Dan moet je ook wel vanavond hier zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 14:58 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovend dan. Als ik morgen weer mee post betekend het dat ik mij ook vermaakt heb
Wat staat er dan op de planning of komen dan pas de gezellige mensen?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel vanavond hier zijn
ja hoor eens, moeten wij jou gaan vermakenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:58 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovend dan. Als ik morgen weer mee post betekend het dat ik mij ook vermaakt heb
Verder ben je wel liefquote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor eens, moeten wij jou gaan vermaken
weet ikquote:Op donderdag 30 december 2010 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor eens, moeten wij jou gaan vermaken
[..]
Verder ben je wel lief
Andere, gezellig is het hier bijna altijd wel en alleen een moment opname van de dag staat niet vast hoe de rest gaatquote:Op donderdag 30 december 2010 14:59 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Wat staat er dan op de planning of komen dan pas de gezellige mensen?
Nou ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 15:00 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Natuurlijkdaarvoor ben ik toch aangenomen
![]()
Ah koetsiekoequote:Op donderdag 30 december 2010 15:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet ik
godsamme voel me een puber vandaag
grinnik maar ze is ook zo lief en mooi enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik nietdus of je doet gezellig mee of niet
[..]
Ah koetsiekoehihihihi
nanananana
Hopelijk is dat wederzijdsquote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
grinnik maar ze is ook zo lief en mooi enzo
Haha okequote:Op donderdag 30 december 2010 15:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Andere, gezellig is het hier bijna altijd wel en alleen een moment opname van de dag staat niet vast hoe de rest gaat
Dat ben ik aan het proberenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik nietdus of je doet gezellig mee of niet
mja nou ja ik haal er hoe dan ook wel mijn pleziertje eruit maar als het meer word dan dat hoor je mij niet klagenquote:
Sletquote:Op donderdag 30 december 2010 15:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik haal er hoe dan ook wel mijn pleziertje eruit maar als het meer word dan dat hoor je mij niet klagen
zo af en toe mag dat wel eensquote:
Zo af en toe zou ik dat ook wel eens willen... maar dat is niet netjes he?quote:
Zoiets heet MPG-enquote:
Ja, het gaat echt te snel! Ik wil nog genieten van 2010!quote:
Vind ik welquote:Op donderdag 30 december 2010 15:07 schreef Lon3 het volgende:
Mannelijke sletten heten die ook sletten?
Waar is je boob-UIquote:Op donderdag 30 december 2010 15:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt te snel! Ik wil nog genieten van 2010!
Ja, een slet is een slet.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:07 schreef Lon3 het volgende:
uhm nee niet echt maar wel begrijpelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo af en toe zou ik dat ook wel eens willen... maar dat is niet netjes he?
Hoe zou het dan anders moeten heten?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:07 schreef Lon3 het volgende:
Nein, die noemen we Players.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:07 schreef Lon3 het volgende:
of je moet een 'open' relatie hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhm nee niet echt maar wel begrijpelijk
als ik me ga binden moet ik mijn hele vrouwenimperium afstoten
dat vind ik wel zonde
zoveel moeite enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |