ick wil wel een tostiiiiquote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
MIJN TOSTIES ZIJN KLAAR WIE WIL ER NOG MEER?![]()
ik, als het magquote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
MIJN TOSTIES ZIJN KLAAR WIE WIL ER NOG MEER?![]()
Werk is slechts een bijzaak, van jou kan ik altijd houdenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
HOU JE NOG WEL VAN ME?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Werk is slechts een bijzaak, van jou kan ik altijd houden
nee maar t gaat zo snel....wel in de 2 hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar je hebt hier nog niet eens gepost!
Iedereen houd van iedereen in dit topicquote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
HOU JE NOG WEL VAN ME?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speel jij viool?! Kon je dat niet eerder zeggen, zou prachtig staan bij dit topic, als achtergrond muziekje enzo!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef TheFamousMan het volgende:
En nu ga ik weer een privé viool-concert voor m'n vriendin geven via skype
Tot zo, hippies!![]()
![]()
![]()
Liefdequote:Op donderdag 30 december 2010 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
SNAPPEN JULLIE HET NOU NIET ?????????????????????????????????????????? IK WIL GEWOON !
WAT WIL JE GEWOON?!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
SNAPPEN JULLIE HET NOU NIET ?????????????????????????????????????????? IK WIL GEWOON !
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Is onze poes niet lieeevvv?
[ afbeelding ]
Jawel, awwwwquote:Op donderdag 30 december 2010 15:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Op zo'n wiki dingest toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Waar moet ik de OP neerzetten?
want ik weet niet of ik er nog ben aan het einde van dit topique!
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
maar daar mag ik toch niks maken?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op zo'n wiki dingest toch?
FOK!wiki inderdaad, kom, ik maak wel aan, stuur jij mij de code van de OP.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar daar mag ik toch niks maken?
Weet ik niet, zo lang ben ik hier ook weer nietquote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! moet ik heb even doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |