ik heb geen vriendje en daar ben ik dus ook nietquote:Op donderdag 30 december 2010 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, wie is je vriendje? Waar je nu dus bent.
Heeft het 24/7 stalken toch enig nut gehad.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet nieteens waar ze woont zo te zien. Ik wel.
Waarom zit je dan zo te hintenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen vriendje en daar ben ik dus ook niet
ik zit niet te hinten?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heeft het 24/7 stalken toch enig nut gehad.
En jij maar altijd zogenaamd gaan "werken" , jij perv.
en toch weet je mijn adres nog steeds niet, dus ook jij kan me niet vindenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het omdat ik het aardig heb gevraagd en zulks
Zo groot is dat dorp nietquote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch weet je mijn adres nog steeds niet, dus ook jij kan me niet vinden
Niet thuis zijn maar niet zeggen waar je bent (doe je normaal altijd), ineens optie open houden dat je wél een vriendje kan hebben en je zoekt zelfs een opvolgster... dat zijn redelijk duidelijke signalenquote:
euhm nee.. Peu is niet echt mijn typequote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ze wilt je.![]()
Leuk duo jullie, Peu & Sneu.
Ik weet je naam, geboorte jaar en woonplaats, morgen om 9u kan ik je adres hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch weet je mijn adres nog steeds niet, dus ook jij kan me niet vinden
ik pasquote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ze wilt je.![]()
Leuk duo jullie, Peu & Sneu.
Aangezien ik de hele lieve GvsE nooit irl ga zien, lijkt het me niet nodig zulke info te hebben. Richt me wel op mensen die er toe doen...is al zwaar genoeg.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het omdat ik het aardig heb gevraagd en zulks
oke. Ik zit ergens in de middle of nowhere .. Ik zei ooit en ik ben al langere tijd bezig met een opvolgster.. Maar venco zal nooit evil worden zei zequote:Op donderdag 30 december 2010 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet thuis zijn maar niet zeggen waar je bent (doe je normaal altijd), ineens optie open houden dat je wél een vriendje kan hebben en je zoekt zelfs een opvolgster... dat zijn redelijk duidelijke signalen
mijn achternaam ook?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet je naam, geboorte jaar en woonplaats, morgen om 9u kan ik je adres hebben
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aangezien ik de hele lieve GvsE nooit irl ga zien, lijkt het me niet nodig zulke info te hebben. Richt me wel op mensen die er toe doen...is al zwaar genoeg.
klopt.. Maar dan nog.. Stalkers hierquote:Op donderdag 30 december 2010 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is niet moeilijk te vinden..
Ik weet dat, voor jou, dit niet alledaagse dingen zijn, dus inleven kan je dus ook niet in mijn situatie. My bad.quote:
En toch niet ver bij je eigen huis vandaan zekerquote:Op donderdag 30 december 2010 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. Ik zit ergens in de middle of nowhere .. Ik zei ooit en ik ben al langere tijd bezig met een opvolgster.. Maar venco zal nooit evil worden zei ze
Ik weet het ook maar omdat we gemeenschappelijke FB vriendjes hebben eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
klopt.. Maar dan nog.. Stalkers hier
Zie het als complimentquote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb je btw op facebook,,maar natuurlijk!quote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sterker nog, dat kan ik beter dan je denktquote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet dat, voor jou, dit niet alledaagse dingen zijn, dus inleven kan je dus ook niet in mijn situatie. My bad.
V.quote:
best. Wel ver eigenlijk.. Ik zou het nooit van mn leven fietsenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch niet ver bij je eigen huis vandaan zeker
hij ook niet zekerquote:Op donderdag 30 december 2010 01:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
best. Wel ver eigenlijk.. Ik zou het nooit van mn leven fietsen
Dat zei ik net al.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stalkerquote:
ik ben alleenquote:
Research is een onderdeel van mn vakquote:
.....quote:Op donderdag 30 december 2010 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sterker nog, dat kan ik beter dan je denkt
Ga eerst eens naar het leeftijds verschil kijken.. Ik denk toch dat ik ietswat meer ervaring heb dan jij, knulletje..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
.....
.......
Noooootttt!
U almost got me, man.
spannend hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Research is een onderdeel van mn vaken in mn vorige baan moest ik mensen opsporen
De katten worden gevoerd?quote:
er is ook geen kat in de buurt hoorquote:
Ligt eraan op wat voor ervaring je doelt. Dat denigrerende knulletje lijkt mij ook niet gepast.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga eerst eens naar het leeftijds verschil kijken.. Ik denk toch dat ik ietswat meer ervaring heb dan jij, knulletje..
ik kom er toch nooit opquote:Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Conjo, we zijn geen fb-matties meer! Jij ontvriender!
Geloof me, ik heb genoeg ervaring op meer gebieden dan dat jij denkt. Ga nou niet denken dat je een toppertje bent, want je komt nog maar net kijken..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ligt eraan op wat voor ervaring je doelt. Dat denigrerende knulletje lijkt mij ook niet gepast.
het niet hebben heeft ook z'n charmequote:
Oh..quote:
primaquote:Op donderdag 30 december 2010 01:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oh..
Dan is het wel veilig om te zeggen dat ik jou ontvriend heb. No hard feelings, Mandy V..erkade.
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb genoeg ervaring op meer gebieden dan dat jij denkt. Ga nou niet denken dat je een toppertje bent, want je komt nog maar net kijken..
Ik doe het ook niet. Heb hyves ook niet voor niks in de ban gedaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het niet hebben heeft ook z'n charme
ach.. Ik wilde mn fb toch al verwijderenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, janmer ook wel,,je had 2 leuke foto's met je kop erop,,jammer..
Ja, paas ze maar aan mij dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. Ik wilde mn fb toch al verwijderen
steel ze maarquote:
je hebt nog veel te lerenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet alle Marokkanen zijn daar handig in..
Nee, dat is een random plaatje van internet.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:24 schreef Boudibou het volgende:
Jij, joviale lurker.. was mn fobo interessant
Die van jou wel...jij bent dus die dude met zn zonnebrilletje op?
Das heul geen huisdierquote:
T zijn altijd die donkere kerels die de mooie vrouwen wegkapenquote:
Hey,,zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat is een random plaatje van internet.
Idd ja, verdomd als het niet waar is! En dan vooral die mooie blonde altijd!quote:Op donderdag 30 december 2010 01:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T zijn altijd die donkere kerels die de mooie vrouwen wegkapen
Tja...we zijn gewoon goed.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Miss moet je je daar niet mee bezig houden en miss moet je het laten bij de vrouwen op jou niveau..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker wel. Een paard valt onder de huisdieren.quote:
Gast,,wat doe jij hier?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Miss moet je je daar niet mee bezig houden en miss moet je het laten bij de vrouwen op jou niveau..
die kan je toch helemaal niet op schoot houdenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker wel. Een paard valt onder de huisdieren.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker wel. Een paard valt onder de huisdieren.
Wannabe nigger..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gast,,wat doe jij hier?
Moet jij niet gaan stalken, een bepaald iemand?
Vissen ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die kan je toch helemaal niet op schoot houden
hmmm, oke.quote:
Het verschil ligt hem, voor mij, in of je de dieren bedrijfsmatig of hobbymatig houdt.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm, oke.
Ik ben toch benieuwd wanneer iets een huisdier is dan?
Dat vind jij.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan best gelijk hebben, maar bedoelde dat dat echt onzin dan is.
maar als ik dan een koe in mn achtertuin zet, is het dus mijn huisdier? Want in mijn ogen blijft het vee.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het verschil ligt hem, voor mij, in of je de dieren bedrijfsmatig of hobbymatig houdt.
Maar dat kan voor een ander zo anders zijn.
Hoe noem je een konijn in de bontfokkerij dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar als ik dan een koe in mn achtertuin zet, is het dus mijn huisdier? Want in mijn ogen blijft het vee.
Een huisdier wat mishandeld wordt?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe noem je een konijn in de bontfokkerij dan?
En een kennel vol met honden voor de fok?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een huisdier wat mishandeld wordt?
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een kennel vol met honden voor de fok?
Nou ja, ik heb je mijn point of view gegeven. Een paard is gewoon een huisdier, net als het varken van MissB en de koe van Henkie om de hoek.
veel te vroeg... Puh, Q. staat iedere ochtend nog vroeger op om de mensheid te dienenquote:Op donderdag 30 december 2010 06:44 schreef stbabylon het volgende:
Aan de ene kant is het veel te vroeg, aan de andere kant ga ik straks wel naar Schiphol om mrs. stbabylon op te halen
Maar mijn moeder betaald jullie niet om bevriend met mij te zijn..quote:Op donderdag 30 december 2010 06:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
veel te vroeg... Puh, Q. staat iedere ochtend nog vroeger op om de mensheid te dienen
Mogguh!
Dat zou eigenlijk wel moeten... Ben geen filantropische instelling..quote:Op donderdag 30 december 2010 06:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar mijn moeder betaald jullie niet om bevriend met mij te zijn..
Niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 06:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar mijn moeder betaald jullie niet om bevriend met mij te zijn..
Ik wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 06:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel moeten... Ben geen filantropische instelling..
daar wil toch niemand dood gevonden worden?quote:Op donderdag 30 december 2010 06:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie van de singles woont in Castricum?
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 30 december 2010 07:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar wil toch niemand dood gevonden worden?
Ik was er gisteren nogquote:Op donderdag 30 december 2010 06:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan weet ik wie mij wilde toevoegen op FBquote:Op donderdag 30 december 2010 08:00 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom wil je dat weten Huppel?
[..]
Ik was er gisteren nog
Post die foto even.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan weet ik wie mij wilde toevoegen op FB![]()
Foto komt me wel bekend voor maar geen zin om alle fobo's af te gaan
Zo, deze opmerking ineens een totaal andere waardequote:Op donderdag 30 december 2010 07:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar wil toch niemand dood gevonden worden?
Gasol geloof ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 06:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat kan wel jaquote:
Aah vandaar.. Dan kan ik je niet helpenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan weet ik wie mij wilde toevoegen op FB![]()
Foto komt me wel bekend voor maar geen zin om alle fobo's af te gaan
Hoe gaat het nu met je?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo, deze opmerking ineens een totaal andere waarde
Goed hoor, heb er wel vrede mee.. Ben me nu voor aan het bereiden op de begrafenis want m'n zus en ik gaan wat zeggenquote:
ik heb altijd zoveel bewondering voor mensen die dat kunnenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed hoor, heb er wel vrede mee.. Ben me nu voor aan het bereiden op de begrafenis want m'n zus en ik gaan wat zeggen
Mooi! Ik weet nog hoe moeilijk ik het vond om iets te zeggen op de begrafenis van mn vader. Heb het hele gedicht zonder huilen opgelezen. Na het laatste woord stortte ik zo'n beetje in.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed hoor, heb er wel vrede mee.. Ben me nu voor aan het bereiden op de begrafenis want m'n zus en ik gaan wat zeggen
Ja inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 08:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo raakt je verzameling wel compleet
nog ff en je kuntquote:
Dan krijgt ze wel die seks die ze graag wil, in overvloedquote:Op donderdag 30 december 2010 08:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog ff en je kuntkwartetten
Staan geen boobs op mn FBquote:Op donderdag 30 december 2010 08:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of iedereen wil gewoon foto's van die epische dingen zien....Faceboobs
Naisquote:Op donderdag 30 december 2010 08:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog ff en je kuntkwartetten
Seksquote:Op donderdag 30 december 2010 08:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan krijgt ze wel die seks die ze graag wil, in overvloed
gewoon even heel modern en batspartij event createn en dan vriendjes uitnodigen om te attenden en klaar is huppeltjequote:Op donderdag 30 december 2010 08:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan krijgt ze wel die seks die ze graag wil, in overvloed
Zodra ik een huisje heb gaat dat gebeurenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon even heel modern en batspartij event createn en dan vriendjes uitnodigen om te attenden en klaar is huppeltje
Dan krijgt de zin 'zal ik even binnenvallen' een hele andere betekenisquote:Op donderdag 30 december 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra ik een huisje heb gaat dat gebeuren![]()
Onder de noemer house warming
subtiel +1quote:Op donderdag 30 december 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra ik een huisje heb gaat dat gebeuren![]()
Onder de noemer house warming
Zou wel lullig zijn als er dan niemand komtquote:
daar zit je dan met je schaal pinda's en je schaal condoomsquote:Op donderdag 30 december 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn als er dan niemand komt
Op mn kratje HJ die ik als stoel gebruik want meubels heb ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 08:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zit je dan met je schaal pinda's en je schaal condooms
en dan heel zieligjes zingen " it's my party and i cry if i want to"quote:Op donderdag 30 december 2010 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mn kratje HJ die ik als stoel gebruik want meubels heb ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |