Een beetje een late reactie.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik ook![]()
In welke wijk ben je opgegroeid?
* Godsamme spuit 11*
Ja super!quote:
Hallo buurmanquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Een beetje een late reactie.
Ik ben geboren in het Oude noorden en na 3 jaar naar Blijdorp verhuist. Daar heb ik zo'n 11 jaar gewoond waarna we naar Hillegersberg verhuisden. Inmiddels woon ik nu zelf in Bergpolder dichtbij de gordelweg en mijn ouders wonen nog altijd in Hillegersberg.
Rotterdam zuid heeft mij nooit iets gedaan. Ben totaal verliefd op het noorden van Rotterdam :p
Dan is het minder leuk ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja super!Vooral als je er op de fiets doorheen moet worstelen iedere dag met alleen maar een voor rem maar dat laatste is mijn eigen schuld omdat ik dat nog niet gefixt heb.
Woon je hier ook dichtbij ja? Vanuit Bergpolder komen er denk ik maar 3 of 4 straten uit op de Gordelweg.quote:
Jazeker! Ik ga er morgen dan ook op uit met de camera.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan is het minder leuk ja.Sneeuw is dan ook vooral leuk bij een boswandeling of om te zien vanuit huis.
Gordelweg schijnt heel dicht bij mij te zijn een kennis van mij heeft er een huis gehad. Maar goed ik ben niet zo van de straatnamenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Woon je hier ook dichtbij ja? Vanuit Bergpolder komen er denk ik maar 3 of 4 straten uit op de Gordelweg.
Klinkt wel als een goed plan. Hebben we vorig jaar ook gedaan, misschien dit jaar weer. We hebben morgen er wel de tijd voor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jazeker! Ik ga er morgen dan ook op uit met de camera.
Kort, vlot, pittig kapsel figuurquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kan ze gelijk aan de slag :p
Maar die weg is zo enorm lang. Die gaat wel langs 3 wijken als het er niet 4 zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Gordelweg schijnt heel dicht bij mij te zijn een kennis van mij heeft er een huis gehad. Maar goed ik ben niet zo van de straatnamen
Ooh, okay.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar die weg is zo enorm lang. Die gaat wel langs 3 wijken als het er niet 4 zijn
Ik denk dat ze haar op d'r tanden heeftquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:28 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dichthouden tijdens het proces
Cool! Ik kom zelf uit Crooswijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Een beetje een late reactie.
Ik ben geboren in het Oude noorden en na 3 jaar naar Blijdorp verhuist. Daar heb ik zo'n 11 jaar gewoond waarna we naar Hillegersberg verhuisden. Inmiddels woon ik nu zelf in Bergpolder dichtbij de gordelweg en mijn ouders wonen nog altijd in Hillegersberg.
Rotterdam zuid heeft mij nooit iets gedaan. Ben totaal verliefd op het noorden van Rotterdam :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |