Fijn dat Lars bijna van zijn prutoogjes af is Karin!
Het zijn
deze schoentjes van de Scapino, ze zijn tweedehands
(stiekem had ik zo graag zijn eerste schoentjes zelf willen kopen
)![Foto-Z7VWFLOU.jpg]()
Wat bijzonder hoeveel ze ineens begrijpen he! Niels kan ook al kleine opdrachtjes opvolgen

"lap de ramen" enzo

Moet 'ie weer eens doen, op de foto te zien.
Hoe is het met de oogjes van Minke?
Lastig Stiemie, ik snap heel goed dat je honger uit wilt sluiten. Vervelend dat ze de link toch gelegd heeft en liever een boterham wil.
Ik geef Niels altijd yoghurt na met een schep babymuesli, als hij slecht gegeten heeft gaat er meer muesli in.
Groofsken, Niels gaat ook maar twee keer in de week in bad en ik was hem ook niet met een washand. Vies he!

Na het eten krijgt hij een nat lapje over zijn gezicht en handjes en na het poepen worden zijn billen schoon gemaakt met een billendoekje natuurlijk

Wij noemden vroeger onze ooms en tantes gewoon bij de voornaam, net als buren en vrienden van mijn moeder. Het was zelfs zo dat ik een bepaalde tante niet erger kon pesten dan door haar tante te noemen

Mijn neefjes en nichtje moeten ons wel oom en tante noemen n dat vinden we helemaal niet leuk. Dus op kaarten zetten we steevast onze voornamen. Maar laatste belde ik mijn neefje op voor zijn verjaardag en zei ik "met {voornaam}" hij herkende me pas toen ik "tante" ervoor zei
Ik weet niet zo goed hoe we het met Niels aan moeten pakken. We hebben liever dat hij zijn ooms en tante bij hun voornaam noemt, maar ik wil ze ook niet beledigen.
Arme Timo

het is ook schrikken, ineens zo vrij in de grote wereld! Hopelijk kan hij er snel wel van genieten om zelf buiten te wandelen Chan!
Vlindur wat spannend!! Ik duim dat het snel raak is!!
Niels eet echt weinig als ik dat zo lees
-ongeveer 1 boterham als ontbijt (ongeveer omdat het vaak twee boterhammen zijn waar hij ruim de korstjes van laat liggen

)
-ongeveer 1 boterham als lunch
-tussendoor fruit waar hij niet veel van eet
-tussendoor een cracotte met bv roomboter, soms rozijntjes of knäckebröd
-water zoveel hij wil, af en toe iets van roosvicee of sinaasappelsap
-avondeten (best veel volgens mij) + yoghurt met babymuesli
-borstvoeding 6 keer overdag en 's nachts tenminste 1 keer, waarvan hij alleen 's morgens, 's avonds en 's nachts echt goed drinkt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 02-01-2011 21:17:22 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>