RockNijntje aan de speedquote:
ZJOEF!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
WTF je bent te snel voor me
Waarom?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Oceanview het volgende:
Topic #2134234 maar omdat HF [ afbeelding ]
En als je het wilt weten moet je nog betalen ook....het zijn ook nog kapitalisten!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik wist heul niet dat ze notes gaven zonder het te vertellen.
Ik heb er 5 en ik weet niet waarom. Fascisten zijn het.
Precies, daarom geven ze onzinnige notes om ons te beroven.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:19 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
En als je het wilt weten moet je nog betalen ook....het zijn ook nog kapitalisten!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...staat er zeker in "Bedankt voor je 4,50. Met vriendelijke groeten Fok!"quote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Precies, daarom geven ze onzinnige notes om ons te beroven.
Welke droeftoeter (yeah i said it) heeft er trouwens al betaald om zijn/haar notes in te zien?
Weinig interessants.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:22 schreef Evertjan het volgende:
5 notes maar wat zetten die mods er in hemelsnaam in?
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
34, al een lange poos bijna geen notes meer
Ik doe het om de 25 notesquote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Precies, daarom geven ze onzinnige notes om ons te beroven.
Welke droeftoeter (yeah i said it) heeft er trouwens al betaald om zijn/haar notes in te zien?
Was het interessant?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik doe het om de 25 notes1x gebeurd dus (heb er nu 34)
Alleen maar ''bagger'' ''bagger'' ''topicverkloten'' ''blijft maar baggeren'' ''laten we eerst maar 48 uur doen, dat koelt hem af'' ''intentie om iemand belachelijk te maken in KLB'' ''bagger bagger'' ''bagger in FB''.quote:
Ik niet. Bij mij staan ze ergens anders vermeld.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja ik ben mod, ik zie notes voor de namen van userts.
En wat er toch allemaal in jouw notes staat. oei oei oei zeg.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik 11
En jullie?
Je kunt dit hier bekijken
http://www.fok.nl/shop/notes.php
I'm fuckin' innocent man! I know they all say that, but I'm serious!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
33, en van het merendeel geen idee waarvoor
Er zal vast wel een aanleiding toe zijn maar welke dat is ontgaat mij meestal. De ervaring leert dat als je in TRU enigzins scherp de discussie ingaat je note counter vrij snel de hoogte in gaat bijvoorbeeld. Maar ik check zo eens in de zoveel tijd hoeveel notes ik heb en er komt er 1 keer in de zoveel maanden eentje bij en dan heb ik echt geen idee waarvoor dat is. Ik wil best wel eens een troll doen maar als je voor elke troll een note zou krijgen zou bij een kwart van de users de postcount gelijk zijn aan de notecountquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
I'm fuckin' innocent man! I know they all say that, but I'm serious!
Als je scherp discussiëren verwart met iemand persoonlijk aanvallen of troll opmerkingen maken, tsja dan komen er wel notes bij.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zal vast wel een aanleiding toe zijn maar welke dat is ontgaat mij meestal. De ervaring leert dat als je in TRU enigzins scherp de discussie ingaat je note counter vrij snel de hoogte in gaat bijvoorbeeld. Maar ik check zo eens in de zoveel tijd hoeveel notes ik heb en er komt er 1 keer in de zoveel maanden eentje bij en dan heb ik echt geen idee waarvoor dat is. Ik wil best wel eens een troll doen maar als je voor elke troll een note zou krijgen zou bij een kwart van de users de postcount gelijk zijn aan de notecount
Ook zo niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als je scherp discussiëren verwart met iemand persoonlijk aanvallen of troll opmerkingen maken, tsja dan komen er wel notes bij.
Vind je het gek met <140 posts?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:48 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik ben het braafste meisje van de klas.
Ik heb er 0.
Met een paar duizend op twee accounts (die eerste post ik al lang niet meer op) toch altijd op 0 gebleven...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind je het gek met <140 posts?
In subfora als TRU verwarren mensen scherp discussiëren al heel snel met persoonlijke aanvallen en trollen ja, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als je scherp discussiëren verwart met iemand persoonlijk aanvallen of troll opmerkingen maken, tsja dan komen er wel notes bij.
Als je 100 notes hebt, heb je echt geen levenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef willemwaus het volgende:
99, oe spannund, ga ik de 100 halen![]()
Dat zeg jij met gemiddeld 22 posts per dag? Ik ben gewoon niet zo aardig tegen 90% van alle users..quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je 100 notes hebt, heb je echt geen leven
Het was sarcastisch, ik heb namelijk 100 notesquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:09 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dat zeg jij met gemiddeld 22 posts per dag? Ik ben gewoon niet zo aardig tegen 90% van alle users..
Mijn opmerking ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het was sarcastisch, ik heb namelijk 100 notes
Ik heb nooit gezegd dat ik géén racist ben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is neger of nigga, nigger is racistisch
Ja, maar dan in albino uitvoering. Neuken?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:14 schreef MissyN het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik géén racist ben.
Nee ik wilde je alleen aanraken. Maar aangezien je geen nigger bent.... dan houdt het op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:14 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja, maar dan in albino uitvoering. Neuken?
IK ZEG DAT IK NEGROÏDE BEN JOH, ALLEEN IK HEB EEN ZIEKTE WAARDOOR IK HALF WIT BEN MAAR DAT NEEMT NIET WEG DAT MIJN GESLACHTSDEEL WEL LIJKT OP DIE VAN EEN BLANKEquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:15 schreef MissyN het volgende:
[..]
Nee ik wilde je alleen aanraken. Maar aangezien je geen nigger bent.... dan houdt het op.
Lobi braddaquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:18 schreef PizzaMizza het volgende:
Willemwaus is als een homobroer van mij die ervan houdt om anaal vernedert te worden door 3 negers, 1 aziaat en 2 blanken die ik nooit gehad heb
haphapquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ga niet antisemitisch beginnen aub.
Zo ver ik weet hoeft dat niet..quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:20 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb er 3!
Vanaf welke aantallen moet ik oppassen voor de Toorn van de FOK! mods?
stoerquote:
hahahaha kan je geen andere dingen verzinnen. Wees gewoon stil. Of nog beter accepteren dat je mama met die dikke snor van haar een hoertje is en je papa een vieze pedo die je van vroegs afaan aan het voorlichten is terwijl hij jou zus al van achter heeft gepakt zo'n 20/30 keerquote:
Wat moet ik dan in cholera naam met die notes?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:21 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Zo ver ik weet hoeft dat niet..
Je gaat werkelijk betalen om je notes te mogen zien?quote:
Ik heb niet betaald. Maar ik weet wel dat ik minstens 25 dingen heb gepost die "note-baar" waren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Je gaat werkelijk betalen om je notes te mogen zien?
Ik heb er 25, schijnbaar.
Ben nog nooit gebanned, de rest boeit me niet.
Och, ik waarschijnlijk wel meer, en toch heb ik er maar 25.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb niet betaald. Maar ik weet wel dat ik minstens 25 dingen heb gepost die "note-baar" waren.
Tja ik snap het ook allemaal niet, was 1 keer wel benieuwd, dus ik 4,50 euro over maken en toen klikte het scherm weg, alsnog niksquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat moet ik dan in cholera naam met die notes?
Wil ze wel eens zien enzo alles, maar gaat er toch godnondenju geen geld voor betalen jung!
Ik heb niet eens geld..
wat denk jequote:Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet nog steeds niet wat notes zijn ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |