Woef woef waf! blaf!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joaaaaaaaah daa willik wel hoooooooorhihi
jij bent zo leuk![]()
[..]
Braaf
klopt ik denk zelfs dat ik het had gemaaktquote:
Wellicht was er mijn intentie om een keer geen emoticon te gebruiken, maar gewoon "ouderwets" de leestekens zo te positioneren zodat het een smilie kan zijn?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
:p is hier met hoofdletter
Het is maar een tip
alles goed? En met Koen?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
fipo![]()
als ik dan de lapo niet krijg dan maar de fipo
:-) :lol:quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Wellicht was er mijn intentie om een keer geen emoticon te gebruiken, maar gewoon "ouderwets" de leestekens zo te positioneren zodat het een smilie kan zijn?
Wie weet
wokkiequote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef wel.o.k het volgende:
geschaatst op mijn vers geslepen nooren
PM maarquote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan ik hier niet vertellen![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joaaaaaaaah daa willik wel hoooooooorhihi
jij bent zo leuk![]()
[..]
Braaf![]()
Kan, maar gisteren wist je ook niet hoe jequote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Wellicht was er mijn intentie om een keer geen emoticon te gebruiken, maar gewoon "ouderwets" de leestekens zo te positioneren zodat het een smilie kan zijn?
Wie weet
Oeh en? Was het leukquote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef wel.o.k het volgende:
:humping: is wel wat voor jouquote:
Ken ik allemaal niet hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
:humping: is wel wat voor jou
ik schaats altijd op duitsersquote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef wel.o.k het volgende:
zal ik straks doenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PM maar![]()
[..]Ik vind jou zo leuk
![]()
ja nou inclusief de dwarse buien (dat is wat minder)quote:
Dat je dat nu al weetquote:Op donderdag 30 december 2010 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga vanavond maar eens om 23 uur naar bed
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan, maar gisteren wist je ook niet hoe jemoest typen, dus daarom dacht ik dat je deze misschien ook niet wist
quote:
Ja!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:53 schreef Barretje80 het volgende:
DAMART..
foto van heel Preiserland??
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ik straks doen![]()
nou ga ik even liggen anders hou ik het niet vol vanavond
laters
Plannen, is belangrijk!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou inclusief de dwarse buien (dat is wat minder)
[..]
Dat je dat nu al weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |