Ja, die zijn op dag 3 nog zelfs lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Waarom weet ik dat nu pasIk stond in de appie te twijfelen, maar durfde het niet aan
Oh van het erf? Ik lust ze niet van de kraam en niet van het erf.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, Boerenjongensdie lust ik wel
Ik had het over de kraamquote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh van het erf? Ik lust ze niet van de kraam en niet van het erf.
Wij zijn echt yin en yang, wat jij lust lust ik niet en andersom.quote:
quote:
Bier, neequote:Op donderdag 30 december 2010 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij zijn echt yin en yang, wat jij lust lust ik niet en andersom.![]()
Drink je bier?
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Die vraagt er bijna om om in een onderschrift geplaatst te worden
Jaquote:
Dertigersdillema's van Nienke Wijnantsquote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
Miauw, jij had het laatst over een titel, iets met '30' erin, ik was bij de bieb en zag iets liggen bij de afgeschreven boeken![]()
Ik helemaal enthousiast, maar dat was hem niet denk ik
Hahaha ja idd! We vullen elkaar aanquote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet nu met alles wat je smaak is, jij andersom ook
Uh-huh.quote:
Kak, dat was hem idd niet dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dertigersdillema's van Nienke Wijnants
Ja parfumquote:Op donderdag 30 december 2010 16:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja idd! We vullen elkaar aan![]()
Houd jij van parfum?
Oh het boek is wel leuk geschreven hoor maar ik raakte in paniekquote:Op donderdag 30 december 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, dat was hem idd niet dus.
En het was geen tip toch, maar toch wil ik het nu weten
200ml per flesje is wel de max, toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ik ook. Jij houdt dan vast van de wat zwaardere luchtjes?
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
200ml per flesje is wel de max, toch?
quote:Twee tbsers die vastzaten in een psychiatrisch ziekenhuis in Heiloo zijn voortvluchtig. Ze zijn niet teruggekeerd van verlof. Een woordvoerder van het ministerie van Veiligheid en Justitie bevestigde donderdag een bericht hierover van de NOS.
De twee tbsers zijn mannen. Ze hadden zich dinsdag moeten melden maar hebben dat niet gedaan. De woordvoerder wilde niets zeggen over wat de twee op hun kerfstok hebben.
Ik heb liever dat ze wél zeggen wat ze gedaan hebben. Zo lopen nu toch al rond...quote:
Neequote:Op donderdag 30 december 2010 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ik ook. Jij houdt dan vast van de wat zwaardere luchtjes?
Ja precies, echt bizar eigenlijk... Blijf me er over verbazen. Een vriend/kennis van me ging ooit nog de Staat aanklagen om het TBS-systeem, maar dat is niks geworden volgens mij...quote:Op donderdag 30 december 2010 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze wél zeggen wat ze gedaan hebben. Zo lopen nu toch al rond...
Ah dan heeft de trein straks daar weer een uur storingquote:
Zeker de cliché dingen; relatie/man/eigen koophuis/goeie carrière, baby, etc?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh het boek is wel leuk geschreven hoor maar ik raakte in paniek
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ll.....ik zou je echt kunnen smacken nu
Oh, dan hebben we dat wél hetzelfdequote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeGewoon frisse damesgeurtjes.
![]()
En frisse mannenparfum. Hugo Boss, Armani
JAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 30 december 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, dan hebben we dat wél hetzelfde![]()
Pfff, er is één mannenluchtje waar ik echt prrrrrrAqua di Gio
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar dat is niks geworden volgens mij...
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Die bedoelde ik ook met "Armani", is toch van Armani als ik het goed heb?
Nou er was toen een redelijk bekende landelijke advocaat die hem dat aangeboden had, niet Mosko maar een andere ofzo... wel bekende naam. Maar volgens mij had hij er uiteindelijk toch zo'n trek niet in. Wat ook wel begrijpelijk is, daarna is die kerel wel een beetje ontspoord, veel aan het gokken geslagen enzo. Best zonde... En nu studeert hij geloof ik pas weer een beetje, 3 jaar later ofzoquote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
anders had je het vast al gehoord
![]()
Nou ik ben er voor. Als zo iemand ontsnapt, met naam en toenaam in de media.
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Janu je het zegt 'Ja' dus
De bedrijfsleider van de AH draagt 'm altijd. Pfff, hij wordt er woest aantrekkelijk van.
Ja, er is ook zo'n mannenluchtje van Chanelquote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
En alles wat een beetje in die lijn licht van dat geurtje, nom nom![]()
Lekker fris en toch mannelijk.
Ja het is wel zo, welke man ook voorbij komt, je staat er altijd even bij stil door zo'n luchtjequote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef omearos het volgende:
[..]wat een geurtje al niet kan doen
Oh nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, er is ook zo'n mannenluchtje van Chanelik weet niet wat ze er in hebben gedaan maar..oehlala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |