* LovelyLady is jaloersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat mag hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt enorm jaMisschien kom ik wel eerder dan zaterdag om een oliebol te pikken
![]()
![]()
jaquote:
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OhIk ben dol op kersenzuurstokken, jij ook?
Lekkerquote:
Was een grapje johquote:
Jij bent echt ik!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
[..]
Ja![]()
[..]
Lekker
Dat eten wij woensdag
Oh nee, nou ik wil welquote:
Engquote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent echt ik!
En kook je zelf woensdag?Dan blijf ik slapen
![]()
dan istie een week oudquote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, nou ik wil welMaar het is een beetje duur zeg maar
Kun je niet 1 bol bewaren voor zaterdag?
smakelijkquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Eng
Nah, uit de vriezer van MamaMuck
Geen flauw ideequote:Op donderdag 30 december 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan istie een week oudis dat wel lekker ?
Ik weet soms niet wanneer iemand grapjes maaktquote:Op donderdag 30 december 2010 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik moest het zelf maar weer eens maken
[..]
Geen flauw ideeMaar dat geeft niets, want ik kom sowieso voor jou, dat van de oliebol was een grapje
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Brrr. Bed is koud! Zo maar even douchen, dan heb ik straks misschien ook wat minder hoofdpijn..Hoe is het hier?
oh mopje kusje op je hoofdquote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Brrr. Bed is koud! Zo maar even douchen, dan heb ik straks misschien ook wat minder hoofdpijn..Hoe is het hier?
Sorryquote:Op donderdag 30 december 2010 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet soms niet wanneer iemand grapjes maakt
Gezellig dat je langs komt...
Wanneer gaan we eigenlijk naar Engeland![]()
gewoon er van uit gaan dat iemand altijd een grapje maakt.. scheelt een hoop ergernis!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sugar babyquote:Op donderdag 30 december 2010 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig dat je langs komt...
nee ik vind het helemaal niet leuk dat je komtquote:Op donderdag 30 december 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryJa, toch wel?
![]()
Moeten we voor volgende week donderdag even overleggen met wie mee wil![]()
je quote de verkeerdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |