ik heb geen vriendje en daar ben ik dus ook nietquote:Op donderdag 30 december 2010 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, wie is je vriendje? Waar je nu dus bent.
Heeft het 24/7 stalken toch enig nut gehad.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet nieteens waar ze woont zo te zien. Ik wel.
Waarom zit je dan zo te hintenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen vriendje en daar ben ik dus ook niet
ik zit niet te hinten?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heeft het 24/7 stalken toch enig nut gehad.
En jij maar altijd zogenaamd gaan "werken" , jij perv.
en toch weet je mijn adres nog steeds niet, dus ook jij kan me niet vindenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het omdat ik het aardig heb gevraagd en zulks
Zo groot is dat dorp nietquote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch weet je mijn adres nog steeds niet, dus ook jij kan me niet vinden
Niet thuis zijn maar niet zeggen waar je bent (doe je normaal altijd), ineens optie open houden dat je wél een vriendje kan hebben en je zoekt zelfs een opvolgster... dat zijn redelijk duidelijke signalenquote:
euhm nee.. Peu is niet echt mijn typequote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ze wilt je.![]()
Leuk duo jullie, Peu & Sneu.
Ik weet je naam, geboorte jaar en woonplaats, morgen om 9u kan ik je adres hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch weet je mijn adres nog steeds niet, dus ook jij kan me niet vinden
ik pasquote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ze wilt je.![]()
Leuk duo jullie, Peu & Sneu.
Aangezien ik de hele lieve GvsE nooit irl ga zien, lijkt het me niet nodig zulke info te hebben. Richt me wel op mensen die er toe doen...is al zwaar genoeg.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het omdat ik het aardig heb gevraagd en zulks
oke. Ik zit ergens in de middle of nowhere .. Ik zei ooit en ik ben al langere tijd bezig met een opvolgster.. Maar venco zal nooit evil worden zei zequote:Op donderdag 30 december 2010 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet thuis zijn maar niet zeggen waar je bent (doe je normaal altijd), ineens optie open houden dat je wél een vriendje kan hebben en je zoekt zelfs een opvolgster... dat zijn redelijk duidelijke signalen
mijn achternaam ook?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet je naam, geboorte jaar en woonplaats, morgen om 9u kan ik je adres hebben
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aangezien ik de hele lieve GvsE nooit irl ga zien, lijkt het me niet nodig zulke info te hebben. Richt me wel op mensen die er toe doen...is al zwaar genoeg.
klopt.. Maar dan nog.. Stalkers hierquote:Op donderdag 30 december 2010 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is niet moeilijk te vinden..
Ik weet dat, voor jou, dit niet alledaagse dingen zijn, dus inleven kan je dus ook niet in mijn situatie. My bad.quote:
En toch niet ver bij je eigen huis vandaan zekerquote:Op donderdag 30 december 2010 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. Ik zit ergens in de middle of nowhere .. Ik zei ooit en ik ben al langere tijd bezig met een opvolgster.. Maar venco zal nooit evil worden zei ze
Ik weet het ook maar omdat we gemeenschappelijke FB vriendjes hebben eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
klopt.. Maar dan nog.. Stalkers hier
Zie het als complimentquote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb je btw op facebook,,maar natuurlijk!quote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sterker nog, dat kan ik beter dan je denktquote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet dat, voor jou, dit niet alledaagse dingen zijn, dus inleven kan je dus ook niet in mijn situatie. My bad.
V.quote:
best. Wel ver eigenlijk.. Ik zou het nooit van mn leven fietsenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch niet ver bij je eigen huis vandaan zeker
hij ook niet zekerquote:Op donderdag 30 december 2010 01:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
best. Wel ver eigenlijk.. Ik zou het nooit van mn leven fietsen
Dat zei ik net al.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stalkerquote:
ik ben alleenquote:
Research is een onderdeel van mn vakquote:
.....quote:Op donderdag 30 december 2010 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sterker nog, dat kan ik beter dan je denkt
Ga eerst eens naar het leeftijds verschil kijken.. Ik denk toch dat ik ietswat meer ervaring heb dan jij, knulletje..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
.....
.......
Noooootttt!
U almost got me, man.
spannend hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Research is een onderdeel van mn vaken in mn vorige baan moest ik mensen opsporen
De katten worden gevoerd?quote:
er is ook geen kat in de buurt hoorquote:
Ligt eraan op wat voor ervaring je doelt. Dat denigrerende knulletje lijkt mij ook niet gepast.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga eerst eens naar het leeftijds verschil kijken.. Ik denk toch dat ik ietswat meer ervaring heb dan jij, knulletje..
ik kom er toch nooit opquote:Op donderdag 30 december 2010 01:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Conjo, we zijn geen fb-matties meer! Jij ontvriender!
Geloof me, ik heb genoeg ervaring op meer gebieden dan dat jij denkt. Ga nou niet denken dat je een toppertje bent, want je komt nog maar net kijken..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ligt eraan op wat voor ervaring je doelt. Dat denigrerende knulletje lijkt mij ook niet gepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |