Geweldig geregeld daar bij MartRailquote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze krijgen er ook nog een gevulde koek bij.
Wat een servicequote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze krijgen er ook nog een gevulde koek bij.
Ik heb nu gelezen:quote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeet je ze niet hier te noemen, inclusief je mening erover?
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Heb een boekenkast redelijk vol met boeken en ga ook regelmatig naar de bieb.
Vind je het zo erg om over seks te lezen?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nu gelezen:
- Oeroeg
- Komt een vrouw bij de dokter
- Ik ook van jou
en ben nu bezig met de gelukkige huisvrouwik haat boeken.. en ze gaan alleen maar over seks
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind je het zo erg om over seks te lezen?
Kies dan leuke boekenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nu gelezen:
- Oeroeg
- Komt een vrouw bij de dokter
- Ik ook van jou
en ben nu bezig met de gelukkige huisvrouwik haat boeken.. en ze gaan alleen maar over seks
Ah, ik snap het al, erover lezen vind je niets, maar ....quote:
Hoe kan ik nou van te voren weten of een boek leuk is?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Kies dan leuke boeken
Komt een vrouw bij de dokter en de gelukkige huisvrouw vond ik niets
quote:
Zo'n tijd heeft iedereen wel eens, ik weet zeker dat het je gaat lukkenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het gewoon niet eerlijk, waarom lukt bij mij nooit iets op school, waarom waaromIk wil gewoon klaar zijn met die school
rocky spamgeitquote:
Vraag ik me eigenlijk ook wel eens af...quote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF
Doe jij overdag nog iets anders als een beetje fokken en slapen?
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF
Doe jij overdag nog iets anders als een beetje fokken en slapen?
Ik heb het al vanaf 3 havoquote:Op donderdag 30 december 2010 18:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n tijd heeft iedereen wel eens, ik weet zeker dat het je gaat lukken![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vraag ik me eigenlijk ook wel eens af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |