Joh zoek het uitquote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Met weer een niet kloppende OP
mensen die of Jeroen of De Jong heten vertrouw ik nooit zoquote:Op donderdag 30 december 2010 10:39 schreef JJdJ1984 het volgende:
Mensen met dezelfde achternaam moet je met respect behandelen en met dezelfde voornaam ook trouwens..
treinquote:Op donderdag 30 december 2010 11:08 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik moet trouwens naar Alexandrium straks, wat kan ik het beste doen de tram nemen of de trein, vanaf Schiekade?
welk ge-ouwehoer?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef Breuls het volgende:
Ben ik de enige die dat geouwehoer tussen jullie een beetje zat begint te worden?
Metro of trein.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:08 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik moet trouwens naar Alexandrium straks, wat kan ik het beste doen de tram nemen of de trein, vanaf Schiekade?
Thanks ik denk dat ik voor de trein, volgens mij is de locatie waar ik moet wezen vlak bij het station.quote:
metro moet je eerst weer via Beurs, lijkt me om! Maar is absoluut een optie!quote:
Was het maar waar.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht dat jullie allang klaar waren
hebben jullie eigk 1 van de 2 huizen verkocht?quote:
Of station Noord.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
metro moet je eerst weer via Beurs, lijkt me om! Maar is absoluut een optie!
Maar lopend vanaf schiekade ben je zo op CS.
Zeker weten? Noord scheelt je ook weer 5 minuten treinen naar Alexander.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
CS is beter en sneller voor mij
Lijn 4 op de bergweg naar station noord?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
CS is beter en sneller voor mij
Schat ik weet niet eens waar noord is, en de huidige opdrachtgever zit zo dicht op Alexander. Ik struikel en ik ben er. Als noord net als CS aan te lopen is dan wil ik het overwegenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zeker weten? Noord scheelt je ook weer 5 minuten treinen naar Alexander.
Dat is zelfs dichterbij denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Schat ik weet niet eens waar noord is, en de huidige opdrachtgever zit zo dicht op Alexander. Ik struikel en ik ben er. Als noord net als CS aan te lopen is dan wil ik het overwegen
Ik weet niet eens waar lijn 4 isquote:Op donderdag 30 december 2010 17:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lijn 4 op de bergweg naar station noord?
Ik ga altijd naar centraal met die nieuwe metro lijn vanaf station Blijdorp. Dat scheelt weer lopen, ik haat lopen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar lijn 4 isEn ik haat overstappen, ik ga wel via CS.
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef Wiebeldak het volgende:
Wil er nu iemand zo vriendelijk zijn om mij toe te voegen aan Wie met wie en waar? op de Borgesiusstraat omdat ik zelf niet geregistreerd ben bij wiki. pleeeeeeeaaaseeee....
"Registreren" is niets meer dan het invullen van een zelf te bedenken username en een wachtwoord?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef Wiebeldak het volgende:
Wil er nu iemand zo vriendelijk zijn om mij toe te voegen aan Wie met wie en waar? op de Borgesiusstraat omdat ik zelf niet geregistreerd ben bij wiki. pleeeeeeeaaaseeee....
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef MalaCocinera het volgende:
Mevrouwtje heeft een baantje voor een maandje hoor.
Done, hoewel niemand dat gaat zien aangezien ik geen huisnummers heb van jouw en mala. Twee prikkertjes op exact hetzelfde punt dusquote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef Wiebeldak het volgende:
TNXquote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Done, hoewel niemand dat gaat zien aangezien ik geen huisnummers heb van jouw en mala. Twee prikkertjes op exact hetzelfde punt dus
Bij mij is het altijd andersom! Ik heb altijd veel meer werk in het magazijn en de verkoop is al gesloten voor 3 dagen. Morgen hoef ik gelukkig niet te komen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef junkiexp het volgende:
Morgen een hele dag werken voor de verandering.
Ik vind het maar niks, jaarwisseling op een werkdag![]()
Heel gezeur op de zaak vandaag, onze showroom mag een uur eerder dicht, en het magazijn 2 uur.
De verkoop moet de gewone tijd aanhouden.
Iedereen loopt nu moeilijke te doen dat de mensen uit het magazijn 2 uur eerder weg mogen.
Ik ben zoweggelopen.
Zeg zo lijkt het als of we samenwonenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Done, hoewel niemand dat gaat zien aangezien ik geen huisnummers heb van jouw en mala. Twee prikkertjes op exact hetzelfde punt dus
Gordelroosweg...quote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zeg zo lijkt het als of we samenwonenHij woont aan de gordelroosweg, gaarne aanpassen
Zeker wel!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef MalaCocinera het volgende:
Je woont toch helemaal niet aan de borgesiusstraat?
en waar sta ik?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
![]()
A - Isegrim & LeeHarveyOswald
B - Breuls
C - Chav
D - DutchTrain
E - junkiexp
F - MalaCocinera
G - Alicey & SingleCoil
H - Metatron
I - Chatgirl
J - Caland
K - Wiebeldak
Zou in elk geval jullie vaste lasten halveren.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Je mocht willen dat je samen met mij woonde
preciesquote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou in elk geval jullie vaste lasten halveren.
doe je best, ik ga etenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Aan de wiki even toevoegen:
[ code verwijderd ]
Ja dat kan ook en is ook wel logisch.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd andersom! Ik heb altijd veel meer werk in het magazijn en de verkoop is al gesloten voor 3 dagen. Morgen hoef ik gelukkig niet te komen.
Ik pas daarvoorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou in elk geval jullie vaste lasten halveren.
Zal ik nu naar buiten stappen om even flink te schreeuwen?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:14 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik pas daarvoorHij heeft volgens mij al eens gezegd aan de gordelweg te wonen dusssss
Hoppa! PRPRPRRRPRPRPRquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Een beetje een late reactie.
Ik ben geboren in het Oude noorden en na 3 jaar naar Blijdorp verhuist. Daar heb ik zo'n 11 jaar gewoond waarna we naar Hillegersberg verhuisden. Inmiddels woon ik nu zelf in Bergpolder dichtbij de gordelweg en mijn ouders wonen nog altijd in Hillegersberg.
Rotterdam zuid heeft mij nooit iets gedaan. Ben totaal verliefd op het noorden van Rotterdam :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |