SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo Klinkertjequote:Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehehe
[..]
Ik ben blij dat je terug bent!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn schoolwerk is stom !![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Vertelquote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef drunk_on_shadows het volgende:
yeeeehaaaaa want het is mijn dag!
HOI SKATJESKEETJE!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
HALLO WAT IS DIT
IK BEN TEGEN WERELDVREDE
Sperziebonen gaan de wereld overheersenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
HALLO WAT IS DIT
IK BEN TEGEN WERELDVREDE
Dit is liefdequote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
HALLO WAT IS DIT
IK BEN TEGEN WERELDVREDE
Jochem Myjerquote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef drunk_on_shadows het volgende:
yeeeehaaaaa want het is mijn dag!
Sperziebonen zijn lekker!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sperziebonen gaan de wereld overheersen
Nja, niks bijzonders eigenlijk. Maar het is gewoon een blij liedje.quote:
Ieder zijn ding toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is vredelievend
[ afbeelding ]
Hij ook?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sperziebonen zijn lekker!![]()
Gaaf! Veel plezierquote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Nja, niks bijzonders eigenlijk. Maar het is gewoon een blij liedje.
ik ga met oud en nieuw liefde overbrengen naar duitsland.
Awwquote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Met jou in mijn hoofd altijd![]()
![]()
aa, ae, ai, au, ee, ei, eu, ie, oe, oi, oo, ou, ui, uu (en i+j, e+ij, e+ui, i+i in samenstellingen)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |