Zo hé, doe maar ruigquote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb vandaag al boodschappen gedaan
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het al vanaf 3 havodus dat is 3havo = jaar 4 havo = 2 jaar, 4vmbo = 3 jaar nu 4 en 5 havo = 4 jaar lang gaat het al kut
quote:
Ik heb 5 kilometer gefietst om de vuurwerkbestelling op te halen!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat is al meer dan wat jij hebt gedaan
Neuken is jouw werk?quote:
Werk zequote:
Fietsenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb 5 kilometer gefietst om de vuurwerkbestelling op te halen!
Dat doen zijn klanten welquote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuken is jouw werk?
Veel plezier![]()
Die heb ik ook gelezenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Zoveel heb ik er echt niet. Echt veel heb ik er dan ook niet. Denk een stuk of 50. En nog niet allemaal gelezen. Ik ben nu bezig in De Verdenking van Michael Robotham. Ben er pas in begonnen dus kan nog niet zeggen of het een goed boek is of niet.
Mijn moeder was met de auto naar haar werk, dus we moesten wel fietsenquote:
Wat verzamel jij dan?quote:
Ja, ik spaar spaarpottenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rij gewoon zelfquote:Op donderdag 30 december 2010 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn moeder was met de auto naar haar werk, dus we moesten wel fietsen
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik spaar spaarpotten.
Dat is eigenlijk best wel coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Donald duck strips > alle nederlandse uitgavenquote:
Allemaal dingen die ik waarschijnlijk ook wel eens verzameld heb toen ik jonger wasquote:Op donderdag 30 december 2010 18:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Donald duck strips > alle nederlandse uitgaven
Bierviltjes
Kroonkurken
munten
postzegels
andere troep
Ik heb er een stuk of 30 nu. Eigenlijk nooit bewust mee begonnen, maar op vakantie zag ik altijd wel weer een leuke die ik dan meenamquote:Op donderdag 30 december 2010 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel cool!
Van wat ik me ervan herinner wel jaquote:
Wow 5 kilometer. 5 kilometer in totaal of 10 km in totaal.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb 5 kilometer gefietst om de vuurwerkbestelling op te halen!
Tsja...quote:Op donderdag 30 december 2010 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
En bioscoopbonnen, heb nog ¤27,50 aan bioscoopbonnen, heb alleen geen vrienden en om nou in mn eentje naar bios te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |