Neu, we komn niet voor het stappen oid.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:47 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
gezellig, kom je ook een middag/avondje naar valtho dan snelle?
vanaf 29 januari zit ik er, 8 dagen skipas 3 valleesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
Iemand nog naar Val thorens? als vanaf eind november top pistes.
Is het daar goed skieën? Ik ben nog aan het twijfelen of ik de ski-pas ga upgraden naar volledig skigebied. Voornamelijk omdat ik niet echt van de groffe dagtochten ben (en mijn vriendin al helemaal niet), denk ik dat ik weinig gebruik ga maken van de 500 extra km pistequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Neu, we komn niet voor het stappen oid.
Skiënd denk ik dat we vooral richting Méribel/Courchevel gaan, beboste pistes
Vorig jaar daar geweest. Wat een baggertentquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:52 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geluk hebt! En anders kan je de hele dag gewoon losgaan op kwalitatief hoogstaande muziek in de Gotcha bar daar
Erg leuk daar, idd met bomen ook. brede pistes, blauw maar ook genoeg rood. Als je in valtho zit en geen of weinig ervaring hebt dan zou ik niet upgraden. met de valtho pas kom je al een heel eind.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Is het daar goed skieën? Ik ben nog aan het twijfelen of ik de ski-pas ga upgraden naar volledig skigebied. Voornamelijk omdat ik niet echt van de groffe dagtochten ben (en mijn vriendin al helemaal niet), denk ik dat ik weinig gebruik ga maken van de 500 extra km piste
Wordt tijd.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:44 schreef Gurb het volgende:
Donderdag gaat het weer sneeuwen in de Alpen, en dat is precies de dag dat ik vertrek
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
http://www.wetter.at/wett(...)saalbach-hinterglemm
Er valt in ieder geval weer wat sneeuw tegen die tijd
Ik zag dit ook, maar vraag me af of het klopt, zeker als je het vergelijkt met deze analyse:quote:Op maandag 17 januari 2011 08:48 schreef krapula het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dat werd tijd ook! De hoeveelheid sneeuw is afgelopen dagen drastisch afgenomen.
Mijn ouders zitten er nu, zal eind van de dag nog wel even contacten en hier neergooien.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:46 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik ga morgen naar San Valentino in Italie. Er ligt nu 10cm in het dal en 150cm op de berg.
Alle pistes zijn open en de kwaliteit van de pistes zijn zeer goed![]()
Maar weet eigenlijk niet in hoeverre die weerberichten te vertrouwen zijn..
http://www.snowplaza.nl/l(...)en-weer_sneeuwhoogte
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mijn ouders zitten er nu, zal eind van de dag nog wel even contacten en hier neergooien.
Volgens mijn ouders was de sneeuwkwaliteit dik in orde. Ook de dalafdalingen allemaal goed te doen en geen sprake van papsneeuw o.d.quote:
kunnen we dat zwart op wit krijgen?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef Komakie het volgende:
Het komt in de buurt dat ik weer ga dus dan gaat het weer sneeuwen. Mark my words, vanaf eind januari/begin februari gaat het los
Mooi, goed nieuws! Heb er zin inquote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Volgens mijn ouders was de sneeuwkwaliteit dik in orde. Ook de dalafdalingen allemaal goed te doen en geen sprake van papsneeuw o.d.
ok thanks,quote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
Ik neem aan dat je over de weg gaat? dan geen. rijbewijs word overal geaccepteerd als ID in frankrijk.. (bij het halen van skipassen e.d.) zou voor de zekerheid wel even het chalet/app/hotel vragen wat zij er van vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |