Met een paar duizend op twee accounts (die eerste post ik al lang niet meer op) toch altijd op 0 gebleven...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind je het gek met <140 posts?
In subfora als TRU verwarren mensen scherp discussiëren al heel snel met persoonlijke aanvallen en trollen ja, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als je scherp discussiëren verwart met iemand persoonlijk aanvallen of troll opmerkingen maken, tsja dan komen er wel notes bij.
Als je 100 notes hebt, heb je echt geen levenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef willemwaus het volgende:
99, oe spannund, ga ik de 100 halen![]()
Dat zeg jij met gemiddeld 22 posts per dag? Ik ben gewoon niet zo aardig tegen 90% van alle users..quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je 100 notes hebt, heb je echt geen leven
Het was sarcastisch, ik heb namelijk 100 notesquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:09 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dat zeg jij met gemiddeld 22 posts per dag? Ik ben gewoon niet zo aardig tegen 90% van alle users..
Mijn opmerking ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het was sarcastisch, ik heb namelijk 100 notes
Ik heb nooit gezegd dat ik géén racist ben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is neger of nigga, nigger is racistisch
Ja, maar dan in albino uitvoering. Neuken?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:14 schreef MissyN het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik géén racist ben.
Nee ik wilde je alleen aanraken. Maar aangezien je geen nigger bent.... dan houdt het op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:14 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja, maar dan in albino uitvoering. Neuken?
IK ZEG DAT IK NEGROÏDE BEN JOH, ALLEEN IK HEB EEN ZIEKTE WAARDOOR IK HALF WIT BEN MAAR DAT NEEMT NIET WEG DAT MIJN GESLACHTSDEEL WEL LIJKT OP DIE VAN EEN BLANKEquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:15 schreef MissyN het volgende:
[..]
Nee ik wilde je alleen aanraken. Maar aangezien je geen nigger bent.... dan houdt het op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |