Ja ze wordt er wel wakker van dan. Overdag is het ook geen grote eter eigenlijk...quote:Op zondag 2 januari 2011 19:34 schreef Ssserpente het volgende:
Als ze s avonds slecht eet, wordt ze dan 's nachts wakker van de honger, Stiem?
Ik heb dus echt precies dezelfde ervaring en mening. Ben dan ook erg blij dat mijn nichtje geen tante hoeft te zeggen van mijn zus.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind het idd heel erg stijf klinken, Claudia, en alles behalve warm en afstandverkleinend.
Het doet me denken aan een heel traditioneel gezin waarbij oma in huis woont, de ouders elkaar 'vader' en 'moeder' noemen, en de man des huizes elke zondag het vlees snijdt.
Maar het is maar net wat je gewend bent natuurlijk. Ik vond vroeger 'papa' en 'mama' er onpersoonlijk klinken, zo noemde iedereen z'n ouders al; er waren miljarden papa's en mama's. M'n ouders bij voornaam noemen vond ik juist veel persoonlijker.
Die boterham maakte niet het verschil, toch? Ze was alsnog gillend op. Dus dat zou ik idd snel weer skippen en dan de papfles geven. En dan hopen dat ze weer eens lekker gaat slapenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:51 schreef Stiemie het volgende:
Ja misschien is dat wel zo inderdaadHet komt vooral omdat ze nu die maand lang al steeds 's avonds gillend wakker op is en dan vind ik het fijn als honger in ieder geval uitgesloten is
![]()
Tsja morgen maar eens proberen om de boterham te skippen en dan wel de papfles geven.
Die boterham is er afgelopen week bijgekomen als redmiddel tegen de avondterreurmaar ja ze heeft nu dus al door dat ze dat soms lekkerder vindt dan gewoon avondeten... Bij Linde hadden we echt nooit zoiets. Die at gewoon alles mee en schoon op
'Proberen' klinkt al riskant Stiemie. Als je besluit om hem niet te geven, moet je het ook echt niet doen. Want als je je laat overhalen om hem toch te geven wordt het alleen maar moeilijker. (Langer moeilijk)quote:Op zondag 2 januari 2011 19:51 schreef Stiemie het volgende:
Ja misschien is dat wel zo inderdaadHet komt vooral omdat ze nu die maand lang al steeds 's avonds gillend wakker op is en dan vind ik het fijn als honger in ieder geval uitgesloten is
![]()
Tsja morgen maar eens proberen om de boterham te skippen en dan wel de papfles geven.
Oh nee ik bedoel met proberen meer kijken of het werkt. Als we besloten hebben dat het zo gaat, kan ze het schudden wat betreft de boterham.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
'Proberen' klinkt al riskant Stiemie. Als je besluit om hem niet te geven, moet je het ook echt niet doen. Want als je je laat overhalen om hem toch te geven wordt het alleen maar moeilijker. (Langer moeilijk)
Oh, haha. Interpretatiefoutje. Sorry.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoel met proberen meer kijken of het werkt. Als we besloten hebben dat het zo gaat, kan ze het schudden wat betreft de boterham.
Nee dat maakte uiteindelijk niet uit inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2011 19:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die boterham maakte niet het verschil, toch? Ze was alsnog gillend op. Dus dat zou ik idd snel weer skippen en dan de papfles geven. En dan hopen dat ze weer eens lekker gaat slapen
Geen probleem hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Oh, haha. Interpretatiefoutje. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |