Geen normale donderdagmiddag! DE LAATSTE VAN HET JAAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:00 schreef aight1 het volgende:
Zoveel liefde en dat op de donderdagmiddag
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen normale donderdagmiddag! DE LAATSTE VAN HET JAAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh wow, dat is wel extra liefde waard jaquote:Op donderdag 30 december 2010 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen normale donderdagmiddag! DE LAATSTE VAN HET JAAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Liefde voor alle fokkers hier!![]()
![]()
![]()
Rebels gedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Liefde voor alle fokkers hier!![]()
![]()
![]()
Maar ik moet examen doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch blijf ik haar liefde geven.![]()
Ik wil je wel brengen!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Annnet het volgende:
c0nd0r heeft geen liefde voor mij, hij wil me niet laten liften naar de meet zonder dat ie foto's heeft van mijn naakte lijf.
Wanneer zei hij dat?!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Annnet het volgende:
c0nd0r heeft geen liefde voor mij, hij wil me niet laten liften naar de meet zonder dat ie foto's heeft van mijn naakte lijf.
Wat, waarom niet?!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb geen zin meer in dit topic![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Annnet het volgende:
Niet in PUBquote:Op donderdag 30 december 2010 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook niet
kom hierheen:
[ PUB SC No.9737 ] Bijna nieuwjaar.
misschien kan je het wat liefde geven!
Weet ik niet, gewoon nietquote:
maakt niet uitquote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
Alsjeblieft.quote:
Jij begrijpt het teminstequote:Op donderdag 30 december 2010 15:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maakt niet uit
zolang je morgen of straks maar weer terugkomt!
Je moet huilen om het woord 'dat'?quote:
Maar..quote:
ik ookquote:
Wat een harde...quote:
index/SEX dan?quote:
Leuk, maar iets minder mag ook...quote:Op donderdag 30 december 2010 15:10 schreef Dalando het volgende:
Héééél veel liefde![]()
*gekut van Dalando*
dat dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leuk, maar iets minder mag ook...
Hij had niet eens zelf allequote:
Speciaal voor julliequote:Op donderdag 30 december 2010 15:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leuk, maar iets minder mag ook...
Zelf typenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie
[ afbeelding ]
Ik ben opeens onblijquote:Op donderdag 30 december 2010 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet zo haten, ieder heeft zn gebrekennnnn
Dan telt het ook niet als echte liefdequote:
Jawel want het is nogsteedsquote:Op donderdag 30 december 2010 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan telt het ook niet als echte liefde
Geen emoquote:Op donderdag 30 december 2010 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Emo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rij hartjes voor jou
Of je stuurt de mooie OP naar ons toequote:Op donderdag 30 december 2010 15:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb een hele mooie OP!
Mag ik dan de LaPo?
Nouwja, ik weet niet of jullie 'm mooi vinden, lever maar commentaar, dan pas ik 'm wel aan
Waarom zou je zo graag lapo willen? Je kan toch gewoon zelf een nieuwe openen?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb een hele mooie OP!
Mag ik dan de LaPo?
Nouwja, ik weet niet of jullie 'm mooi vinden, lever maar commentaar, dan pas ik 'm wel aan
Weet ik niet, gewoon niet zo hyperactief vrolijk blij als andersquote:
Omdat laatste donderdag middag?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik niet, gewoon niet zo hyperactief vrolijk blij als anders
Kan ookquote:Op donderdag 30 december 2010 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of je stuurt de mooie OP naar ons toe
Nee, redenloos, maar ik ben wel alweer wat blijerquote:Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat laatste donderdag middag?
hier nog meer hartjesrijen voor jou:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
perquote:
super heah?quote:
Whehehehequote:Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kan ook
nog niet eens aan gedacht
Ik ben blij dat je terug bent!quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, redenloos, maar ik ben wel alweer wat blijer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo Klinkertjequote:Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehehe
[..]
Ik ben blij dat je terug bent!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn schoolwerk is stom !![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Vertelquote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef drunk_on_shadows het volgende:
yeeeehaaaaa want het is mijn dag!
HOI SKATJESKEETJE!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
HALLO WAT IS DIT
IK BEN TEGEN WERELDVREDE
Sperziebonen gaan de wereld overheersenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
HALLO WAT IS DIT
IK BEN TEGEN WERELDVREDE
Dit is liefdequote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
HALLO WAT IS DIT
IK BEN TEGEN WERELDVREDE
Jochem Myjerquote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef drunk_on_shadows het volgende:
yeeeehaaaaa want het is mijn dag!
Sperziebonen zijn lekker!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sperziebonen gaan de wereld overheersen
Nja, niks bijzonders eigenlijk. Maar het is gewoon een blij liedje.quote:
Ieder zijn ding toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is vredelievend
[ afbeelding ]
Hij ook?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sperziebonen zijn lekker!![]()
Gaaf! Veel plezierquote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Nja, niks bijzonders eigenlijk. Maar het is gewoon een blij liedje.
ik ga met oud en nieuw liefde overbrengen naar duitsland.
Awwquote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Met jou in mijn hoofd altijd![]()
![]()
aa, ae, ai, au, ee, ei, eu, ie, oe, oi, oo, ou, ui, uu (en i+j, e+ij, e+ui, i+i in samenstellingen)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |