een hoer is een hoer maar een mannelijke hoer is een gigolo... misschien was dit ook voor het slet woord van toepassingquote:
Geen idee dat vroeg ik mij juist afquote:Op donderdag 30 december 2010 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe zou het dan anders moeten heten?
nou ja ik weet dat ze niet vies is van meisjes dus ik ruik hier wel een mooie kans inquote:Op donderdag 30 december 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of je moet een 'open' relatie hebben
deze?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind ik wel
[..]
Waar is je boob-UI![]()
Of je neemt een harem, ben ik ook al jaren mee bezig maar de maatschappij accepteert het nog niet...quote:Op donderdag 30 december 2010 15:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhm nee niet echt maar wel begrijpelijk
als ik me ga binden moet ik mijn hele vrouwenimperium afstoten
dat vind ik wel zonde
zoveel moeite enzo
\quote:
Jij zou haast naar zo land gaan waar het gewoon isquote:Op donderdag 30 december 2010 15:10 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Of je neemt een harem, ben ik ook al jaren mee bezig maar de maatschappij accepteert het nog niet...
dat zal ook wel handig zijn jaquote:Op donderdag 30 december 2010 15:10 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Of je neemt een harem, ben ik ook al jaren mee bezig maar de maatschappij accepteert het nog niet...
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zou haast naar zo land gaan waar het gewoon is
Mij hoor je niet klagenquote:
Het is kiezen of delenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef Lon3 het volgende:
[..]maar ik heb niet zoveel kamelen om te ruilen tegen vrouwen
met dollars kan daar allesquote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef Lon3 het volgende:
[..]maar ik heb niet zoveel kamelen om te ruilen tegen vrouwen
goed zoquote:
Je bent veel te veel de liefde aan het bedrijven in dat andere topicquote:
Ik leer het nog wel eensquote:
lucky bastardquote:Op donderdag 30 december 2010 15:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik weet dat ze niet vies is van meisjes dus ik ruik hier wel een mooie kans in
minstens 5 breezers opkunnenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef Lon3 het volgende:
Ik weet het niet of ik een slet ben. Geef eens de definitie van slet zijn in jouw ogen? Wat moet je allemaal doen en of gedaan hebben om deze eervolle titel te krijgen?
Niet echt, lees mijn laatste posts maarquote:Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bent veel te veel de liefde aan het bedrijven in dat andere topic
maar als ze mijn officiele vriendin word dan doe ik het nietquote:
ipv breezers mag het ook gewoon bier zijn of sterke drank?quote:
weet ik veel wat ze tegenwoordig drinkenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef Lon3 het volgende:
[..]
ipv breezers mag het ook gewoon bier zijn of sterke drank?
Denk dat het voor vele een andere betekenis heeft ..quote:Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef Lon3 het volgende:
Ik weet het niet of ik een slet ben. Geef eens de definitie van slet zijn in jouw ogen? Wat moet je allemaal doen en of gedaan hebben om deze eervolle titel te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |