omdat niemand mij krabbelde....quote:
Ooohquote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat niemand mij krabbelde....
En ik er verder ook geen reet mee deed
En spammaildoorstuurmailtjes
Jij mag heel blij zijn dat jij nu niet hier bent. Anders had ik mijn bamboestok ergens gestoken waar de zon niet schijnt.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh ze zijn nuttig omdat wat??
ze kruipen in een hol.. maar moeten in de winter wel wakker blijven omdat ze i de zomer te lui zijn om genoeg eten te eten zodat ze een winterslaap kunen doen...
het is niet voor niks dat die beesten met uitsterven bedreigd zijn.. hebben ze helemaal aan zichzelfte danken..
ja doei, ik zit al op FoKquote:Op donderdag 30 december 2010 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OoohGewoon mensen krabbelen, ze sturen altijd wel wat terug
Zoiets moet ik ook nog eens downloaden op mijn mobielquote:Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doei, ik zit al op FoKen op twitter en op msn en ik heb whatsapp sinds deze week...
Ik vind het wel best
Ik heb geen twitterquote:Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doei, ik zit al op FoKen op twitter en op msn en ik heb whatsapp sinds deze week...
Ik vind het wel best
whatsapp? en dan stuur je mij niksquote:Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel best
Ik vind het voornamelijk leuk om foto's te twitteren van de jongens en aangezien hij gekoppeld is aan onze website kunnen de opa's en oma's die dan ook weer zienquote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen twitterBen ik ook niet van plan om te nemen
Ik heb je nummer nietquote:Op donderdag 30 december 2010 17:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
whatsapp? en dan stuur je mij niks
heel goedquote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mijn specialiteit, goed he?
Dat is dan wel leuk jaquote:Op donderdag 30 december 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk leuk om foto's te twitteren van de jongens en aangezien hij gekoppeld is aan onze website kunnen de opa's en oma's die dan ook weer zien
grotere ijsbaan deze keer en buitenquote:
hehehe.. die ene bamboe stok die je eindelijk geveld hebt..quote:Op donderdag 30 december 2010 17:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij mag heel blij zijn dat jij nu niet hier bent. Anders had ik mijn bamboestok ergens gestoken waar de zon niet schijnt.![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 30 december 2010 17:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
grotere ijsbaan deze keer en buiten![]()
was fantastisch, helaas vanavond gesloten dus hardlopen
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe.. die ene bamboe stok die je eindelijk geveld hebt..
jij lui kreng!
ha toevallig is die bamboestok zo dik als een boomstamquote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe.. die ene bamboe stok die je eindelijk geveld hebt..
jij lui kreng!
Wel als je een Symbian foon hebt !!!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
whatsapp gaat niet via nummers!
uiteraardquote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goedEn jammer van vanavond
Waren de kids weer mee?
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef Trevland het volgende:
Lui, voor als jullie mij missen ik ben eten [ afbeelding ]
Smakelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef Trevland het volgende:
Ah, vonden ze het weer tof?quote:
mmmm ik zag die laatste i voor een l aanquote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef Trevland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |