Neuh, maar dit:quote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ja. Dus moet ik Paul verafschuwen ofzo?
vind ik dan weer triestquote:maar dat je zoiets doet als admin? Triest.
Niet bepaald.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En gooit iedereen weer gewoon met eten
OT: Ik vind Paul niet leuk, jij?
Maar leg eens uit dan waarom Jezus meer 'echt' zou moeten zijn dan bv. Sinterklaas, of de Kerstman? Of Star Trek?quote:
Oh, nou opgelost.quote:
Ik heb trouwens ook wel zo het idee dat het eraan ligt wel geloof je aanhangt... Ik voel me nooit zo snel op de tenen getrapt.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Ik vind het wel grappig dat de meeste gelovigen die dit topic aanklikken zo vreselijk op hun teentjes getrapt zijn
Dit dus. Ik vind dat wel de domste reactie die ik hier heb gelezen. Als ie er zó niet tegenkan, gaat ie maar zelf dood. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Omdat ik gelovig ben, moet ik dood? Vreemd argument. Waarom moeten gelovigen dood?
Hoezo? Ik draag mijn steentje bij aan sport omdat ik sport leuk vind, niet omdat ik de admins wil eren.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, maar dit:
[..]
vind ik dan weer triest
Ons hupje jaquote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol Yvonne
![]()
Volgende maand een interview met hupt?
Maar enig FOK!gevoel in je leier heb je blijkbaar niet, het forum is de FP nietquote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Hoezo? Ik draag mijn steentje bij aan sport omdat ik sport leuk vind, niet omdat ik de admins wil eren.
Preciesquote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Omdat ik gelovig ben, moet ik dood?
Ochquote:Vreemd argument.
Omdat het allemaal irritante kutjes zijn. Dit punt waren we al een keer gepasseerd.quote:Waarom moeten gelovigen dood?
Hij bestraat tuinen. Voortuinen, achtertuinen, tuinen van A tot Z.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ons hupje jaIk was het al bijna weer vergeten, hoe zou 't daarmee zijn?
Dat dusquote:
Je vergeet ze de grafkanker te wensen, een gasfles toe te gooien en adviseren een dagboek te kopenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zijn gewoon irritante kutjes die allemaal dood moeten. Net als elke andere aanhanger van religie.
Of spreek ik nu voor mijn beurt?
Waar kan ik 'm boeken? Lijkt me wel humorquote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij bestraat tuinen. Voortuinen, achtertuinen, tuinen van A tot Z.
He trut... sterf.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vind dat wel de domste reactie die ik hier heb gelezen. Als ie er zó niet tegenkan, gaat ie maar zelf dood. Probleem opgelost.
Maar jij bent ook een irritant kutje. Waar wil je je graf? Of kies je liever voor een crematie?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies
[..]
Och
[..]
Omdat het allemaal irritante kutjes zijn. Dit punt waren we al een keer gepasseerd.
Prima, dat geeft mij dan het recht je voor de schermen af te fikken, nietwaar?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Hoezo? Ik draag mijn steentje bij aan sport omdat ik sport leuk vind, niet omdat ik de admins wil eren.
Ik heb nog wel een paar suggesties voor andere kandidatenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, dat geeft mij dan het recht je voor de schermen af te fikken, nietwaar?
Ik sterf niet, ik brand gewoon op de hel.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een irritant kutje. Waar wil je je graf? Of kies je liever voor een crematie?
Ja, en MIJN mening geef ik net in de OPquote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef Poemgirl het volgende:
Alsof de hele crew het met jou eens moet zijn. Iedereen zijn eigen mening.
Dat Jezus geleefd heeft hoeven we niet te bediscussieren. Er zijn genoeg wetenschappelijke bewijzen, en menig wetenschapper zegt dat hij dus bestaan heeft, en ook is gekruizigd. Christenen geloven echter dat hij is opgestaan uit de dood, wat de wetenschappers niet beamen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar leg eens uit dan waarom Jezus meer 'echt' zou moeten zijn dan bv. Sinterklaas, of de Kerstman? Of Star Trek?
Volle tankquote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik sterf niet, ik brand gewoon op de hel.
Daarom zei ik ook meestenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook wel zo het idee dat het eraan ligt wel geloof je aanhangt... Ik voel me nooit zo snel op de tenen getrapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |