Nee, dat hebben we bij MartRail nooitquote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen last van bevroren wissels?
Ohhhh, geen gewonden?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De schade valt mee volgens mij. Beide treinen konden op eigen kracht de tunnel nog verlaten.
Eetse Stuquote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten. Misschien tot later vanavond mensen![]()
Eet smakelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten. Misschien tot later vanavond mensen![]()
Kijk, zo willen we het horenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we bij MartRail nooit.
Een paar zullen er ook in shock geweest zijn door het ondeugende stelletjequote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een paar Preisers verkeren in shock, maar verder lijkt het mee te vallen.
Komt wel weer goedquote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een paar Preisers verkeren in shock, maar verder lijkt het mee te vallen.
Nou, dan is de oplossing simpel: zonder kleren naar buiten.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik hou van de douche maar dat is toch anders? Dat is lekker warm en dan heb je geen kleren aan dus dan heb je ook niet het rot gevoel van natte kleren
GMTAquote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dan is de oplossing simpel: zonder kleren naar buiten.
Maar ik moet wel boeken lezenquote:
Wat een rotschoolquote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ik moet wel boeken lezenIk heb in mijn hele leven 3 boeken gelezen op de basisschool oid... en nu moet ik er ineens 18
Aah, wat ben je zieligquote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ik moet wel boeken lezenIk heb in mijn hele leven 3 boeken gelezen op de basisschool oid... en nu moet ik er ineens 18
Vergeet je ze niet hier te noemen, inclusief je mening erover?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Boekenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat was aan de andere kant van de berg, dus dat hebben ze niet gezienquote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een paar zullen er ook in shock geweest zijn door het ondeugende stelletje
Gelukkig maarquote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat was aan de andere kant van de berg, dus dat hebben ze niet gezien.
Dan ben je bij deze beter als de NSquote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze mogen een gratis kop koffie, thee of warme chocolademelk halen op het station.
Hey Bosquote:
Lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze mogen een gratis kop koffie, thee of warme chocolademelk halen op het station.
Wat zij zegt. Heb een boekenkast redelijk vol met boeken en ga ook regelmatig naar de bieb.quote:
Ze krijgen er ook nog een gevulde koek bijquote:Op donderdag 30 december 2010 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben je bij deze beter als de NS
[..]
Hey Bos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |