dan zou ik em meeslepen naar je hol.. dan kan je misschien deze winter wel een oogje dicht doen.. is goed voor je.. wordt je minder chagerijnig van ...quote:Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ha toevallig is die bamboestok zo dik als een boomstam
gaan we morgen weer.............quote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, vonden ze het weer tof?
Griept em panda, griept em!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mmmm ik zag die laatste i voor een l aan
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan zou ik em meeslepen naar je hol.. dan kan je misschien deze winter wel een oogje dicht doen.. is goed voor je.. wordt je minder chagerijnig van ...
Hihihi, tofquote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gaan we morgen weer.............
Serieus?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gaan we morgen weer.............
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Griept em panda, griept em!
[..]![]()
Nomnomnomquote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef Muck het volgende:
Ik heb een zuurstokje uit de kerstboom
quote:
echte hollanders heb ik op de wereld gezetquote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus?Ze hebben de smaak wel te pakken
Deze smaken naar aardbeiquote:
Oliebollenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben echt helemaal misselijk van die oliebollenlucht
Ik ben nu niet meer sjachrijnigquote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan zou ik em meeslepen naar je hol.. dan kan je misschien deze winter wel een oogje dicht doen.. is goed voor je.. wordt je minder chagerijnig van ...
quote:
Hebben jullie oliebollen gebakken dan? Dan moet je ook niet in huis doen he, dan eet je een maand lang oliebollen door die luchtquote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben echt helemaal misselijk van die oliebollenlucht
Je bent geweldigquote:Op donderdag 30 december 2010 17:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
echte hollanders heb ik op de wereld gezet
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Griept em panda, griept em!
[..]
je kan dacht ik ook op emailadres zoeken. Maar weet nog niet hoe.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel als je een Symbian foon hebt !!!ik moet een telefoonnummer invullen en dan koppelt hij vanzelf of die Whatsapp heeft of niet
Zuurstokjes in kerstbomenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef Muck het volgende:
Ik heb een zuurstokje uit de kerstboom
Ohquote:Op donderdag 30 december 2010 17:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Deze smaken naar aardbei
[..]
Oliebollen
mja we doen het elk jaar... morgen zijn we de hele dag weg, en zaterdag gaan we gourmetten dus dan is de lucht wel weer wegquote:Op donderdag 30 december 2010 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Hebben jullie oliebollen gebakken dan? Dan moet je ook niet in huis doen he, dan eet je een maand lang oliebollen door die lucht![]()
ik kan dat nietquote:Op donderdag 30 december 2010 17:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan dacht ik ook op emailadres zoeken. Maar weet nog niet hoe.
Oh, dat scheelt enorm jaquote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja we doen het elk jaar... morgen zijn we de hele dag weg, en zaterdag gaan we gourmetten dus dan is de lucht wel weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |