tot later Lon3quote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef Lon3 het volgende:
Ik ben weg mensen, tot later misschien
Tot de volgende keerquote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef Lon3 het volgende:
Tot de volgende keerquote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef Lon3 het volgende:
Had ik ook in het begin hoor, alleen heb ik nu alle Fok!smilies op msn, dus dan weet je het welquote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Tonkey het volgende:
[..]Gaat automatisch, alleen het ging inderdaad mis
![]()
Ik ken eigenlijk enkel de standaard emoticons, dus vandaar dat ik de engel inderdaad niet wist.
Latersquote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef Lon3 het volgende:
Morgen hardloopwedstrijdje!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou inclusief de dwarse buien (dat is wat minder)
[..]
Dat je dat nu al weet
Dat had ik inderdaad gemerkt ja.. Daartegenover staat dat dequote:Op donderdag 30 december 2010 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had ik ook in het begin hoor, alleen heb ik nu alle Fok!smilies op msn, dus dan weet je het wel
Oja, uitkijken met : @, op msn is het een boze (duh) maar hier eentje die zich schaamt (maar dat wist je vast wel al)
laters lonquote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef Lon3 het volgende:
Kom maar opquote:
Hyvesquote:Op donderdag 30 december 2010 16:56 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Waar haal je ze toch allemaal vandaan zeg... (ow wacht, dat is toch geen standaard emoticon)
Daar heb je toch dat roulettechat voor?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben sjagrijnig en ik heb zin in een flinke woordenwisseling met een willekeurig slachtoffer
Ik zoek een levend slachoffer ik wil face tot face met iemand bekvechtenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Daar heb je toch dat roulettechat voor?
Dat is volgens mij het enige wat ik niet gebruik op hyvesquote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ahh, vandaar. Is weer zoiets wat ik heb, en nooit gebruik... (wel handig voor verjaardagen)
Dat was je toch al?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef Toekito het volgende:
Ik wordt een Sjonnie hier in huis................
Scheld maar hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben sjagrijnig en ik heb zin in een flinke woordenwisseling met een willekeurig slachtoffer
Ahh, dat gaat dat niet werken inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zoek een levend slachoffer ik wil face tot face met iemand bekvechten
Mwa, ik wel. Krijg de email, en vergeet niet meer wie jarig is! (behalve mensen zonder hyves...)quote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het enige wat ik niet gebruik op hyves
Nee niet op jullie daar zijn jullie veels te lief voor.quote:
kom maar op, ik ben soms niet lief!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee niet op jullie daar zijn jullie veels te lief voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |