Ietsjes hoger. Anders kom je al snel in Solden of Ischgl uit en die zijn weer duurder. Solden vond ik sowieso niet zo heel denderend. Frankrijk is geen optiequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Is Saalbach wel goed dan, das toch niet zo heel hoog?
Wel een goeie keuze, leuk gebied
Oh ja, daar zitten we straks waarschijnlijk bij in de buurt...quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Fyodor het volgende:
[..]
De Goasstall is inderdaad top! Goede herinneringen aan![]()
http://www.goass.at/
Je moet er echt een keertje langs gaan hoor!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Oh ja, daar zitten we straks waarschijnlijk bij in de buurt...![]()
Je mag natuurlijk ook lekker in je appartementje gaan zitten na het skiënquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:49 schreef Ienepien het volgende:
Maar volgens mij draaien ze vooral Hollandse muziek. En zonder Wahnsin, Eisbeer und Fliegenlied heb ik geen goeie aprés-ski..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:58 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk ook lekker in je appartementje gaan zitten na het skiën
Je hebt gelijk, maar ik ga niet naar Arlberg maar naar Vorarlberg. Specifieker, Brandnertal. Daar regent het en ligt amper sneeuw op het momentquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:02 schreef Komakie het volgende:
Hoewel het misschien warm wordt zal er in Arlberg vast nog wel sneeuw liggen. Dat is normaal zo'n schneeloch dat het met de sneeuw vast nog wel goed zit. Ondanks dat het zo warm is.
Het duurt sowieso wel even voordat de sneeuw allemaal weg is. Het is niet zoals bij ons dat als een middagje de zon schijnt alles alweer groen is.
Als het zo makkelijk was zou iedereen het doen toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:16 schreef Johnns het volgende:
[..]
Snap dat van het skien, vroeger als kleintje ook wel gedaanMaar ik kom verhalen tegen dat Snowblades heel easy is, en dat je na een ochtendje les redelijk fatsoenlijk de piste af kan.
Big foots schijnen erger te zijn dan de snowblades qua controle... Maarja, heb er verder geen ervaring mee.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:49 schreef Ienepien het volgende:
Maar volgens mij draaien ze vooral Hollandse muziek. En zonder Wahnsin, Eisbeer und Fliegenlied heb ik geen goeie aprés-ski..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:03 schreef Taneli het volgende:
[..]
![]()
Maak je daar maar niet druk om, hoorde tijdens kerst en oud&nieuw elk dag hooguit één nederlandstalig nummeren elke dag zeker Wahnsinn, Fliegerlied en de andere bekende Duitse Après-ski knallers voorbij komen!
Have fun anyways!
lucky youquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Nog nooit in Oostenrijk geweest, vandaar
En uiteraard Viva Colonia. Ipv dat slappe aftreksel van Wolter Kroesquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:49 schreef Ienepien het volgende:
Het is niet echt geweldig nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:40 schreef elcastel het volgende:
Gerlos. Ben benieuwd, volgens mij is de sneeuwkwaliteit brak.
http://www.wetter.at/wett(...)saalbach-hinterglemmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:03 schreef krapula het volgende:
Nog een weekje voordat ik naar Saalbach ga. Het weer is niet zo denderend, of wel?
Dat ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
En uiteraard Viva Colonia. Ipv dat slappe aftreksel van Wolter Kroes
Ik hoop dat je geluk hebt! En anders kan je de hele dag gewoon losgaan op kwalitatief hoogstaande muziek in de Gotcha bar daarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:32 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Vrijdag vertrekken wij naar hetzelfde gebied, dorpje Le Corbier...
Ik zie dat vandaag/vannacht nog wat sneeuw valt, maar in de loop van de week niet en wordt het warmer
Bedankt! Gaan straks weg en we gaan gewoon het beste ervan maken, goede of slechte sneeuw!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:52 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geluk hebt! En anders kan je de hele dag gewoon losgaan op kwalitatief hoogstaande muziek in de Gotcha bar daar
De CinCin niet ChinChinquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:45 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dat ja!![]()
Het enige wat ik accepteer is af een toe een Jan Smit of een Frans Bauer nummertje tussendoor. Die zijn tenminste hardcore.Vond het vorig jaar in Gerlos echt een beetje jammer. Sta je in de, wat was het ook alweer, oh ja: Chinchin en dan krijg je Gerard Joling
Maar goed dat weet je vantevoren als je naar Gerlos gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |