Ja, die zijn op dag 3 nog zelfs lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Waarom weet ik dat nu pasIk stond in de appie te twijfelen, maar durfde het niet aan
Oh van het erf? Ik lust ze niet van de kraam en niet van het erf.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, Boerenjongensdie lust ik wel
Ik had het over de kraamquote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh van het erf? Ik lust ze niet van de kraam en niet van het erf.
Wij zijn echt yin en yang, wat jij lust lust ik niet en andersom.quote:
quote:
Bier, neequote:Op donderdag 30 december 2010 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij zijn echt yin en yang, wat jij lust lust ik niet en andersom.![]()
Drink je bier?
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Die vraagt er bijna om om in een onderschrift geplaatst te worden
Jaquote:
Dertigersdillema's van Nienke Wijnantsquote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
Miauw, jij had het laatst over een titel, iets met '30' erin, ik was bij de bieb en zag iets liggen bij de afgeschreven boeken![]()
Ik helemaal enthousiast, maar dat was hem niet denk ik
Hahaha ja idd! We vullen elkaar aanquote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet nu met alles wat je smaak is, jij andersom ook
Uh-huh.quote:
Kak, dat was hem idd niet dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dertigersdillema's van Nienke Wijnants
Ja parfumquote:Op donderdag 30 december 2010 16:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja idd! We vullen elkaar aan![]()
Houd jij van parfum?
Oh het boek is wel leuk geschreven hoor maar ik raakte in paniekquote:Op donderdag 30 december 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, dat was hem idd niet dus.
En het was geen tip toch, maar toch wil ik het nu weten
200ml per flesje is wel de max, toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ik ook. Jij houdt dan vast van de wat zwaardere luchtjes?
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
200ml per flesje is wel de max, toch?
quote:Twee tbsers die vastzaten in een psychiatrisch ziekenhuis in Heiloo zijn voortvluchtig. Ze zijn niet teruggekeerd van verlof. Een woordvoerder van het ministerie van Veiligheid en Justitie bevestigde donderdag een bericht hierover van de NOS.
De twee tbsers zijn mannen. Ze hadden zich dinsdag moeten melden maar hebben dat niet gedaan. De woordvoerder wilde niets zeggen over wat de twee op hun kerfstok hebben.
Ik heb liever dat ze wél zeggen wat ze gedaan hebben. Zo lopen nu toch al rond...quote:
Neequote:Op donderdag 30 december 2010 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ik ook. Jij houdt dan vast van de wat zwaardere luchtjes?
Ja precies, echt bizar eigenlijk... Blijf me er over verbazen. Een vriend/kennis van me ging ooit nog de Staat aanklagen om het TBS-systeem, maar dat is niks geworden volgens mij...quote:Op donderdag 30 december 2010 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze wél zeggen wat ze gedaan hebben. Zo lopen nu toch al rond...
Ah dan heeft de trein straks daar weer een uur storingquote:
Zeker de cliché dingen; relatie/man/eigen koophuis/goeie carrière, baby, etc?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh het boek is wel leuk geschreven hoor maar ik raakte in paniek
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ll.....ik zou je echt kunnen smacken nu
Oh, dan hebben we dat wél hetzelfdequote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeGewoon frisse damesgeurtjes.
![]()
En frisse mannenparfum. Hugo Boss, Armani
JAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 30 december 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, dan hebben we dat wél hetzelfde![]()
Pfff, er is één mannenluchtje waar ik echt prrrrrrAqua di Gio
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar dat is niks geworden volgens mij...
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Die bedoelde ik ook met "Armani", is toch van Armani als ik het goed heb?
Nou er was toen een redelijk bekende landelijke advocaat die hem dat aangeboden had, niet Mosko maar een andere ofzo... wel bekende naam. Maar volgens mij had hij er uiteindelijk toch zo'n trek niet in. Wat ook wel begrijpelijk is, daarna is die kerel wel een beetje ontspoord, veel aan het gokken geslagen enzo. Best zonde... En nu studeert hij geloof ik pas weer een beetje, 3 jaar later ofzoquote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
anders had je het vast al gehoord
![]()
Nou ik ben er voor. Als zo iemand ontsnapt, met naam en toenaam in de media.
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Janu je het zegt 'Ja' dus
De bedrijfsleider van de AH draagt 'm altijd. Pfff, hij wordt er woest aantrekkelijk van.
Ja, er is ook zo'n mannenluchtje van Chanelquote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
En alles wat een beetje in die lijn licht van dat geurtje, nom nom![]()
Lekker fris en toch mannelijk.
Ja het is wel zo, welke man ook voorbij komt, je staat er altijd even bij stil door zo'n luchtjequote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef omearos het volgende:
[..]wat een geurtje al niet kan doen
Oh nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, er is ook zo'n mannenluchtje van Chanelik weet niet wat ze er in hebben gedaan maar..oehlala
Hey Gomiquote:
Da's waar. Ook al heb ik verder echt 0.0 verstand van geurtjes, ze kunnen veel doenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is wel zo, welke man ook voorbij komt, je staat er altijd even bij stil door zo'n luchtje
Dus die vriend van jou wilde de Staat aanklagen met behulp van een bekende advocaat? En daarna is hij dus van het pad afgeraakt, even.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou er was toen een redelijk bekende landelijke advocaat die hem dat aangeboden had, niet Mosko maar een andere ofzo... wel bekende naam. Maar volgens mij had hij er uiteindelijk toch zo'n trek niet in. Wat ook wel begrijpelijk is, daarna is die kerel wel een beetje ontspoord, veel aan het gokken geslagen enzo. Best zonde... En nu studeert hij geloof ik pas weer een beetje, 3 jaar later ofzo
Of kan verpesten ook trouwensquote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef omearos het volgende:
[..]wat een geurtje al niet kan doen
Wat draag jij?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nu ben ik benieuwd, daar ken ik alleen damesgeurtjes van.
Ja, baal er nog van dat er niks meer ligt na Sinterklaasquote:Op donderdag 30 december 2010 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh neee, marsepein vind ik niet te hachelen. Jij wel zeker
lang verhaalquote:Op donderdag 30 december 2010 17:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus die vriend van jou wilde de Staat aanklagen met behulp van een bekende advocaat? En daarna is hij dus van het pad afgeraakt, even.
Dat was dus eind 2006, en was toen best flink nieuws. Meisje was ook gehandicapt/zwakbegaafd ofzo. Toen heeft een bekende advocaat hem benaderd of hij namens/voor hem een zaak moest beginnen, en eerst was hij daar helemaal vóór, maar uiteindelijk is dat volgens mij toch niet doorgegaan toen. Nu ik naar dit artikel zocht vond ik wel dat dat meisje nog een claim van 230.000 had ingediend, misschien dat zij dus ipv hem de boel heeft aangeklaagd ofzo... Ik weet het niet, hij zei er niet zoveel over, en je gaat ook niet continu naar zoiets vragen.quote:Tbser ontsnapt: vrouw verkracht, man beroofd
Rotterdam - De politie heeft vrijdagavond in de Rotterdamse wijk Hoogvliet een 31-jarige tbser aangehouden, die in de uren ervoor zich schuldig zou hebben gemaakt aan een zedendelict, een overval en een beroving.
De man wist zich vrijdagochtend te onttrekken aan het toezicht van zijn begeleiders. Uit onderzoek is gebleken dat hij aan het begin van de middag naar het centrum van Rotterdam is gegaan. Daar stapte hij bij een vrouw in de auto en bedreigde haar. De vrouw verzette zich hevig waarop de verdachte, met haar tas, uit de auto stapte.
Kort hierna belde hij aan bij een woning in Rotterdam, waarvan de 20-jarige bewoner open deed. Toen de ontsnapte hem vergeefs om geld vroeg gebruikte hij grof geweld en nam hij een portemonnee en pinpas weg.
Later op de middag zou de man in Hoogvliet een 20-jarig meisje hebben overmeesterd en verkracht. Het slachtoffer ging direct naar de politie, waar bleek dat het signalement van de dader vrijwel identiek was aan de foto die inmiddels van de man was verspreid. De verdachte kon uiteindelijk een paar uur later worden aangehouden bij metrostation Hoogvliet. Waarom hij tbs heeft, is niet bekend gemaakt. Het is evenmin bekend waar de man in behandeling is. Hij had geen verlof toen hij ontsnapte.
De politie werkte samen met het rechercheteam voortvluchtige tbsers van het Korps landelijke politiediensten.
Nee hoor, iedere dag welquote:Op donderdag 30 december 2010 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ll draag jij wel eens een luchtje? Of alleen voor spesjul okeesjons, als je met de chickies op de marketeer gaat?
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, baal er nog van dat er niks meer ligt na Sinterklaas
Veel luchtjes van Hugo Bossquote:
Favoriet?quote:
Banketbakker ook wel, maar het koopt zo lekker makkelijk bij de supermarktquote:Op donderdag 30 december 2010 17:08 schreef omearos het volgende:
Volgens mij heeft de Hema het hele jaar door marsepijn, de ikea sowieso
Ik draag trouwens zelden een geurtje. Beetje zinloos in een fabriek
Lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 17:05 schreef gomi het volgende:
hehe ff stukje bijgelezen
gaat dus over geurtjes.
ik draag meestal armani, boss, ck of van gils. dat zijn een beetje de standaard dingen van mij
En de Ikea ga ik onthoudenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:08 schreef omearos het volgende:
Volgens mij heeft de Hema het hele jaar door marsepein, de ikea sowieso
Pfff heftig zeg! Kan me voorstellen dat je hierdoor best ontspoord kan raken. Het gaat nu dus weer beter met hem? Ik ken ook iemand die is aangevallen door een (ex-)TBS'er, of die gast ontsnapt is weet ik niet maar hij heeft mijn collega goed te grazen genomen met een mes. Maanden in het ziekenhuis gelegen. Echt ergquote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
lang verhaalen zo klinkt het wel erg raar
Hij is de '20 jarige jongen' in dit verhaal;
[..]
Dat was dus eind 2006, en was toen best flink nieuws. Meisje was ook gehandicapt/zwakbegaafd ofzo. Toen heeft een bekende advocaat hem benaderd of hij namens/voor hem een zaak moest beginnen, en eerst was hij daar helemaal vóór, maar uiteindelijk is dat volgens mij toch niet doorgegaan toen. Nu ik naar dit artikel zocht vond ik wel dat dat meisje nog een claim van 230.000 had ingediend, misschien dat zij dus ipv hem de boel heeft aangeklaagd ofzo... Ik weet het niet, hij zei er niet zoveel over, en je gaat ook niet continu naar zoiets vragen.
ik koop eigenlijk alleen de geuren die ik al ken. soms krijg ik een ander en als die dan bevalt, koop ik t later zelf weer.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik vind goedkopere luchtjes van Mexx ook vaak wel lekker
J' adore vind ik lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel luchtjes van Hugo Boss![]()
Dit is m'n favo:
[ afbeelding ]
J'adore van Dior heb ik wel eens gekregen, zoiets zou ik zelf dan niet kopen, te zwaar
Draag het dan wel, maar hoef hem niet nog een keer.
Ja hij studeerde destijds geneeskunde, en was toen daarna wel flink aan het pokeren, gestopt met studie etc. etc, maar nu issie weer bezig. Dus gaat wel weer goedquote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff heftig zeg! Kan me voorstellen dat je hierdoor best ontspoord kan raken. Het gaat nu dus weer beter met hem? Ik ken ook iemand die is aangevallen door een (ex-)TBS'er, of die gast ontsnapt is weet ik niet maar hij heeft mijn collega goed te grazen genomen met een mes. Maanden in het ziekenhuis gelegen. Echt erg
One, blijft ook een favorietquote:Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoop van CK, heb daar nu Obsession, One en CKIN2U van staan
Gos, wat zielig zegquote:Op donderdag 30 december 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hij studeerde destijds geneeskunde, en was toen daarna wel flink aan het pokeren, gestopt met studie etc. etc, maar nu issie weer bezig. Dus gaat wel weer goed![]()
Maar kan me voorstellen dat je toch iedere keer de kriebels krijgt als je zo'n artikel leest ofzo.
hehe dat is mijn vriendin dr standaardgeurquote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
One, blijft ook een favoriet![]()
Obsession voor mannen vind ik wel lekker, de vrouwenvariant vind ik te heftig.
Oh dat is een vernieuwde versie zelfsquote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe dat is mijn vriendin dr standaardgeur
secret obsession
ah slijt wel met de tijd denk ik tbhquote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gos, wat zielig zegkan me voorstellen dat je je nooit meer echt veilig voelt.
ik vind t redelijk zwaar tbhquote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is een vernieuwde versie zelfsDie ken ik niet.
hehe paar weken terug heb ik hem idd wel voor gehaald als verrassing. zag dat die van haar bijna leeg was en heb m toen voor dr meegenomenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
Hij staat hier gewoon als 'Obsession' in de badkamert. Maar miss heeft Gomi 'm stiekem voor z'n vriendin gekocht
Dat maakt dan niet meer uitquote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef gomi het volgende:
[..]
moest die dag alleen ook van die choco-pepernoten voor dr meenemen. die vergat ik wel
nee precies. en toen ze thuis kwam na dr werk, vroeg ze er ook niet om. heb ik de dag erop wel snel gehaald. dus ws heeft ze niet eens gemerkt dat ik ze vergeten was ookquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:22 schreef gomi het volgende:
[..]
nee precies. en toen ze thuis kwam na dr werk, vroeg ze er ook niet om. heb ik de dag erop wel snel gehaald. dus ws heeft ze niet eens gemerkt dat ik ze vergeten was ook
Ik had het kunnen wetenquote:
hey bellaquote:Op donderdag 30 december 2010 17:28 schreef Bellatrix het volgende:
En terug. Metertje en zulks zijn binnen. De kassamedewerkster vroeg me: ''Wilt u daar een aansteeklont bij?''
Ik zette mijn pokerface op en zei: ''Nee, ik leef op het randje.''
Je kunt hem invullen hierquote:
Oeh jij kunt boeken en parfum shoppen straksquote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb ook nog een parfumbon Pisces![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:28 schreef Bellatrix het volgende:
En terug. Metertje en zulks zijn binnen. De kassamedewerkster vroeg me: ''Wilt u daar een aansteeklont bij?''
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, ik ben niet te lief. soms ben ik lief, soms ben ik ook een klojo hoor
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:28 schreef Bellatrix het volgende:
Gooms.quote:
Ik had Bella ook bij de enquete in willen vullen, maar het leek misschien niet zo aardig, dus heb het niet gedaanquote:
Nee, ik vind niks van CK lekker...quote:
hmm grapjes niet echt, maar ik ben beetje voorzichtiger dan zij in de relatie zal ik maar zeggen. en daar kan ik weleens een klojo in zijn. of als we ruzie hebben ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Met wat voor dingen ben je dan een klojo Gomi? Of gewoon met grapjes?
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik vind niks van CK lekker...
Ik zoek nog steeds iets van CK wat ik wel lekker ga vinden
Als Dorpsgek? Mijn waanzin betreft een hele stad, baby.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had Bella ook bij de enquete in willen vullen, maar het leek misschien niet zo aardig, dus heb het niet gedaan
Dorpsgek?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had Bella ook bij de enquete in willen vullen, maar het leek misschien niet zo aardig, dus heb het niet gedaan
Als jij nou eens ál je CK luchtjes meeneemtquote:
Eternity? Ben er niet kapot van...quote:Op donderdag 30 december 2010 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je komt uit de polderquote:Op donderdag 30 december 2010 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als Dorpsgek? Mijn waanzin betreft een hele stad, baby.
Ik snuffel wel eens bij de Douglas en dan is het weer 3x CK nee...quote:Op donderdag 30 december 2010 17:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eternity? Ben er niet kapot van...
Provinciaaltjes voor de winst.quote:
BOKS chickiequote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Provinciaaltjes voor de winst.
ck onequote:Op donderdag 30 december 2010 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen 'zit je ze je nu te bakkenquote:
One is unisex toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ck one
is een van mijn standaard dingen
en dacht dat xs ook van ck was, maar blijkt van paco rabanne
M'n zus had hem vroegah als ik het goed herinner.quote:
ah kquote:Op donderdag 30 december 2010 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M'n zus had hem vroegah als ik het goed herinner.
Welke van Beyonce, red?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:42 schreef Bellatrix het volgende:
De enige parfum waar ik bij zweer is van Beyonce.En Chanel, maar dat is te duur.
Het is een blauw doosje, namen vergeet ik altijd.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke van Beyonce, red?![]()
En welke van Chanel?
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef gomi het volgende:
Mijn hart is niet van steen
Een geval van zuiver hout
Het was het beste dat ik vinden kon
Toen iemand wegging met het goud
Mijn hart is van het hardste hout
Maar het buigt nog als het moet
Maar niet te ver en rustig aan
Ik weet nog niet echt wat het doet
Heel mooi.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef gomi het volgende:
lekker nr wel
Ik herken het nietquote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef gomi het volgende:
lekker nr wel
ah jij luistert top sr?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heel mooi.
Nu Papa van Stef Bos op 3, ook zo mooi
quote:
mijn houten hartquote:
Ah diequote:Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn houten hart
Dit is mijn hart
Mijn houten hart
De dames voor u hebben het alvast verzwaard
Dus wees maar lief
Het kan geen kwaad
En stelen lijkt me niet de moeite waard
Je kan er goed op laten lopen
Dan doet het niet zo'n pijn
Als toen ik het origineel nog had
Het gouden, goud maar klein
Dit hart, ik heb het pas gekocht
Bewust een tweedehands
Je blijft geen gouden kopen
Ook al had je wel de kans
Oh die is wel mooi jaquote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heel mooi.
Nu Papa van Stef Bos op 3, ook zo mooi
is een van die nrs die ik zelf niet opzet, maar die ikw el mooi vind als het voorbij komt zoals nu bvquote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah die
Herken het niet zonder de titel, iets dat ik normaal niet zou luisteren...
Ik ken het nummer, was altijd al gek op nummers van Van Dik Hout, die hier ook aan meewerken.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zei altijd dat ik een houten hart had
kende dit nr toen niet eens tbh
stil in mij vind ik ook wel een ok nr van henquote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik ken het nummer, was altijd al gek op nummers van Van Dik Hout, die hier ook aan meewerken.
Laat het losquote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef gomi het volgende:
[..]
stil in mij vind ik ook wel een ok nr van hen
voor de rest heb ik niet veel met ze tbh
Ligt aan mijn bui wat ik leuk vindquote:Op donderdag 30 december 2010 18:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ken ik niet. ff opgezocht op youtube
maar niet mijn nr
true, hier ook wel zo eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 18:22 schreef omearos het volgende:
[..]
Ligt aan mijn bui wat ik leuk vind
Show the way to goquote:
Hey Patrushkaquote:
Een potje hakken?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
Pisces, weet je wat ik straks ga doen?
Ohhhhhhh hoe kan ik dat nou vergeten zijnquote:
To zní pohodquote:
Ik dacht meer aan een paar biertjes en een mp3spelert met pleurisherrie. Maar okay.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhhh hoe kan ik dat nou vergeten zijnHet vrouwke
![]()
Met een stukje kaas en een beetje Grijze?
Vanmiddag gehad! Met de nummer 3 oliebol in de AD Oliebollentest lijst. Hij smaakte ook echt heerlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
To zní pohod![]()
Ik ga zo m'n eerste warme choco in weken maken
Je hield van oudere vrouwen, dus de grijze had je wel mee willen hebben dobberenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een paar biertjes en een mp3spelert met pleurisherrie. Maar okay.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanmiddag gehad! Met de nummer 3 oliebol in de AD Oliebollentest lijst. Hij smaakte ook echt heerlijk.
Enjoy de smaaksensatie.
Ik denk niet dat ze daar op zit te wachten hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hield van oudere vrouwen, dus de grijze had je wel mee willen hebben dobberen![]()
Wat voor herrie?
Vaak ook heel lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Over geurtjes: ik gebruik een nepgeurtje die ik heerlijk vind. Ooit een keer gekregen. Nog lang niet op.
Weekendje weg wel, maar uurtje dobberen niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar op zit te wachten hoor
Uhmm.. the usual. Chickenfoot, Velvet Revolver, Iron Maiden, Guns n' Roses, Manic Street Preachers, Paramore, The Used, Linkin Park, Foo Fighters, etc. etc.
Neuh, bovendien waren er tijdens dat weekendje nog genoeg anderen bij en ben je in bad meestal ontkleed en waren we dat daar nietquote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weekendje weg wel, maar uurtje dobberen niet?![]()
Manic street preachers, die ken ik niet?
Coetbai was toch al thuis afgezet? 3-1 = 2quote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, bovendien waren er tijdens dat weekendje nog genoeg anderen bij en ben je in bad meestal ontkleed en waren we dat daar niet
Oh zonde, erg leuk heur
Oh dat was geen weekend hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Coetbai was toch al thuis afgezet? 3-1 = 2
Oke, maar gaat Paul ook nog mee het badje in?quote:
En je was net wél of net níet op tijd?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
hallo
![]()
Niet te geloven, de kraam ging net dicht
Net nietquote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je was net wél of net níet op tijd?
dan moet je zelf maar bakken hequote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Net niet![]()
Ik wilde nog schreeuwen:": Pisces zei dat jullie tot laat open waren!"
Maar het luikje ging net dicht
Whut? En dat in de hoofdstad.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Net niet![]()
Ik wilde nog schreeuwen:": Pisces zei dat jullie tot laat open waren!"
Maar het luikje ging net dicht
Ja die is tof.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
Er staat wel happy hardcore op ja
maar dit is toch het betere werk
Op 91 trouwens in de 90s topic 590 op Veronica
bij mij achter zijn ze nog gewoon open hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? En dat in de hoofdstad.![]()
Nou Gomi kom er maar in
Bukken? Waarquote:
Ik had op tijd kunnen zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? En dat in de hoofdstad.![]()
Nou Gomi kom er maar in
Miauwquote:Op donderdag 30 december 2010 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
hallo
![]()
Niet te geloven, de kraam ging net dicht
Dan ken je ze dus welquote:Op donderdag 30 december 2010 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die is tof.![]()
En 'If you tolerate this' en de 3e die ik van ze ken kan ik even niet op komen...
Oh ja, You stole the sun from my heart.
Kwam die kerel in de Appie nog langs met z'n lekkere geur?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bukken? Waar
[..]
Ik had op tijd kunnen zijnIk kwam in de AH een vriendin van vroegah tegen. We moesten uren bijkletsen en toen ging die kraam dicht om 10 voor half 7.
Ik was in een andere AH. De betere AH....quote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kwam die kerel in de Appie nog langs met z'n lekkere geur?
Nou ja ik snap het niet. Ik ben moequote:Op donderdag 30 december 2010 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
jij geloof ik
en wat pisces vervolgens schreef durf ik niet eens te herhalen
Dat was het Benny-grapje, weet je nog?quote:
Ik heb geen vriendenquote:Het verbruik van dit nummer in de maand november is ¤ 0,08 geweest. Het gemiddelde verbruik is ¤ 21,34 voor dit type abonnement.
lang gewerkt vandaag?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja ik snap het niet. Ik ben moe
zo ze zullen blij zijn met jequote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ze sturen tegenwoordig op het werk een overzicht rond van je mobiele kostenom het bewustzijn voor dit soort kosten te vergroten.
Mijn overzicht
[..]
Ik heb geen vrienden
Nu wel weerquote:Op donderdag 30 december 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was het Benny-grapje, weet je nog?
Nee kennelijk niet
quote:
Nah eigenlijk bel ik daarmee alleen collega's en ga ik niet zoals de rest m'n halve familie ermee bellen. En binnen het bedrijf en naar voicemail enzo is graties...quote:
Oh god, als ze dat bij mij maar niet gaan doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ze sturen tegenwoordig op het werk een overzicht rond van je mobiele kostenom het bewustzijn voor dit soort kosten te vergroten.
Mijn overzicht
[..]
Ik heb geen vrienden
Maar is het een bedrijfsmobieltje of abo van het bedrijf?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah eigenlijk bel ik daarmee alleen collega's en ga ik niet zoals de rest m'n halve familie ermee bellen. En binnen het bedrijf en naar voicemail enzo is graties...
Ik kan wel 10 keer naar de Antillen van mijn telefoonkosten per jaarquote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, als ze dat bij mij maar niet gaan doen
beidequote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is het een bedrijfsmobieltje of abo van het bedrijf?
Ikkie nie snappe?
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan wel 10 keer naar de Antillen van mijn telefoonkosten per jaar![]()
Oke, wat heb je gegetenquote:
Shoarma en friet.quote:
Is dat nou die Precious? Fantastic? Delicous?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
beideHet is gewoon een telefoon (en dus abo) van de zaak. En ik gebruik 'm alleen op de zaak, hij gaat 's ochtends aan als ik er ben en als ik wegga weer uit. En het abo dat 'de zaak' bij Vodafone heeft is dat iedereen die dus een telefoon van Zaak X heeft onderling voor nop belt. Dus al bel je dagelijks uuuuuuuuren met collega's kan je nog 0,00 verbruikskosten hebben
Nee das gewoon een Nokia 3720 ofzoquote:Op donderdag 30 december 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat nou die Precious? Fantastic? Delicous?
Hahaha wauwquote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan wel 10 keer naar de Antillen van mijn telefoonkosten per jaar![]()
Welk nummer heb ik dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das gewoon een Nokia 3720 ofzo
De Wildfire is prive
Ik ook, ben nu aan het minderen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha wauwIk baal altijd zo van hoge rekeningen
Welk nr heb ik van jou, die van 9 - 5 of je homies-lijntje?quote:
quote:
Ik bek eigenlijk ook een stuk minder dan voorheen. Rekeningen van 300 pleuro waren niet ongewoonquote:Op donderdag 30 december 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, ben nu aan het minderen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik dacht dat je bedoelde wat je eigen nr was![]()
Nee jij hebt de homieshotline natuurlijk. En van Miauw heb ik heul geen nr
Ik durf niks te zeggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik bek eigenlijk ook een stuk minder dan voorheen. Rekeningen van 300 pleuro waren niet ongewoon
Ohquote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik dacht dat je bedoelde wat je eigen nr was![]()
Nee jij hebt de homieshotline natuurlijk. En van Miauw heb ik heul geen nr
Nee ik bedoel mijn rekeningen, hoe hoog enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha. Zeg maar nietsDat doet alleen maar pijn
Ik wilde al zeggenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee, ik heb Miauw weldas 715
![]()
Ik heb Lisa niet
Verkapt-ik-wil-Lisaquote:
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel mijn rekeningen, hoe hoog enzo
Nou ik hoef d'r niet te hebben hoor, één keer m'n lusten op botvieren is genoeg, daarna mag ze weer gaanquote:
Ik kom er wel over heen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee, ik heb Miauw weldas 715
![]()
Ik heb Lisa niet
Nee, dan kan je weer relativeren met je 300quote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ookHet doet pijn als je de bedragen noemt
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kom er wel over heen.
Ja ja ja ook als je doordenkt, die manier ook. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
Je hebt wel een kort nummerlijstje, als je iedereen zo snel tovert Ll
Hij kan zo weer bijkomen met z'n kaasje en Wuss-blokje in badquote:
Hoe.Doe.Je.Dat.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:22 schreef omearos het volgende:
mijn rekening komt eigenlijk zelden boven de 20 euro per maand
Wauwquote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef omearos het volgende:
[..]
geen idee, gebeld worden denk iken veel mensen gewoon spreken
Zo'n homp voor in bad, van Lushquote:
Hoezo? Tegenwoordig kan je zoeken op naam héquote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
Je hebt wel een kort nummerlijstje, als je iedereen zo snel tovert Ll
Aaahhhquote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n homp voor in bad, van Lush
Je zit ook altijd binnen je bundeltjequote:Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo? Tegenwoordig kan je zoeken op naam hé
Heb ik ook altijd met een schuin oog naar gekeken.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef -Miauw- het volgende:
Ll wat heb je trouwens een dramatische ondertitel
Ll is in het volgende deel aan de beurt.quote:
Das werk héquote:Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zit ook altijd binnen je bundeltje
Wut wat?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef -Miauw- het volgende:
Ll wat heb je trouwens een dramatische ondertitel
Ook zo'n vlugge smsvinger?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das werk héPrive ook trouwens, ik ben meer een smser
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met een schuin oog naar gekeken.
Everlasting nothingnessquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ll is in het volgende deel aan de beurt.
Live vanuit bad.
Er zit water in het bad hèquote:
Valt toch wel meequote:Op donderdag 30 december 2010 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Everlasting nothingness
maar ook
What have we done with innocence?
It disappeared with time, it never made much sense..
Dan nogquote:
Neequote:Op donderdag 30 december 2010 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er zit een vreugdekreet onder die pleister?
Okee miss zijn de lyrics niet zo vrolijkquote:What have we done with innocence
It disappeared with time, it never made much sense
Adolescent resident
Wasting another night on planning my revenge
One in ten, One in ten, One in ten
Don't want to be your monkey wrench
One more indecent accident
I'd rather leave than suffer this
I'll never be your monkey wrench
All this time to make amends
What do you do when all your enemies are friends
Now and then I'll try to bend
Under pressure wind up snapping in the end
Instant depressiequote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okee miss zijn de lyrics niet zo vrolijkmaar het deuntje wel
Roekoeeeeeeeeeeequote:One last thing before I quit
I never wanted any more than I could fit
Into my head I still remember every single word
You said and all the shit that somehow came along with it
Still there's one thing that comforts me since I was
Always caged and now I'm free
quote:
quote:
quote:I've got another confession to make
I'm your fool
Everyone's got their chains to break
Holdin' you
Were you born to resist or be abused?
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?
Are you gone and onto someone new?
I needed somewhere to hang my head
Without your noose
You gave me something that I didn't have
But had no use
I was too weak to give in
Too strong to lose
My heart is under arrest again
But I break loose
My head is giving me life or death
But I can't choose
I swear i'll never give in
No, I refuse
Has someone taken your faith?
Its real, the pain you feel
Your trust, you must
Confess
Oh..
Oh
Oh
Oh
Oh
The life, the love
You'd die to heal
The hope that starts
The broken hearts
Your trust, you must
Confess
I've got another confession my friend
I'm no fool
I'm getting tired of starting again
Somewhere new
Were you born to resist or be abused?
I swear i'll never give in
I refuse
Your trust, you must
Confess
Oh..
Ja ook! Ik vind dat ene nummer leuk, ik ken niet veel van de FF. Ff iTunes raadplegen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik word altijd vrolijk van Monkey Wrench
Dan is 'Best of You' meer instant depressie
[..]
ik heb gewoon 1x iets neergezet en vind t wel best zoquote:Op donderdag 30 december 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, met lege posts krijgen we het topic ook wel vol![]()
Ja maar ik kan mezelf niet quoten Pisces![]()
En ik heb eigenlijk een hekel aan quotes van andere FOK!kers
Ben je vies van andere mensen? Je krijgt echt geen herpes van mij quoten. Nou vooruit van mij wel maar van de rest niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, met lege posts krijgen we het topic ook wel vol![]()
Ja maar ik kan mezelf niet quoten Pisces![]()
En ik heb eigenlijk een hekel aan quotes van andere FOK!kers
Die van jou snap ik al helemaal niet! Net zoals die van C_Aquote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb gewoon 1x iets neergezet en vind t wel best zo
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben je vies van andere mensen? Je krijgt echt geen herpes van mij quoten. Nou vooruit van mij wel maar van de rest niet.
Ja, alleen onzinspul, pijltjes, rotjes, tollen, kaarsen en zo'n meter.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
Morgen vuurwerk afsteken
Nog wat gehaald Bella?
die van mij is een quote uit een boek. beetje aangepast omdat hij anders niet pastequote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die van jou snap ik al helemaal niet! Net zoals die van C_A
[..]
hihi, niet?
quote:Lately I'm getting better
Wish I could stay sick with you
But there's too many egos left to bruise
Call it sin, you can call it whatever
Eating deep inside of you
Well if it were me, it's all I'd ever do
Steal me now and forever
I'll steal something good for you
The criminal in me is no one new
Till you find something better
When there's nothing left to use
And everything starts going down on you
I'm the Generator, firing whenever you quit
Yeah whatever it is, you go out and it's on
Yeah can't you hear my motored heart
You're the one that started it
Send me out on a tether
Swing it round, I'll spin your noose
You let it down
I'll hang around with you
Till you find someone better
When there's no one left to use
And everyone keeps going down
I'm the Generator
I'm the Generator
I'm the Generator
I'm the Generator
I'm the Generator
I'm the Generator
Dramatischquote:Op donderdag 30 december 2010 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
Waar ik altijd wel echt een beetje melancholisch van wordt is Generator, ik weet niet waarommaar dat doet me meer dan een Best of You bv. die kan ik gewoon keihard mee bleren zonder te denken 'aah
'
[..]
Gaan wij mee?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
Draaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaa's
Ik ga maar es in bad
Ik douchenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
Draaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaa's
Ik ga maar es in bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |