat Jezus bestaat in de zin van God. Ik geloof dat hij is opgestaan uit de dood. Als een God de wereld kan scheppen met al haar leven, dan kan die ook wel uit de dood opstaan. Dat vind ik dan niet zo moeilijk te geloven.
Voor mij is het een logische verklaring van hoe de aarde is ontstaan, en wat het doel en nut van het leven op aarde is.
Ik heb overigens nog best een interessant SF boek gelezen over de 'wederopstanding', deze zou door de romeinen in scene gezet zijn...quote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Dat Jezus geleefd heeft hoeven we niet te bediscussieren. Er zijn genoeg wetenschappelijke bewijzen, en menig wetenschapper zegt dat hij dus bestaan heeft, en ook is gekruizigd. Christenen geloven echter dat hij is opgestaan uit de dood, wat de wetenschappers niet beamen.
Ik kan niet bewijzen dat Jezus bestaat in de zin van God. Ik geloof dat hij is opgestaan uit de dood. Als een God de wereld kan scheppen met al haar leven, dan kan die ook wel uit de dood opstaan. Dat vind ik dan niet zo moeilijk te geloven.
Voor mij is het een logische verklaring van hoe de aarde is ontstaan, en wat het doel en nut van het leven op aarde is.
Omdat Jezus uit de dood is opgestaan is de aarde ontstaanquote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Want? Wat heeft ie misdaan om een ban te krijgen? Als admins iedereen die ze niet mogen gaan bannen, schiet het helemaal niets op hier.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:22 schreef Driepink het volgende:
ik vind dit topic echt leuk..
kyken hoe mensen lopen te kibbelen..
alleen die doodsverwensingen vind ikdan wel weer ver gaan..
maar yvonne, zoals ik eerder vroeg, waarom maak je je hier druk over? geef hem gewoon weer een ban dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |