abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:22:40 #276
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90665481
mensen ik ga beginnen aan mijn 600 oliebollen die ik vandaag ga bakken... goeie afleiding... mocht ik jullie niet meer spreken vandaag....allemaal een goeie jaarwisseling !!!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:43:18 #277
189961 ex
aperture science
pi_90665787
Zo, Ex to the motherf*cking rescue.

We gaan het vandaag is hebben over goede voornemens.. En dan niet algemeen, nee even speciaal gericht op sociale contacten & liefde.

We kunnen allemaal zielig doen (ik doe al 5 topics gezellig mee) maar een overgang naar een nieuw jaar is een mooi symbolisch moment om ook daadwerkelijk is wat te doen met het gezeur. Ik zal beginnen om aan te geven dat ik het ook niet makelijk heb maar hier wel voor open sta.

Ik vind mezelf te dik :). Ik ben niet super dik, niet ranzig of wat dan ook maar heb gewoon een buikje, hier ga ik wat aan doen. Voor de vrouwtjes? Nee, voor me zelf vertrouwen, ik merk namelijk af en toe dat het (letterlijk en figuurlijk haha) in de weg zit op cruciale momenten. Meisjes kijken naar me, willen wel een gesprekje aan knopen maar ik durf niet want ik heb geen zelf vertrouwen. Gelukkig ben ik hier al aan begonnen. Ik hardloop (als er geen sneeuw ligt) eet een stuk gezonder (al kan dat nog beter) en doe elke ochtend sit & push ups. Als ik dit patroon vast hou val ik vanzelf af, en ga ik mezelf ook wat meer waarderen.

Puntje 2 waar ik wat aan ga doen is het mezelf terug trekken. Dat doe ik nu al heel me leven, lekker veilig maar daar stop ik vanaf vandaag dus mee. Ik ga mezelf open stellen voor andere, meer luisteren & meer gesprekken aan knopen. Ook met vreemde.

Ik werk zelf ook in de IT dus op me werk zal het lastig worden, maar gelukkig bestaat ons leven niet alleen uit werken! Dit brengt me tot puntje 3, ik ga wat meer daten. Gewoon ook met vriendinnen die ik al ken, om maar veel onder de vrouwen te zijn.

Ook ga ik er is mee stoppen met er zo'n punt van maken dat ik me ex tegen kan komen zo nu en dan. So fucking be it, ik hou niet meer van haar, en het idee dat ze iets met een ander zou doen, doet me ook niet zoveel. Hey het feit dat ik gister avond niet met haar heb afgesproken zegt & doet mij persoonlijk best veel. Het voelt als een grote persoonlijke overwinning waar ik kracht uit ga putten.

Zo, dit zijn mijn puntjes wel :). Wat gaan jullie doen om het zeuren om te zetten in positiviteit?
The cake is a lie!
pi_90665821
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 02:37 schreef charlooootte het volgende:
hey beste mannen,

aangezien ik opmerkte dat hier vooral mannen zitten vond ik het dus perfect om jullie wat vragen te stellen.

Ik had net een relatie van 3 maand achter de rug. Ik was zijn droomvrouw, (ik ben een vrij bekend persoon, maar wil hierover niet in detail gaan(anonimiteit)) en hier was hij zeer trots op.
We deelden dezelfde hobbies etc etc..
2 weken geleden had ik hem gedumpt omdat hij op mijn bday aan een vriendin van me vroeg of hij bij haar mocht blijven slapen. Hij ontkende dit achteraf(ik besef heus wel dat hij liegt) en ik kreeg na enkele uren al spijt dat ik hem dumpte.Ik heb hem enorm veel gebeld en bijna gesmeekt om hem terug te krijgen, maar dat werkte averrechts. Hij kreeg een degout van me zei hij. Ongeveer een week geleden zag ik hem in het uitgaan en hij wou niet tegen me spreken. Hij belde me die ochtend wel dat hij aan mijn kot stond en dat ik moest opendoen (ik was die nacht niet op kot) anders zou hij inbreken omdat hij niet geloofde dat ik alleen was. Ik heb hem sindsdien niet meer willen spreken aangezien hij de ochtend erna alles ontkende en zei dat ik zot was in mijn hoofd omdat ik zo'n dingen uitvond. het is nu 2 weken gedaan en ik mis hem nog steeds. Hij denkt dat ik hem bedroog maar dat is helemaal niet waar. Aangezien ik vrij bekend ben roddelen mensen sneller. Ik heb hem vandaag gebeld en gezegd dat ik nog elke dag aan hem denk en hij reageerde vrij droog en wou het gesprek zo snel mogelijk afronden. toen ik hem vroeg of het nog goed kon komen zei hij 'dat weet je nooit'. Nu is mijn vraag naar jullie,.. wat jullie er van denken,.. het is raar dat ik plots van zijn droomvrouw naar niets ga. Hij laat niets meer van hem horen uit zichzelf, of verwacht ik gewoon te veel? Hij vroeg tijd, en ik verwacht dat hij na 3 dagen me al mist.

1 ding ben ik zeker, hij is maar een gewone jongen die echt blij mocht zijn met een meisje zoals mij.
thnx alvast voor jullie toekomstige hulp:), als jullie nog meer info nodig hebben kan ik die geven
Ehhh Charlotte? Zoek een gelijkwaardige relatie, waarin je je gelijkwaardig voelt aan je partner, vooral de laatste zin... Als mijn vriendin dat tegen mij zou zeggen is dat mij al een dump waard. Benader hem als een gelijke, en kijk of dat helpt. Succes
pi_90665897
Ex, mag deze vrouw ook meedoen met de goede voornemens op dat vlak ;)

Je hebt een mooi lijstje!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:49:33 #280
189961 ex
aperture science
pi_90665916
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 09:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Ex, mag deze vrouw ook meedoen met de goede voornemens op dat vlak ;)

Je hebt een mooi lijstje!
Natuurlijk, er staat toch nergens iets over "mannen only!" in mijn post :D? Graag zelfs, dat je ook mee doet.
The cake is a lie!
pi_90666116
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 09:49 schreef ex het volgende:

[..]

Natuurlijk, er staat toch nergens iets over "mannen only!" in mijn post :D? Graag zelfs, dat je ook mee doet.
Ik wilde hem net editten :p want ik las die post van charlotte en jou door elkaar en daar stond beste mannen ;) Dat heb je als je nog niet helemaal wakker bent!

Ik ga mijn laptop eens aanzetten en mijn lijstje wegtypen ;)
pi_90666154
Heerlijk wakker geworden, voor het eerst na kerst. Goed teken. 2010 was een enorm kutjaar, en dat is nu bijna afgelopen. En dat ga ik vieren vanavond.

Goede voornemens inderdaad ex! Ben ook anderhalve maand geleden begonnen, in sportschool, en dat gaat goed, zeker in combinatie met verantwoord eten. Vergt wel allebei wat discipline, maar je voelt je er zo vreselijk goed bij. Is nog een stukje buik over, en dat gaat in 2011 er aan :-)

Goede voornemen: 2011 mijn jaar maken. Geen specifieke doelen, maar gewoon gevoel weer krijgen van gelukkig zijn. Ja, wellicht iets geks doen. Zit er over na te denken om gewoon een week naar Las Vegas te gaan ofzo :Y
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:00:52 #283
189961 ex
aperture science
pi_90666193
Ja! Dat is ook nog een goede voor mij. Gewoon is iets geks doen. Niet alleen maar werken en de verantwoordelijke uit hangen. Ik ben 23, kom op hey! Ik heb me leven al zo goed voor elkaar, daar mag best iets geks tussendoor.

Een tripje alleen inderdaad. Dat ga ik zeker doen in 2011, naar Amerika en dan allemaal vreemde mensen ontmoeten & leren kennnen!

Dat mijn Facebook vrienden maar mogen verdubbelen in 2011 ;)!
The cake is a lie!
pi_90666255
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:00 schreef ex het volgende:
Ja! Dat is ook nog een goede voor mij. Gewoon is iets geks doen. Niet alleen maar werken en de verantwoordelijke uit hangen. Ik ben 23, kom op hey! Ik heb me leven al zo goed voor elkaar, daar mag best iets geks tussendoor.

Een tripje alleen inderdaad. Dat ga ik zeker doen in 2011, naar Amerika en dan allemaal vreemde mensen ontmoeten & leren kennnen!

Dat mijn Facebook vrienden maar mogen verdubbelen in 2011 ;)!
Mooie doelstelling.. Amerika ben ik geweest, kan ik je een hoop over vertellen. Ben in Las Vegas, New york en de nationale parken: zion, grand canyon en bryce canyon geweest. In canada in Toronto en Niagra Falls.. Als je info over iets wilt hebben, moet je maar even pm'en
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:09:24 #285
189961 ex
aperture science
pi_90666454
NYC ben ik ook geweest met mijn ex. Daar wil ik eigenlijk pas in 2013 weer heen om de Freedom Tower te bekijken :).

Ik zat zelf te denken aan SF en heb een aantal weken al serieus gekeken naar boekingen. Het blijft een (voor mij) tof land!

Ik wil eigenlijk ook eerst is verhuizen uit dit saaie oude dorp & koud huis en naar een nieuwer appartement. Ik heb een vast contract & een goed lopend eigen bedrijfje, en zit in een oud goedkoop huis omdat me ex niet meer kon betalen :'). En, nieuwe stad -> nieuwe mensen :D!
The cake is a lie!
pi_90666777
Mijn goede voornemens voor 2011..

- Beter voor mezelf zorgen.
Eerst aan mezelf denken en dan pas aan de ander, ook al is dat heel moeilijk voor mij omdat ik het gewoon erg belangrijk vind dat andere zich goed voelen. Mijn rust nemen wanneer ik merk dat ik dat nodig heb, ben op dit moment gewoon echt oververmoeid. Puur omdat ik doorga terwijl ik eigenlijk niet meer kan. Weer wat meer sporten, gezonder leven en hopen dat ik daardoor afval. Verder accepteer ik mezelf zoals ik ben of ik nu in een maatje 36 loop of ik maatje 44..

- Genieten van de dingen die ik wel heb!
Ik heb liever vrienden en vriendinnen, mijn familie is super. Ik heb een leuke baan, ik heb ambities. Ik heb een vader die doodziek was en nu weer helemaal beter is. Daar ga ik mee bij stilstaan.

- Mijn ogen open blijven houden.
Mijn ex mag er niet voor zorgen dat ik niet meer naar mannen kijk omdat ik ze bv allemaal klootzakken vind. Ik wil gewoon blijven flirten, blijven daten.. En dan misschien een hele leuke jongen/man ontmoeten!

Verder op relatiegebied heb ik niet echt voornemens, want ik zie wel wat er op mijn pad komt. Maar als ik in een relatie terecht komt in 2011 heb ik wel wat voornemens voor mezelf.

- Het is belangrijk dat je je bijzonder voelt bij je vriend. Dat jij zijn alles bent, zijn nummer 1. Voor minder doe ik het niet meer. In mijn vorige relatie heb ik mij niet altijd zo gevoeld en vind eigenlijk toch wel dat dat heel belangrijk is.

- Altijd luisteren naar mijn gevoel en verstand, niet naar 1 van de 2.. En daarnaast gewoon eerlijk zijn, mijn angsten blootleggen en er een goed gesprek over aan gaan. (Nu vind ik dat moeilijk omdat ik bang ben dat ik het verkeerd zie)

Misschien dat er in de loop van de dag nog aanvullingen komen!
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:32:41 #287
189961 ex
aperture science
pi_90667095
Klinkt goed J0ycie88 :). Ik denk eigenlijk dat alle vrouwen zich zo willen voelen ->

The cake is a lie!
pi_90667231
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:32 schreef ex het volgende:
Klinkt goed J0ycie88 :). Ik denk eigenlijk dat alle vrouwen zich zo willen voelen ->

Ik wil me toch ook wel de enige man voelen hoor... heb het concept "minnaar" uitgeprobeerd... en is me niet bevallen. (sex was wel héél goed, maar woog uiteindelijk niet op tegen het gedoe)
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:37:37 #289
189961 ex
aperture science
pi_90667263
Haha, ik doelde even specifiek op vrouwen :D, hoe ik me als man wil voelen weet ik wel. ;)
The cake is a lie!
pi_90667331
quote:
Ik wil me toch ook wel de enige man voelen hoor... heb het concept "minnaar" uitgeprobeerd... en is me niet bevallen. (sex was wel héél goed, maar woog uiteindelijk niet op tegen het gedoe)
Ja, ik heb ook ooit affaire gehad met getrouwde vrouw. Nooit meer he. Al was het wel spannend :)
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:41:27 #291
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90667396
Ik zie wel wat het jaar brengt, ik heb wel dingen waar ik aan wil werken maar dat is geen voornemen,
dat is gewoon echt iets dat moet gebeuren om een beter persoon te worden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 02:37 schreef charlooootte het volgende:
hey beste mannen,

aangezien ik opmerkte dat hier vooral mannen zitten vond ik het dus perfect om jullie wat vragen te stellen.

Ik had net een relatie van 3 maand achter de rug. Ik was zijn droomvrouw, (ik ben een vrij bekend persoon, maar wil hierover niet in detail gaan(anonimiteit)) en hier was hij zeer trots op.
We deelden dezelfde hobbies etc etc..
2 weken geleden had ik hem gedumpt omdat hij op mijn bday aan een vriendin van me vroeg of hij bij haar mocht blijven slapen. Hij ontkende dit achteraf(ik besef heus wel dat hij liegt) en ik kreeg na enkele uren al spijt dat ik hem dumpte.Ik heb hem enorm veel gebeld en bijna gesmeekt om hem terug te krijgen, maar dat werkte averrechts. Hij kreeg een degout van me zei hij. Ongeveer een week geleden zag ik hem in het uitgaan en hij wou niet tegen me spreken. Hij belde me die ochtend wel dat hij aan mijn kot stond en dat ik moest opendoen (ik was die nacht niet op kot) anders zou hij inbreken omdat hij niet geloofde dat ik alleen was. Ik heb hem sindsdien niet meer willen spreken aangezien hij de ochtend erna alles ontkende en zei dat ik zot was in mijn hoofd omdat ik zo'n dingen uitvond. het is nu 2 weken gedaan en ik mis hem nog steeds. Hij denkt dat ik hem bedroog maar dat is helemaal niet waar. Aangezien ik vrij bekend ben roddelen mensen sneller. Ik heb hem vandaag gebeld en gezegd dat ik nog elke dag aan hem denk en hij reageerde vrij droog en wou het gesprek zo snel mogelijk afronden. toen ik hem vroeg of het nog goed kon komen zei hij 'dat weet je nooit'. Nu is mijn vraag naar jullie,.. wat jullie er van denken,.. het is raar dat ik plots van zijn droomvrouw naar niets ga. Hij laat niets meer van hem horen uit zichzelf, of verwacht ik gewoon te veel? Hij vroeg tijd, en ik verwacht dat hij na 3 dagen me al mist.

1 ding ben ik zeker, hij is maar een gewone jongen die echt blij mocht zijn met een meisje zoals mij.
thnx alvast voor jullie toekomstige hulp:), als jullie nog meer info nodig hebben kan ik die geven
Meid als ik dit zo lees krijg ik zo'n sweet16 beeld. Ik begrijp best dat je denkt dat je denkt dat je een droom vrouw bent maar een droom vrouw hoort in die droom thuis.
Als je wanhopig gaat lopen bellen en sorry dit en sorry dat, dan werkt het niet.

Als ik jou was zou ik gewoon eens de tijd nemen voor jezelf.
EN even iets belangerijks;

quote:
2 weken geleden had ik hem gedumpt omdat hij op mijn bday aan een vriendin van me vroeg of hij bij haar mocht blijven slapen
Hoe zeker weet je dit? is het een goeie vriendin of een soort van vriendin.
Er is ook zo iets als mensen die stoken in een relatie van een ander houd daar rekening mee.
quote:
Hij belde me die ochtend wel dat hij aan mijn kot stond en dat ik moest opendoen (ik was die nacht niet op kot) anders zou hij inbreken omdat hij niet geloofde dat ik alleen was
Wtf is een kot? En waarom denkt hij dat je niet alleen bent? Ga een beetje na wat er allemaal aan de hand is.

Ik heb het idee dat iemand lekker in je relatie loopt te stoken.
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90667517
quote:
Door dat stukje alleen al ga ik niet serieus reageren om Charlotte.. Dat jij je meer voelt als hem geeft al aan dat hij beter verdient!
pi_90667664
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:39 schreef Toefjes het volgende:
Ja, ik heb ook ooit affaire gehad met getrouwde vrouw. Nooit meer he. Al was het wel spannend :)
Spannend, heerlijk, geil... alles wat je maar wou tijdens de momenten dat we samen waren. Maar de periodes ertussen, het wachten, het "we-doen-niks-buitenhuis-samen"... en de gevoelens die er in mijn geval (en het hare - totdat ze moest kiezen) bijkwamen... neen, is niet voor herhaling vatbaar.

Al weet je in het leven nooit natuurlijk... maar naar op zoek gaan : neen, dank u.
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:52:53 #294
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90667805
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:49 schreef Octagon het volgende:

[..]

Spannend, heerlijk, geil... alles wat je maar wou tijdens de momenten dat we samen waren. Maar de periodes ertussen, het wachten, het "we-doen-niks-buitenhuis-samen"... en de gevoelens die er in mijn geval (en het hare - totdat ze moest kiezen) bijkwamen... neen, is niet voor herhaling vatbaar.

Al weet je in het leven nooit natuurlijk... maar naar op zoek gaan : neen, dank u.
Voelde jij je niet schuldig tegenover haar man?
Ik zou dat niet kunnen aangezien ik er zelf kapot van zou gaan als het bij mij gebeurt.
Ik geloof ook een beetje in Karma dus vandaar
pi_90667825
Goeiemorgen Leute :W

Vandaag werd JohnfuckingMayer wakker en ze heeft plannen voor vanavond gemaakt.
We gaan wat drinken, naar de film, uit eten en dan party hardy :9
As for 2011:

-Alert blijven.
-Meer lachen :)
-Alleen omgaan met positieve,verrijkende mensen
-Doen wat ik wil. en niet wat hij wilt, piet wilt, susan wilt etc.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:55:12 #296
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90667873
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Goeiemorgen Leute :W

Vandaag werd JohnfuckingMayer wakker en ze heeft plannen voor vanavond gemaakt.
We gaan wat drinken, naar de film, uit eten en dan party hardy :9
As for 2011:

-Alert blijven.
-Meer lachen :)
-Alleen omgaan met positieve,verrijkende mensen
-Doen wat ik wil. en niet wat hij wilt, piet wilt, susan wilt etc.
Oh die piet en susan, verschrikkelijk.. het moet altijd zijn wat hun willen!
pi_90667882
Vooral susan is opdringerig he.
pi_90667934
Goed lijstje JFM!

Dat laatste ga ik ook doen, luisteren naar wat ik wil. En mijn eigen keuzes maken!
pi_90667973
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Goed lijstje JFM!

Dat laatste ga ik ook doen, luisteren naar wat ik wil. En mijn eigen keuzes maken!
Ja! En niet meer verdrietig zijn om wat is geweest. ja je bent gekwetst,pijn gedaan. maar hallo, betekent dat dat je stil moet staan? De wereld gaat écht niet wachten tot je weer op je benen staat hoor. :{w Ruggengraat.
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:59:08 #300
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90668004
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja! En niet meer verdrietig zijn om wat is geweest. ja je bent gekwetst,pijn gedaan. maar hallo, betekent dat dat je stil moet staan? De wereld gaat écht niet wachten tot je weer op je benen staat hoor. :{w Ruggengraat.
helemaal mee eens! IK BEN HARRRDDDD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')